• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електричний гайковерт для коліс

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2017 09:50 - 14.07.2017 17:00
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації учасника

Номер: 16bf6f35d6844ee6a3174178419418f7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-11-000285-b.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації учасника
Вимога:
Згідно Протоколу №92 від 26.07.2017р. засідання тендерного комітету КП «Чернігівське тролейбусне управління» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОПТУЛ» по предмету закупівлі: Електричний гайковерт для коліс, код за ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані, було вирішено, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Голова тендерного комітету Ємець Р.Р. посилається на п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої комітет може відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТОПТУЛ». По-перше, даний Протокол викладено на торгівельному майданчику без жодного підпису та без відбитка печатки підприємства. По-друге, п.4 ч.1 ст. 30 Закону містить наступну інформацію: «Пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів». В такому випадку, звертаємося до Оголошення замовника про проведення закупівлі через електронну систему закупівель. Додаток №1 до цієї документації містить перелік кваліфікаційних критеріїв, серед яких не зазначено, що Учаснику необхідно додати до тендерної пропозиції документ, який підтверджує право підписання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, через нестачу якого ТОВ «ТОПТУЛ» було дискваліфіковано. Отже, тендерна пропозиція відповідала умовам документації замовника, що свідчить про безпідставну дискваліфікацію. Також, слід зауважити що Законом «Про Публічні закупівлі» допорогові закупівлі не регулюються, згідно п.1-2 ч.1 ст.2 Закону: «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.». На допорогові закупівлі поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція; 2. відкритість; 3. максимальна економія; 4. недискримінація кожного з Учасників; 5. неупередженість. Регулювання допорогових закупівель здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року, затвердженого Наказом №35 ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ». Копії документів, на нестачу яких посилався Замовник, додано до Вимоги.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У вимозі від 26 липня 2017 р. вих. № 26/07-07, яка за своїм змістом є інформаційним листом, відсутні посилання на порушення які мали місце з боку Замовника у процесі проведення закупівель, а також - зміст самих вимог до Замовника та їх обґрунтування, що в свою чергу є підставою для її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні