-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
208 872.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 044.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 044.36 UAH
Період оскарження:
31.05.2017 15:06 - 11.06.2017 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a4a2aeb912b34a8f802d698368221966
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-31-000912-b.c1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» 31.05.2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015 – 15530000-2 (Вершкове масло)», очікувана вартість закупівлі складає 208 872,00 грн.(з ПДВ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-05-31-000912-b.
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до абзацу другого частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
1. Фізична особа-підприємець Коваль Оксана Володимирівна з ціновою пропозицією 115 581,60 грн.
2. Фізична особа – підприємець Чередниченко Микола Вячеславович з ціновою пропозицією 116 618,40 грн.
3. Мале приватне підприємство «Ритм» з ціновою пропозицією 126 619,20 грн.
4. Фізична особа – підприємець Тарасов Сергій Леонідович з ціновою пропозицією 182 088,00 грн.
Після автоматичної оцінки пропозицій електронною системою закупівель Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
21.06.2017 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат», яким тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Коваль Оксани Володимирівни було відхилено згідно до п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), як таку що не відповідає умовам тендерної документації».
26.06.2017 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2017 з наступним учасником – ФОП Чередниченко Микола Вячеславович.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону).
Тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам закупівлі, проте була безпідставно відхилена Замовником, чим порушені права та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а сааме Протокол засідання тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Коваль Оксани Володимирівни та всі рішення прийняті після відхилення пропозиції Скаржника.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка повністю відповідає умовам Тендерної документації та має найнижчу ціну, що обґрунтовується наступним:
Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «надати довідку у довільній формі про механізми, необхідні для поставки товару». Відповідна довідка була надана (назва «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»).
Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «надати договір оренди або інший документ, що підтверджує наявність приміщення та обладнання для проведення відповідної діяльності».
На виконання вищевказаної вимоги ФОП Коваль О.В. у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повідомила тендерний комітет замовника, що ФОП Коваль О.В. є постачальником товару і не здійснює його зберігання. Товар відвантажується зі складу виробника фізичною особою - підприємцем Коваль О.В. у обсязі, відповідно до заявки замовника та транспортується спеціально обладнаними транспортними засобами, які мають всі необхідні дозвільні документи (копії надані у складі тендерної пропозиції), за місцем поставки, передбаченими оскаржуваною закупівлею.
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 21.06.2017 підставою для відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Коваль Оксани Володимирівни стало те, що ФОП Коваль О.В. є оператором ринку харчових продуктів, за припущеннями замовника має оптовий склад, але не надала у тендерній пропозиції документи на відповідний склад. Наявні складські приміщення не використовуються ФОП Коваль О.В. для зберігання продуктів харчування з низькими температурними режимами зберігання, а переважно використовуються для зберігання фруктово-овочевої продукції. Надавати документи на складські приміщення, які не використовуються для закупівлі, яка проводиться, немає жодного змісту.
Також у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 21.06.2017 зазначено, що ФОП Коваль О.В. не надала експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, що видані Держпродспоживслужбою.
Згідно з статтею 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Вершкове масло, що предметом оскаржуваної закупівлі, є харчовим продуктом тваринного походження. З цього випливає, що, якщо суб’єкт господарювання не здійснює виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, то отримання експлуатаційного дозволу не є обов’язковим згідно із чинним законодавством.
Так як ФОП Коваль О.В. не здійснює ні виробництва, ані зберігання вершкового масла, що є предметом оскаржуваної процедури закупівлі (і така інформація надана у складі пропозиції – у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), то вона не повинна мати експлуатаційного дозволу згідно із чинним законодавством. Отож і надавати такий дозвіл у складі пропозиції не було жодних законодавчих підстав. Окрім того, у складі пропозиції надано експлуатаційний дозвіл виробника товару, який зобов’язаний його мати відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відсутність складу для зберігання продукту харчування, що є предметом оскаржуваної процедури закупівлі, не є невідповідністю кваліфікаційному критерію, встановленому замовником у тендерній документації, оскільки учасник закупівлі не здійснює його зберіганні.
Крім того, тендерною документацією не передбачено пряму вимогу про надання документів на приміщення саме для зберігання товару.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Скаржником подано всі передбачені тендерною документацією документи з урахуванням особливостей предмету закупівлі, Замовник необґрунтовано, всупереч вимогам Закону, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична особа-підприємець Коваль Оксана Володимирівна просить:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.За результатами розгляду скарги зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Коваль Оксани Володимирівни та всі рішення, прийняті після відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Коваль Оксани Володимирівни у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 15530000-2 (Вершкове масло)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-05-31-000912-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 29.06.2017 14:14
- Платіжне доручення.pdf 29.06.2017 14:14
- рішення від 04.07.2017 № 4345+лист Замовнику.pdf 04.07.2017 20:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2017 № 4783.pdf 20.07.2017 14:42
- рішення від 19.07.2017 № 4783.pdf 24.07.2017 14:40
- UA-2017-05-31-000912-b.pdf 14.07.2017 14:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2017 14:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.07.2017 14:41