• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту кімнат підопічних

Річний план закупівель, затверджений рішенням ТК від 10.06.2021р., Протокол №301 Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження: вул. Європейська, буд.13-а, м. Запоріжжя, 69104; Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Завершена

112 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 120.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2021 15:46 - 16.06.2021 15:50
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації Учасника

Номер: e2abb8512ec349439a27ebaecfa53517
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002458-a.b4
Назва: Оскарження дискваліфікації Учасника
Вимога:
Маємо зазначити, що замовником фактично проігнорована наша попередня скарга про дискваліфікацію ПП "ШТОРМ". Надана відповідь складається з якогось тексту без посилання на джерело, який ні в якому разі не дає відповіді на нашу скаргу. Вважаємо, що намагаючись дискваліфікувати наше підприємство з надуманої та необгрунтованої причини, замовник поршує Закон України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. Відповідно до другого абзацу розділу 14 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі": "Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь". На звернення ПП "ШТОРМ" замовником не було надано аргументовану відповідь. 2. Відповідно до розділу 4 статті 23 "Закону України про публічні закупівлі": "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"". Замовником у не обґрунтовано необхідність застосування саме матеріалу з назвою "Піна монтажна 750 мл", зазаначеного у пункті 27 Дефектного акту до Технічного завдання наданого замовником у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, та не вказано "або еквівалент". Дискваліфікація ПП "ШТОРМ" через зазанчений у пункті 27 Локального кошторису, наданому у складі нашої тендерної пропозиції, матеріал з назвою "Піна монтажна" не обгрутована. Вимагаємо, з огляду на вищезазначене та на наші попередні звернення до замовника, відмінити дискваліфікацію ПП "ШТОРМ"!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По суті Вимоги зазначаємо наступне: Нагадуємо, що уповноважена особа комунальної установи “Запорізький геріатричний пансіонат” Запорізької обласної ради зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і повинна приймати рішення у відповідності до передбачених вимог до учасників закупівлі, які зазначено в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів. Тобто, у випадку невиконання вимог, що передбачені (встановлені) Замовником торгів у документації Замовника та Законом, учасниками Процедури закупівлі, уповноважена особа зобов’язана прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) пропозиції учасника закупівлі з підстав, що передбачені статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року (зі змінами). Тобто, в зазначених обставинах, Замовник має не право, а імперативний обов’язок вчинити дії, що передбачені умовами закупівлі. Уважно розглянувши Вимогу до процедури закупівлі (Номер вимоги: UA-2021-06-10-002458-a.b4) (далі - Вимога) Приватне підприємство «ШТОРМ» , не погоджується із рішенням Замовника про дискваліфікацію їх пропозиції. 1. Позиція Учасника ПП «ШТОРМ»: “Відповідно до другого абзацу розділу 14 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі": "Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь". На звернення ПП "ШТОРМ" замовником не було надано аргументовану відповідь.” Пояснення Замовника: Відповідно до другого абзацу розділу 14 статті 14 Закону Уповноважена особа надала відповіді на вимоги Учасника не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення через електронну систему закупівель. 2. Позиція Учасника ПП «ШТОРМ»: “Відповідно до розділу 4 статті 23 (Відкриті торги) "Закону України про публічні закупівлі": "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"". Замовником у не обґрунтовано необхідність застосування саме матеріалу з назвою "Піна монтажна 750 мл", зазаначеного у пункті 27 Дефектного акту до Технічного завдання наданого замовником у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, та не вказано "або еквівалент". Дискваліфікація ПП "ШТОРМ" через зазанчений у пункті 27 Локального кошторису, наданому у складі нашої тендерної пропозиції, матеріал з назвою "Піна монтажна" не обгрутована”. Пояснення Замовника: Відповідно до частини 4 статті 14 (Спрощена закупівля) Закону, а саме: “4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників”. Кошторисна документація складається відповідно до Дефектного акту Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в якому зазначено вимоги до товару, який буде використовувати Учасник при виконанні послуг. Згідно Дефектного акту розділ №1 кабінет № 70 пункт 27 зазначено “Піна монтажна 750мл”, Замовник не зазначив конкретну марку чи виробника або конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Учасник ПП «ШТОРМ» не вказав потрібний об’єм (вагу) у локальному кошторису на будівельні роботи, тим самим не підтвердив технічні вимоги предмету закупівлі, які були зазначені у Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації Учасника

Номер: 042c11310e014b59b47435ce5d1bd486
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002458-a.a3
Назва: Оскарження дискваліфікації Учасника
Вимога:
Доводимо до відома замовника, що у дефетному акті у графі 2 вказується саме "Найменування робіт і витрат" де і вказано: "Піна монтажна 750 мл". Виходячи з цього вказано конкретне найменування матеріалу. Кількість вказується у графі 4 дефектного акту. Якщо замовник хоче конкретизувати кількість матеріалу, для цього є графа 5 - "Примітка", або можна було б зазначити вимогу окремо. У будь-якому разі, якщо замовником вказується конкретне найменування продукції, він має керуватись вимогою розділу 4 статті 23 "Закону України про публічні закупівлі", де вказано: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"". Наполягаємо, що у даному випадку замовником порушено відповідну вимогу Закону, бо не обґрунтовано необхідність застосування відповідного матеріалу та не вказано "або еквівалент". Ми у своїх розрахунках керуємось чинними нормами і правилами розробки кошторисної документації, і вказали у пункті 27 локального кошторису матеріал "Піна монтажна", який замовник цілком може розглядати як еквівалент, а не шукати привід для нашої дискваліфікації. Крім того, хочемо ще раз наголосити, що замовник оголосив закупівлю саме "послуги", виконати яку в повному обсязі за запропонованою нами ціною ми забов'язались у нашій пропозиції. Монтажна піна не є послугою, а лише засіб (матеріал) для надання відповідної послуги. Також маємо ще раз зазначити, що у балонах одного й того самого об'єму може міститись зовсім різна кількість монтажної піни. Вимірювання витрат у такому випадку за об'ємом балону не є обгрунтованим. З огляду на вищезазначене, Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ПП "ШТОРМ", оскільки вона є необгрунтованою!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 3. Заявник має право відхилити пропозицію учасника, як що у тендерної документації оголошення додаток №1 є невідповідності. 4. 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації Учасника

Номер: d11cb6eab53a4d74a112bd9ebe72e913
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002458-a.a2
Назва: Оскарження дискваліфікації Учасника
Вимога:
Маємо зазначити, що замовник оголосив закупівлю саме "послуги", виконати яку в повному обсязі за запропонованою нами ціною ми забов'язались у нашій пропозиції. Монтажна піна не є послугою. Витрати монтажної піни чітко регламентуються нормативами, що відображено у нашій кошторисній документації. Також маємо зазначити, що об'єм та маса - зовсім різні речі. Тобто у балонах одного й того самого об'єму може міститись зовсім різна кількість монтажної піни. Вимірювання витрат у такому випадку за об'ємом балону не є обгрунтованим. Відповідно до розділу 4 статті 23 "Закону України про публічні закупівлі": "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"". Замовник не обґрунтовав необхідність застосування саме 750мл монтажної піни та не вказа "або еквівалент", що є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на вищезазначене. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ПП "ШТОРМ", оскільки вона є необгрунтованою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У "Технічній специфікації з боку замовника не має посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання. Відповідно розділу 1 «Загальні положення» стаття 1 пункт 33 «Закону про публічні закупівлі» порушень щодо технічної специфікації не має. Учасник повинен надати локальний кошторис згідно дефектного акту.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження

Номер: fb41e0b360e2439f8f8bd93fa6953945
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002458-a.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Згідно протоколу №315 від 29.06.21 року пропозиція ПП «ШТОРМ» на 107 094,66 грн. з ПДВ відхилена Вами, як не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ми вважаємо, що наша пропозиція відповідає умовам в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а не допис 750 мл. Піни монтажної не є суттєвим та різниця між учасниками в 4704,64 грн.(економія державних коштів) є суттєвою. Тому Просимо скасувати дискваліфікацію ПП «ШТОРМ».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На виконання пункту Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Технічне завдання «Дефектний акт» розділ №1кабінет № 70 пункт 27 згідно оголошенню зазначено Піна монтажна 750мл, в зв’язку з тим що піна монтажна має різні об’єми (Піна монтажна 900мл,800мл,715мл,750мл,500мл) в дефектному акті було чітко прописано потрібний об'єм. Учасник Приватного підприємства «ШТОРМ» не вказав потрібний об’єм у локальному кошторису на будівельні роботи, тим самим не підтвердив технічні вимоги які було зазначено у оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні