• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 45230000-8 Єдиний закупівельний словник

Торги не відбулися

990 510.01 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 905.10 UAH
Період оскарження: 10.06.2021 15:45 - 22.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 90f737bcc6a0442abc019193557c3f9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002431-a.b4
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 3 додатку № 2 до Тендерної документації «Аналогічними є договори на виконання робіт з розмітки доріг укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори». Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує поняття «аналогічний договір» лише договорами, які були укладені за результатами електронних торгів або інформація про які знаходиться у публічному доступі. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, в незалежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Дана позиція підтверджується, також, практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прикладом цього є рішення № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 р. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника виключити зі складу тендерної документації наступні вимоги: «Аналогічними є договори на виконання робіт з розмітки доріг укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори» та викласти їх у відповідності до чинного законодавства про закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчати про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про виключення дискримінаційних умов з тендерної документації замовника

Номер: b331a9b0a7a842fbad1f2b46f6808b13
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002431-a.b3
Назва: Вимога про виключення дискримінаційних умов з тендерної документації замовника
Вимога:
Відповідно до п.3 Додатку № 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасники закупівлі повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох). При цьому Замовник процедури закупівлі жодним чином не обгрунтовує необхідність внесення до Тендерній документації таких вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасника процедури закупівлі такими правами : - правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону); - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону); - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону); - правом на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (п.4.ст. 5 Закону) ; - правом об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (п. 5 ст. 5 Закону). Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону). Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником, оскільки Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які спрямовані на обмеження конкуренції, ставлять більшість учасників процедури закупівлі у заздалегідь невигідне становище та створюють додаткові підстави для відхилення тендерних пропозицій. Цієї ж позиції дотримується і АМКУ у своєму рішенні № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення № UA-2017-03-10-000350-a). Зокрема, розглядаючи скаргу, подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, декількох (2–3 шт.) аналогічних договорів Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п.3 Додатку № 2 до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги стосовно наявності у учасників закупівлі досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів. У противному разі, ми будемо вимушені оскаржити дискримінаційні вимоги тендерної документації у передбаченому законом порядку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчати про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога стосовно дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 8be221fd6833465387d3cf19a1f2d31e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002431-a.c2
Назва: Вимога стосовно дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 11 Додатку № 3 до Тендерної документації «Учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років». При цьому Замовник не обгрунтував необхідність досвіду виконання робіт, що є предметом даної закупілі, саме 2 роки і більше. Згідно з ч.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вищезазначені норми Закону були порушені Замовником даної закупівлі, оскільки за умов, прописаних у тендерній документації, суб’єкти господарювання, створені наприкінці 2019 року та пізніше не зможуть взяти участь у даній закупівлі. Слід також зазначити, що наявність досвіду роботи з нанесення горизонтальної розмітки менше 2-х років жодним чином не впливає на якість пропонованих робіт, наявність матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт, та кваліфікацію працівників учасника закупівлі. Цієї ж позиції дотримується і АМКУ у своїх рішеннях № 3852-р/пк-пз від 14.06.2017р.; № 652-р/пк-ск від 06.05.2015р. та № 486-р/пк-ск від 09.04.2015р. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 11 Додатку № 3 до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги стосовно наявності досвіду роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. У противному разі оскарження дискримінаційних вимог Тендерної документації замовника буде здійснюватись через АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічної роботи яку виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про виключення дискримінаційних умов з тендерної документації

Номер: f3a52d48fd43489ebb70b4d280a34be5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-002431-a.c1
Назва: Вимога про виключення дискримінаційних умов з тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.3 Додатку № 3 до Тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасники закупівлі повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох). При цьому Замовник процедури закупівлі жодним чином не обгрунтовує необхідність внесення до Тендерній документації таких вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасника процедури закупівлі такими правами : - правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону); - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону); - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону); - правом на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (п.4.ст. 5 Закону) ; - правом об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (п. 5 ст. 5 Закону). Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону). Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником, оскільки Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які спрямовані на обмеження конкуренції, ставлять більшість учасників процедури закупівлі у заздалегідь невигідне становище та створюють додаткові підстави для відхилення тендерних пропозицій. Цієї ж позиції дотримується і АМКУ у своєму рішенні № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення № UA-2017-03-10-000350-a). Зокрема, розглядаючи скаргу, подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, декількох (2–3 шт.) аналогічних договорів Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п.3 Додатку № 3 до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги стосовно наявності у учасників закупівлі досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів. У противному разі, ми будемо вимушені оскаржити дискримінаційні вимоги тендерної документації у передбаченому законом порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: невірно вказаний пункт Тендерної документації
Дата скасування: 11.06.2021 16:00