• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Вишнівського академічного ліцею "Основа", що знаходиться за адресою: вул. Святошинська, 44 в м. Вишневе Бучанського району Київської області"

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2021 15:30 - 16.06.2021 08:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: ebd705d1b8d142128e9d2a9e95a2e146
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-008901-b.a4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Вишнівським академічним ліцеєм «Основа» було оголошено закупівлю UA-2021-06-10-008901-b за предметом Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Вишнівського академічного ліцею "Основа", що знаходиться за адресою: вул. Святошинська, 44 в м. Вишневе Бучанського району Київської області. За результатом розгляду пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп була визнана переможцем закупівлі, проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги оголошення та положення Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: Відповідно до п.8.3 Проекту договору ( Додаток №3) до оголошення передбачено: Сторона, яка не в змозі виконати свої зобов'язання за цим Договором в силу виникнення обставин непереборної сили, зобов'язана протягом трьох робочих днів інформувати іншу Сторону про настання таких обставин у письмовій формі і повідомити дані про характер обставин, дати оцінку їх впливу на виконання і можливий термін виконання зобов'язань за цим Договором, про що учасники надають гарантійний лист у складі пропозиції. У складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп ЗАЗНАЧЕНИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІДСУТНІЙ. Окрім цього у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп відсутній проект договору підписаний (погоджений) Учасником, що може підтвердити його ознайомлення з даним пунктом (п.8.3) проекту договору. При цьому, Лист про згоду з проектом договору, що наданий у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп не містить інформації про погодження з проектом договору викладеному у Додатку №3 до оголошення САМЕ ПО ЗАКУПІВЛІ ЗА ПРЕДМЕТОМ: « Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Вишнівського академічного ліцею "Основа", що знаходиться за адресою: вул. Святошинська, 44 в м. Вишневе Бучанського району Київської області»., тобто це може бути будь-яка закупівля та будь - який проект договору, що є суттєвим при визнанні переможця закупівлі! Враховуючи, підстави відхилення попередніх Учасників, Замовник вбачає важливою складовою «смислове навантаження» документів, що надані у складі пропозиції, при цьому ІГНОРУЄ ВІДСУТНІСТЬ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА у складі пропозиції «переможця» та документів, що можуть свідчити про ознайомлення та погодження Учасника з вимогою оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп відсутній документ передбачений п. 8.3 Проекту договору- гарантійний лист та будь який документ, що може свідчити про ознайомлення та погодження Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп з проектом договору саме по закупівлі UA-2021-06-10-008901-b, в тому числі і п. 8.3. Звертаємо увагу Замовника, що при розгляді пропозицій слід керуватися принципами здійснення публічних закупівель, передбаченими ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та неупереджено розглядати пропозиції всіх Учасників закупівлі. Згідно вищезазначеного, враховуючи пряме порушення та не відповідність пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та порушення Замовником основоположних принципів та порядку проведення закупівлі, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю Проектна компанія Інжгруп . Доводимо до відома Замовника, що у випадку не задоволення даної вимоги, ТОВ "ПК "АРКОН" буде вимушене скористатися своїм правом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю. Таким чином, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору не є тотожними поняттями згідно з наведеним положенням законодавства. У свою чергу, вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі передбачений частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, підставою для відхилення пропозиції може бути її невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Проте, такої підстави для відхилення пропозиції як невідповідність умовам, визначеним в проекті договору про закупівлю чинним законодавством не передбачено. При цьому, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановлено необхідності надання учасниками у складі пропозиції підписаного проекту договору. Так, згідно з підпунктом 4 пункту 18 оголошення учасники мали надати лист-згоду з проектом договору (про що зазначалось у відповіді на звернення за роз’ясненнями, наданою 11.06.2021 р. о 11:28). Відповідний лист у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ІНЖГРУП" наявний (файл «Документи пропозиції», стор. 49). Таким чином, учасник не порушив умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2021 15:52
Підтвердження вирішення: відповідь
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 2bf639da3e8143d79d1535c607dcaed2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-008901-b.c3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Вишнівським академічним ліцеєм «Основа» було оголошено закупівлю UA-2021-06-10-008901-b за предметом Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Вишнівського академічного ліцею "Основа", що знаходиться за адресою: вул. Святошинська, 44 в м. Вишневе Бучанського району Київської області. За результатом розгляду, Протоколом від 09.07.2021р., ( надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «ПК «АРКОН» була відхилена, проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги оголошення та положення Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: Замовник зазначає, що за результатами розгляду пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» було виявлено такі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: Відповідно до пункту 19 оголошення учасники повинні були надати у складі пропозиції гарантійний лист про погодження з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції учасником надано лист вих. №29/10062021 від 10.06.2021 р., в якому зазначено «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «АРКОН» цим листом підтверджуємо та гарантуємо, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Зазначена довідка не містить підтвердження учасника про погодження з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Інші документи, які містяться в складі пропозиції учасника, також не містять такої інформації. Таким чином, зміст наданого документа не відповідає умові, що встановлена в пункті 19 оголошення. Зазначене вище рішення Замовника є необґрунтованим та порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно –правові акти у сфері публічних закупівель, оскільки: У складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано Документ №29/10062021 від 10.06.2021 р., що має назву Гарантійний лист про погодження з умовами оголошення . У змісті даного документу допущено формальну помилку, а саме пропущено «погоджуємося з»., проте дана описка є формальною помилкою та не може слугувати підставою для відхилення відповідно до ст. 2 Наказу Мігістерства регіонального розвитку, економіки,торгівлі та сільського господпрства України «710, від 15.04.2020 « Про затвердження Переліку формальних помилок» вказано, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. При цьому Замовник при відхиленні пропозиції не зазначає в Протоколі назву документу, що була подана ТОВ «ПК «АРКОН», оскільки із назви даного гарантійного листа вбачається надання згоди з умовами оголошення. Допущення даної формальної помилки не впливає на кваліфікацію учасника, ціну пропозиції та не стосується характеристик предмету закупівлі, при цьому зміст листа та його заголовок дає можливість Замовнику зрозуміти, що ТОВ «ПК «АРКОН» надано згоду з умовами оголошення. Згідно вищезазначеного, враховуючи відповідність пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та порушення Замовником основоположних принципів та порядку проведення закупівлі, вимагає скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» . Доводимо до відома Замовника, що у випадку не задоволення даної вимоги, ТОВ "ПК "АРКОН" буде вимушене скористатися своїм правом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Підставою для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АРКОН", поданої для участі у даній спрощеній закупівлі є пункт 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі), а саме: відповідно до пункту 19 оголошення учасники повинні були надати у складі пропозиції гарантійний лист про погодження з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції учасником надано лист вих. №29/10062021 від 10.06.2021 р., в якому зазначено «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектна компанія «АРКОН» цим листом підтверджуємо та гарантуємо, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Зазначена довідка не містить підтвердження учасника про погодження з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Інші документи, які містяться в складі пропозиції учасника, також не містять такої інформації. Таким чином, зміст наданого документа не відповідає умові, що встановлена в пункті 19 оголошення. При цьому, згідно з пунктом 2 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі У свою чергу, у тексті документа, що наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АРКОН" у складі пропозиції, відсутні слова «погоджуємося з», які мають смислове навантаження. У зв’язку з цим, відсутність таких слів впливає на зміст документа, що свідчить про невиконання умови, встановленої пунктом 19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АРКОН" не вбачаються.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2021 13:49
Підтвердження вирішення: кваліфікацію учасника не змінено
Вимога
Вирішена

незаконна дискваліфікація

Номер: 898859856d3d4e549b5a15522b82aaef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-008901-b.c2
Назва: незаконна дискваліфікація
Вимога:
10 червня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-06-10-008901-b, про проведення спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Вишнівського академічного ліцею "Основа", що знаходиться за адресою: вул. Святошинська, 44 в м. Вишневе Бучанського району Київської області"). Аукціон було проведено 24.06.2021 року. На підставі Протоколу уповноваженої особи від 02.07.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник). Однак, після аналізу Протоколу уповноваженої особи нами було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу про відхилення пропозиції Учасника. 1. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що Відповідно до підпункту 5 пункту 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники у складі пропозиції повинні були подати, зокрема, відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Так, згідно з пунктом 16 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою КМУ від 22.01.1996 №118 Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, відомості з цього реєстру надаються органом державної статистики. При цьому, згідно з пунктом 10 цього Положення Розпорядником вказаного реєстру є Держстат. Також, згідно з пунктом 10 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386, відомості з Реєстру формуються органом державної статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг. У свою чергу, у складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" відповідний документ відсутній. Так, учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Однак, згідно з пунктами 6 та 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) – це єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи; держатель Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - держатель Єдиного державного реєстру) - Міністерство юстиції України, яке вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Таким чином, Єдиний державний реєстру підприємств та організацій України і Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є різними реєстрами, порядок функціонування яких регулюються різними нормативно-правовими актами, утримання і ведення яких покладено на різні державні органи. З огляду на це, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тотожним Відомостям з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником, Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» у складі тендерної пропозиції було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 1 січня 2004 року набрав чинності Цивільний кодекс України, статтею 91 якого встановлено, що цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення. Юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації. Юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом (частина четверта статті 87 та частина перша статті 89 Цивільного кодексу України). Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб згідно з статтею 4 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“ (набрав чинності з 1 липня 2004 року) полягає у засвідченні факту створення або припинення юридичної особи шляхом внесення відповідних записів до ЄДР. Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реалізує право кожного на достовірну інформацію про зазначених суб’єктів. Частиною 4 ст. 22 ЗУ « Про публічні закупівлі » передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ» в складі документів які вимагалися вимогами тендеру надав «Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємств та громадських формувань» за кодом ЄДРПОУ юридичної особи 35901795. Зміст даних про підприємство що міститься в даному витягу абсолютно ідентичне для всіх можливих витягів чи реєстрів які є в публічному доступі за запитом сайті Мінюсту та на сайтах інших державних установ. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надання «Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», жодних посилань та вимог щодо надання відомостей з органів статистики Замовником зазначено не було. Разом з тим, слід звернути увагу на той факт, що відомості, які містять в собі Єдиний державний реєстру підприємств та організацій України і Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є ідентичними, містять одну й ту саму інформацію про юридичну особу та ніяким чином не впливають на предмет закупівлі, відомості про учасника, якість надання послуг та не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. В додатку №1 до даної вимоги наведено витяг з ЄДРПОУ виданий Головний органом статистики в м. Києві. Прошу повідомити в чому полягає відмінність на ваше твердження між даними наведеними в даному витягу, та витягу що був наданий в складі тендерної пропозиції від ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ». Таким чином, Учасником не було порушено вимог щодо надання документів щодо відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо повідомити про причини невідповідності пропозиції ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ» умовам тендерної документації та зазначити яких саме відомостей про зазначену юридичну особу не вистачає Замовнику. У разі звернення Замовника буде надано всю вичерпну інформацію, яку на думку Замовника не було надано, або було надано в неповному обсязі згідно вимог Оголошення. Таким чином ми вважаємо, що зазначені в протоколі уповноваженої особи від 02.07.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою відсутні підстави для дискваліфікації нашого підприємства та вимагаємо скасувати даний протокол про дискваліфікацію та підписати договір з Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» як з учасником, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також вкотре повідомляємо, що в разі відсутності відповіді на дану вимогу залишаємо за собою право оскаржувати дії Замовника до керівної установи та в судовому порядку, встановленому чиним законодавством. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник несе відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення та за змову з учасниками публічних закупівель відповідно до вимог Кримінального кодексу України. Додатки: 1. Витяг з ЄДРПОУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Підставою для відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", поданої для участі у даній спрощеній закупівлі є пункт 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі). Відповідно до підпункту 5 пункту 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники у складі пропозиції повинні були подати, зокрема, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Правові основи функціонування Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України регламентовані Положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою КМУ від 22.01.1996 №118. Пунктом 1 цього Положення передбачено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Пунктом 10 цього Положення передбачено, що Розпорядником вказаного реєстру є Держстат. Пунктом 16 цього Положення встановлено, що відомості з цього реєстру надаються органом державної статистики. Крім цього, пунктом 10 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386, визначено, що відомості з Реєстру формуються органом державної статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг. Таким чином, порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України визначається Постановою КМУ від 22.01.1996 №118 та Наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386. Однак, у складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", в порушення умови, встановленої підпунктом 5 пункту 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не було надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, які відповідають вказаним вище положенням чинного законодавства. У свою чергу, правові основи функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань визначено в Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», згідно з яким функції із забезпечення його функціонування покладено на Міністерство юстиції України. Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань визначено наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5. . При цьому, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тотожним Відомостям з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Вказані реєстри мають різні назви, порядок їх створення і функціонування передбачено різними нормативно-правовими актами, функції розпорядника (держателя) вказаних реєстрів покладено на різні державні органи, чинним законодавством встановлено різний порядок отримання інформації з зазначених реєстрів та відмінні форми документів, які надаються на запити про отримання інформації з цих реєстрів, а інформація, яка в них міститься, не є ідентичною. Так, зокрема, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не містить інформації про інституційний сектор економіки за КІСЕ. Таким чином, підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" не вбачаються. Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з абзацом 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» строк відповіді замовника на звернення учасника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції становить три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2021 15:45
Підтвердження вирішення: статус учасника не змінено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Незаконна дискваліфікація

Номер: e8b7302bc4524dce8239d395062486eb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-008901-b.c1
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
ВИМОГА 10 червня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-06-10-008901-b, про проведення спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Вишнівського академічного ліцею "Основа", що знаходиться за адресою: вул. Святошинська, 44 в м. Вишневе Бучанського району Київської області"). Аукціон було проведено 24.06.2021 року. На підставі Протоколу уповноваженої особи від 02.07.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник). Однак, після аналізу Протоколу уповноваженої особи нами було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу про відхилення пропозиції Учасника. 1. В протоколі про відхилення пропозиції Учасника зазначено, що Відповідно до підпункту 5 пункту 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники у складі пропозиції повинні були подати, зокрема, відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Так, згідно з пунктом 16 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою КМУ від 22.01.1996 №118 Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, відомості з цього реєстру надаються органом державної статистики. При цьому, згідно з пунктом 10 цього Положення Розпорядником вказаного реєстру є Держстат. Також, згідно з пунктом 10 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386, відомості з Реєстру формуються органом державної статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг. У свою чергу, у складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" відповідний документ відсутній. Так, учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Однак, згідно з пунктами 6 та 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) – це єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи; держатель Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - держатель Єдиного державного реєстру) - Міністерство юстиції України, яке вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Таким чином, Єдиний державний реєстру підприємств та організацій України і Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є різними реєстрами, порядок функціонування яких регулюються різними нормативно-правовими актами, утримання і ведення яких покладено на різні державні органи. З огляду на це, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тотожним Відомостям з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником, Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» у складі тендерної пропозиції було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» інформацію про будь-яку організацію можна отримати як за безкоштовним запитом на офіційному сайті міністерства Юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search а також на цьому ж сайті передбачена платна довідка. ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ» в складі документів які вимагалися вимогами тендеру надав «Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємств та громадських формувань» за кодом ЄДРПОУ юридичної особи 35901795. Зміст даних про підприємство що міститься в даному витягу абсолютно ідентичне для всіх можливих витягів чи реєстрів які є в публічному доступі за запитом сайті Мінюсту та на сайтах інших державних установ. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надання «Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», жодних посилань та вимог щодо надання відомостей з органів статистики Замовником зазначено не було. Разом з тим, слід звернути увагу на той факт, що відомості, які містять в собі Єдиний державний реєстру підприємств та організацій України і Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є ідентичними, містять одну й ту саму інформацію про юридичну особу та ніяким чином не впливають на предмет закупівлі, відомості про учасника, якість надання послуг та не відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Таким чином, Учасником не було порушено вимог щодо надання документів щодо відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо повідомити про причини невідповідності пропозиції ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ» умовам тендерної документації та зазначити яких саме відомостей про зазначену юридичну особу не вистачає Замовнику. У разі звернення Замовника буде надано всю вичерпну інформацію, яку на думку Замовника не було надано, або було надано в неповному обсязі згідно вимог Оголошення. Таким чином ми вважаємо, що зазначені в протоколі уповноваженої особи від 02.07.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою відсутні підстави для дискваліфікації нашого підприємства та вимагаємо скасувати даний протокол про дискваліфікацію та підписати договір з Приватним підприємством «Промислове та цивільне будівництво і проектування» як з учасником, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також повідомляємо, що в разі відсутності відповіді на дану вимогу залишаємо за собою право оскаржувати дії Замовника до керівної установи та в судовому порядку, встановленому чиним законодавством. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник несе відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення та за змову з учасниками публічних закупівель відповідно до вимог Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Підставою для відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", поданої для участі у даній спрощеній закупівлі є пункт 1 частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі). Відповідно до підпункту 5 пункту 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники у складі пропозиції повинні були подати, зокрема, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Правові основи функціонування Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України регламентовані Положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою КМУ від 22.01.1996 №118. Пунктом 1 цього Положення передбачено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Пунктом 10 цього Положення передбачено, що Розпорядником вказаного реєстру є Держстат. Пунктом 16 цього Положення встановлено, що відомості з цього реєстру надаються органом державної статистики. Крім цього, пунктом 10 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386, визначено, що відомості з Реєстру формуються органом державної статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг. Таким чином, порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України визначається Постановою КМУ від 22.01.1996 №118 та Наказом Держкомстату України від 28.11.2005 № 386. Однак, у складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", в порушення умови, встановленої підпунктом 5 пункту 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не було надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, які відповідають вказаним вище положенням чинного законодавства. У свою чергу, правові основи функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань визначено в Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», згідно з яким функції із забезпечення його функціонування покладено на Міністерство юстиції України. Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань визначено наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5. . При цьому, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не є тотожним Відомостям з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Вказані реєстри мають різні назви, порядок їх створення і функціонування передбачено різними нормативно-правовими актами, функції розпорядника (держателя) вказаних реєстрів покладено на різні державні органи, чинним законодавством встановлено різний порядок отримання інформації з зазначених реєстрів та відмінні форми документів, які надаються на запити про отримання інформації з цих реєстрів, а інформація, яка в них міститься, не є ідентичною. Так, зокрема, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не містить інформації про інституційний сектор економіки за КІСЕ. Таким чином, підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" не вбачаються. Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з абзацом 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» строк відповіді замовника на звернення учасника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції становить три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2021 15:44
Підтвердження вирішення: статус учасника не змінено
Задовільнена: Ні