• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі філії «Миролюбівська гімназія» Коднянського ліцею Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області за адресою: вул. Петровського, 1А, с. Миролюбівка, Житомирського району, Житомирської області

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 16 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Завершена

3 208 819.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 045.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2021 11:56 - 26.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінації учасників

Номер: bc062ce746364d88b8cff24453f581a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-10-004726-b.c1
Назва: Щодо дискримінації учасників
Вимога:
Відповідно до п. 6 розділу 3 додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати чинний Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та не законною, що порушує вимоги п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Для виконання деяких видів господарської діяльності передбачено наявність відповідних ліцензій. Дане питання регулюється Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Також законодавством передбачено наявність і інших дозвільних документів для здійснення окремих видів діяльності, робіт та послуг. Водночас, обов’язкова наявність сертифікату ISO 9001 для виконання будь-яких робіт чи надання послуг не передбачене жодним нормативно-правовим актом, що діють в Україні. Тому вимагаємо прибрати зазначену вище вимогу як таку, що є дискримінаційною та не законною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області уважно розглянув Вашу вимогу щодо дискримінації учасників та повідомляємо наступне. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У свою чергу, відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На виконання зазначених вище норм чинного законодавства замовником було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника чинного Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Встановленння зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що даний об’єкт є соціально значущим. Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт належної якості та відповідно до чинних нормативних документів. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Стандарти ISO 9001(якість) є міжнародними. Вимога щодо наявності в учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість виконання робіт. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість виконання робіт; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем. Вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників зазначеного сертифікату є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником і жодним чином не дискримінують потенційних учасників. Учасник у своїй вимозі не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації, а також не довів неможливість виконання вказаної умови в даній закупівлі та не обґрунтував, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення його вимоги. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено