• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №1 (м.Одеса, вул. Заболотного 38-а, Французький бульвар, 7, вул.Південна, буд.1, вул.Семінарська,5, Старобазарний сквер,3 , пр-т Шевченко,2а, Ланжеронівська,15, пр-т Академіка Глушка, 17/2, вул. Стовбова, 17), Лот №2 (Одеська обл., м.Южне, вул. Новобілярська, 24/3), Лот №3 (Одеська обл., смт Доброслав, пр.40-річчя Визволення, 7), Лот №4 (Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Шевченка,3)

Завершена

4 228 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 260.50 UAH
Період оскарження: 10.06.2021 13:43 - 22.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА

Номер: eef4499f01864625bb4ba4c89a41436e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c11
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Вих. № 2– з від 26.07.2021 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035 Скаржник Приватне підприємство «МАРС-О» 79066, Львівська обл., місто Львів, вул. Зубрівська, будинок 36 ЄДРПОУ 40067720 Номер телефону: +380931280361 Електронна пошта: marso.lviv@gmail Замовник, дії якого оскаржуються Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-10-003177-c СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 241 від 16.07.2021р. Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) щодо розгляду пропозиції учасника ПП «МАРС-О» на закупівлю: «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №4 (Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Шевченка,3) тендерну пропозицію учасника ПП «МАРС-О» було відхилено із порушенням норм чинного законодавства. Ми, Приватне підприємство «МАРС-О», не погоджуємося із відхиленням нашої тендерної пропозиції з наступних підстав: 1)Відповідно до протоколу № 241 від 16.07.2021 року однією із підстав відхилення нашої тендерної пропозиції було те, що учасником ПП «МАРС-О» не було надано накази або підтверджуючі документи на прийняття на роботу штатних працівників, також відсутні цивільно-правові договори щодо залучених працівників, в чому Замовник вбачає порушення абзацу 1 пункту 1, абзацу 1 частини 2 та абзацу 3 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В першу чергу, вертаємо Вашу увагу на зазначення Замовником невірних посилань на абзаци, пункти та частини цієї статті. Відхилення за вищезазначеною підставою могло б відбутись відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, проте таке відхилення також вважаємо неправомірним, оскільки відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. 2) Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» було те, що Учасником було надано договори, які не відповідають вимогам викладеним у тендерній документації. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. Додатково зазначаємо, що в даному випадку Замовником теж зазначено невірні посилання на Закон. 3)Відповідно до інформації, викладеній у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою собою № 241 від 16 липня 2021 року, Учасник підлягає відхиленню, оскільки відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту. Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданих положень тендерної документації, а саме п. 2.4 та п. 2.5 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту надається учасниками – фізичними особами, коли нашою організаційно-правовою формою є «приватне підприємство». Відтак відхилення за даною підставою є неправомірним. 4)Замовник зазначає, що Учасником «МАРС-О», в порушення вимог тендерної документації, а саме Додатку № 3 до тендерної документації «технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі», не було надано документа, що підтверджує наявність приміщення. По перше, зазначаємо, що наявність приміщення стосується кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно у разі непідтвердження наявності приміщення Замовник був зобов’язаний, в порядку статті 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По друге, відповідно до формулювання Замовника дані вимоги передбачаються уже безпосередньо до надавача послуг, що є переможцем процедури закупівлі та Виконавцем за договором. Додатково зазначаємо, що учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду вих.№ 9 – з від 25.06.2021 року, в якому ПП «МАРСО-О» зазначає, що погоджується із вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики, передбачені Додатком 3 до тендерної документації (файл «Відповідність технічне.pdf») та підписану скан-копію Додатку 3 до тендерної документації (файл «Технічне_лот4.pdf»), які підтверджують нашу відповідність вимогам встановленим Замовником, отже дана підстава для відхилення також є неправомірною. Відзначаємо, що дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації та рівності учасників. Враховуючи вищенаведене просимо: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «МАРС-О». Додатки: - Витяги із Тендерної документації. Директор Тарнава Л.І.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2021 20:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.08.2021 14:51
Дата виконання рішення Замовником: 13.08.2021 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: 28 липня 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) №17200-р/пк-пз, Скаргу було прийнято до розгляду. 09 серпня 2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №18171-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ПП «МАРС-О» постановила зобов’язати Головне управління ДПС в Одеській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» за процедурою закупівлі – «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень),дворів, доріг): Лот 1 (м. Одеса: вул. Заболотного, буд. 38-а; Французький бульвар, буд. 7; вул. Південна, буд. 1; вул. Семінарська, буд. 5; Старобазарний сквер, буд. 3; пр-т Шевченко, буд. 2а; вул. Ланжеронівська, буд. 15; пр-т Академіка Глушка, буд. 17/2; вул. Стовбова, буд. 17), Лот 2 (Одеська область, м. Южне, вул. Новобілярська, 24/3), Лот 3 (Одеська область, смт Доброслав, пр. 40-річчя Визволення, 7), Лот 4 (Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Шевченка, 3)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-06-10-003177-с за лотом №4 (повний текст даного рішення з’явився в електронній системі 12.08.2021). ВИРИШИВ: 1. Відповідно до ч. 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09 серпня 2021 року №18183-р/пк-пз, скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління ДПС в Одеській області, про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРС-О», ЄДРПОУ 40067720 (протокол УО від 16 липня 2021 №241)
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О", Тарнава Любов +380931280361 MarsO.Lviv@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА

Номер: 29c9acd47f804cba86fcbf707ce5e49f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.a10
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 241 від 16.07.2021р. Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) щодо розгляду пропозиції учасника ПП «МАРС-О» на закупівлю: «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №4 (Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Шевченка,3) тендерну пропозицію учасника ПП «МАРС-О» було відхилено із порушенням норм чинного законодавства. Ми, Приватне підприємство «МАРС-О», не погоджуємося із відхиленням нашої тендерної пропозиції з наступних підстав: 1)Відповідно до протоколу № 241 від 16.07.2021 року однією із підстав відхилення нашої тендерної пропозиції було те, що учасником ПП «МАРС-О» не було надано накази або підтверджуючі документи на прийняття на роботу штатних працівників, також відсутні цивільно-правові договори щодо залучених працівників, в чому Замовник вбачає порушення абзацу 1 пункту 1, абзацу 1 частини 2 та абзацу 3 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В першу чергу, вертаємо Вашу увагу на зазначення Замовником невірних посилань на абзаци, пункти та частини цієї статті. Відхилення за вищезазначеною підставою могло б відбутись відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, проте таке відхилення також вважаємо неправомірним, оскільки відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. 2) Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» було те, що Учасником було надано договори, які не відповідають вимогам викладеним у тендерній документації. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. Додатково зазначаємо, що в даному випадку Замовником теж зазначено невірні посилання на Закон. 3)Відповідно до інформації, викладеній у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою собою № 241 від 16 липня 2021 року, Учасник підлягає відхиленню, оскільки відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту. Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданих положень тендерної документації, а саме п. 2.4 та п. 2.5 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту надається учасниками – фізичними особами, коли нашою організаційно-правовою формою є «приватне підприємство». Відтак відхилення за даною підставою є неправомірним. 4)Замовник зазначає, що Учасником «МАРС-О», в порушення вимог тендерної документації, а саме Додатку № 3 до тендерної документації «технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі», не було надано документа, що підтверджує наявність приміщення. По перше, зазначаємо, що наявність приміщення стосується кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно у разі непідтвердження наявності приміщення Замовник був зобов’язаний, в порядку статті 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По друге, відповідно до формулювання Замовника дані вимоги передбачаються уже безпосередньо до надавача послуг, що є переможцем процедури закупівлі та Виконавцем за договором. Додатково зазначаємо, що учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду вих.№ 9 – з від 25.06.2021 року, в якому ПП «МАРСО-О» зазначає, що погоджується із вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики, передбачені Додатком 3 до тендерної документації (файл «Відповідність технічне.pdf») та підписану скан-копію Додатку 3 до тендерної документації (файл «Технічне_лот4.pdf»), які підтверджують нашу відповідність вимогам встановленим Замовником, отже дана підстава для відхилення також є неправомірною. Відзначаємо, що дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації та рівності учасників. Враховуючи вищенаведене просимо: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «МАРС-О». Додатки: - Витяги із Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2021 19:58
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О", Тарнава Любов +380931280361 MarsO.Lviv@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА

Номер: 7139e0f0b11b4c0a8c93ae373a1936d3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.a9
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 242 від 16.07.2021р. Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) щодо розгляду пропозиції учасника ПП «МАРС-О» на закупівлю: «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №3 (Одеська обл., смт Доброслав, пр.40-річчя Визволення, 7) тендерну пропозицію учасника ПП «МАРС-О» було відхилено із порушенням норм чинного законодавства. Ми, Приватне підприємство «МАРС-О», не погоджуємося із відхиленням нашої тендерної пропозиції з наступних підстав: 1)Відповідно до протоколу № 242 від 16.07.2021 року однією із підстав відхилення нашої тендерної пропозиції було те, що учасником ПП «МАРС-О» не було надано накази або підтверджуючі документи на прийняття на роботу штатних працівників, також відсутні цивільно-правові договори щодо залучених працівників, в чому Замовник вбачає порушення абзацу 1 пункту 1, абзацу 1 частини 2 та абзацу 3 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В першу чергу, вертаємо Вашу увагу на зазначення Замовником невірних посилань на абзаци, пункти та частини цієї статті. Відхилення за вищезазначеною підставою могло б відбутись відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, проте таке відхилення також вважаємо неправомірним, оскільки відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. 2) Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» було те, що Учасником було надано договори, які не відповідають вимогам викладеним у тендерній документації. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. Додатково зазначаємо, що в даному випадку Замовником теж зазначено невірні посилання на Закон. 3)Відповідно до інформації, викладеній у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою собою № 242 від 16 липня 2021 року, Учасник підлягає відхиленню, оскільки відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту. Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданих положень тендерної документації, а саме п. 2.4 та п. 2.5 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту надається учасниками – фізичними особами, коли нашою організаційно-правовою формою є «приватне підприємство». Відтак відхилення за даною підставою є неправомірним. 4)Замовник зазначає, що Учасником «МАРС-О», в порушення вимог тендерної документації, а саме Додатку № 3 до тендерної документації «технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі», не було надано документа, що підтверджує наявність приміщення. По перше, зазначаємо, що наявність приміщення стосується кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно у разі непідтвердження наявності приміщення Замовник був зобов’язаний, в порядку статті 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По друге, відповідно до формулювання Замовника дані вимоги передбачаються уже безпосередньо до надавача послуг, що є переможцем процедури закупівлі та Виконавцем за договором. Додатково зазначаємо, що учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду вих.№ 9 – з від 25.06.2021 року, в якому ПП «МАРСО-О» зазначає, що погоджується із вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики, передбачені Додатком 3 до тендерної документації (файл «Відповідність технічне.pdf») та підписану скан-копію Додатку 3 до тендерної документації (файл «Технічне_лот3.pdf»), які підтверджують нашу відповідність вимогам встановленим Замовником, отже дана підстава для відхилення також є неправомірною. Відзначаємо, що дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації та рівності учасників. Враховуючи вищенаведене просимо: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «МАРС-О». Додатки: - Витяги із Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.07.2021 11:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.08.2021 14:53
Дата виконання рішення Замовником: 13.08.2021 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: 23 липня 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) №16906-р/пк-пз, Скаргу було прийнято до розгляду. 09 серпня 2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №18183-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ПП «МАРС-О» постановила зобов’язати Головне управління ДПС в Одеській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» за процедурою закупівлі – «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень),дворів, доріг): Лот 1 (м. Одеса: вул. Заболотного, буд. 38-а; Французький бульвар, буд. 7; вул. Південна, буд. 1; вул. Семінарська, буд. 5; Старобазарний сквер, буд. 3; пр-т Шевченко, буд. 2а; вул. Ланжеронівська, буд. 15; пр-т Академіка Глушка, буд. 17/2; вул. Стовбова, буд. 17), Лот 2 (Одеська область, м. Южне, вул. Новобілярська, 24/3), Лот 3 (Одеська область, смт Доброслав, пр. 40-річчя Визволення, 7), Лот 4 (Одеська область, м. Чорноморськ, вул.. Шевченка, 3)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-06-10-003177-с за лотом №3 (повний текст даного рішення з’явився в електронній системі 12.08.2021). ВИРИШИВ: 1. Відповідно до ч. 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09 серпня 2021 року №18183-р/пк-пз, скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління ДПС в Одеській області, про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРС-О», ЄДРПОУ 40067720 (протокол УО від 16 липня 2021 №242)
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О", Тарнава Любов +380931280361 MarsO.Lviv@gmail.com
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 92908873697b4995949e76a6666a4b8d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c8
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом № 229 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 229 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 229 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: c3304e960ec840e6942353aff8edd6c1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c7
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом № 228 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 228 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 228 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 2008409f38684ff1857477b570c352ee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c6
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом № 227 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 227 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 227 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 36dff20ba06c4cc687740bff25324aff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c5
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом № 226 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 226 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 226 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: e210e3334f0f4f2eb155112fea690f8d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c3
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ Про Публічні закупівлі "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Документи, відносно відсутності яких було відхилено учасника, відповідно до вимог тендерної документації, належать до кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 ЗУ), а тому Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Такє роз'яснення надано зокрема та не виключено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на офіційному веб порталі за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA. Вимагаємо надати пояснення щодо порушення Вами вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду Вашої вимоги викладено у протоколі №227
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 2d52f813b3b54be5ae16fcbe9fa8352d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c4
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ Про Публічні закупівлі "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Документи, відносно відсутності яких було відхилено учасника, відповідно до вимог тендерної документації, належать до кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 ЗУ), а тому Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Такє роз'яснення надано зокрема та не виключено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на офіційному веб порталі за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA. Вимагаємо надати пояснення щодо порушення Вами вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду Вашої вимоги викладено у протоколі №226
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація

Номер: 5605a9ec39954a078941a4cc5c53c8b1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-003177-c.c1
Назва: неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ Про Публічні закупівлі "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Документи, відносно відсутності яких було відхилено учасника, відповідно до вимог тендерної документації, належать до кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 ЗУ), а тому Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Такє роз'яснення надано зокрема та не виключено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на офіційному веб порталі за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA. Вимагаємо надати пояснення щодо порушення Вами вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Результат розгляду Вашої вимоги викладено у протоколі №229
Статус вимоги: Задоволено