-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів
Торги не відбулися
41 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 205.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 205.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2021 11:52 - 16.06.2021 18:00
Вимога
Вирішена
не правомірне відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Номер:
55ab7ebd3bcc4e6ca140048224d457e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-10-004621-b.b1
Назва:
не правомірне відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Вимога:
Від 30 червня 2021р.
Вих. №30-06/21
КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
"ТЕЛЕКОМПАНІЯ "КИЇВ"
Уповноваженій особі
Кондратенко О.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-10-004621-b
Вимога
Про усунення неправомірних дій
що порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД».
Комунальним підприємством Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» (далі – Замовник) оголосив тендер на закупівлю Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів, код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, з очікуваною вартістю -
41 000,00 грн. з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (код ЄДРПОУ 39952932) вивило бажання, прийняти участь у закупівлі, та запропонувати свою тендерну пропозицію.
Згідно з протоколом №170 від 29.06.2021 р., що порушує наші права та законні інтереси, пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» яке запропонувало найбільш економічно вигідно-економічну цінову пропозицію було прискіпливо розглянуто та безпідставно дискваліфіковано.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не погоджується з рішенням уповноваженої особи проведення спрощеної процедури закупівель Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» Кондратенко О., та вважає дії замовника такими що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), Наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019, Наказ ДП «Прозорро №18 від 17 квітня 2020 року, законні права та інтереси учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» виходячи з наступного:
1.Відповідно до протоколу №170 від 29.06.2021 року за підставу відхилення в розумінні замовника тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» треба вважати:
«Учасник — Товариство з обмеженою відповідальністю «ABTO СПЕЦ СEPBIC ЛТД» (код за ЕДРПОУ: 39952932) — в своїй пропозиції № 24/5 від 24.06.2021 року надав лише вартість послуг (без врахування вартості запас них частин та витратних матеріалів), що вимірюється в нормо-годинах, вартість 1 норм о-години — 250,00 грн. без ПДВ.
Таким чином, цінова пропозиція ТОВ «ABTO СПЕЦ CEPBIC ЛТД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, відповідно до п. 2) ч. I ст. 31 Закону У країни «Про публічне закупівлі», підлягає відхиленню.».
По перше, повідомляємо Вам, що відповідно до Додатку №1 до Проекту договору, найменування визначені таким чином, що не можливо підставити під одиницю виміру (штуки, літри), оскільки «ремонт вентилятору салону» або «Заміна свічок запалювання» - це послуга з ремонту. Наголошуємо на тому що послуга з ремонту має одиницю виміру – норму годин, її аж ніяким чином не можливо перетворити в штуки, літри чи кілограми.
По друге, відповідно до п. 1.3 до Додатку 3 до тендерної документації, зазначається:
«1.3. Виконавець надає Послуги власними силами та засобами з власних матеріалів, вартість, яких входить в ціну надання Послуг.».
В даному випадку, повідомляємо що Виконавець, тобто переможець буде залучати до ремонту КТЗ обладнання та матеріально технічну базу, завдяки якій буде здійснюватися ремонт, наприклад: підіймач КТЗ вантажопідйомністю 3,5т та спеціалізований інструмент. У зв’язку з тим що обладнання що буде залучене задля виконання послуг з ремонту КТЗ має строк придатності та нормальний знос, належить ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», до вартості розрахунку послуг з ремонту знос обладнання не включатиметься.
Шановний замовнику це ніяким чином не стосується ТОВАРІВ.
Виходячи з зазначеної інформації вище - Замовник створює монопольне становище та порушує основний принцип добросовісної «прозорої» конкуренції. ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» як потенційний добросовісний надавач послуг не брало до уваги спроби замовника створити олігопольний ринок. Та проігнорувало вищезазначену забаганку замовника. Вважаємо, що відсутня підстава задля відхилення тендерної пропозиції з цієї причини.
Замовник навмисно намагається відхилити нашу тендерну пропозицію, застосувавши дискримінаційний підхід при розгляді та оцінці, що свідчить про порушення нашого законного права на добросовісну конкуренцію, оскільки ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надало всі документи, які витребувались та виконало всі вимоги, які зазначені у ТД.
2. ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «РАКІТА».
2.1. Звертаємо Вашу увагу, відповідно до п.1 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі замовник витребує перелік документів, які надаються учасниками в складі тендерної пропозиції, а саме:
«Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи про закупівлю, підписувати договір закупівлі за результатами процедур закупівлі тощо.».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАКІТА» відсутня довідка або лист довільної форма, з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи про закупівлю, підписувати договір закупівлі за результатами процедур закупівлі тощо.
В тендерній пропозиції жодним чином не зазначено, яка саме уповноважена особа в ТОВ «РАКІТА» має право представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі та підпису документів тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «РАКІТА» повинна бути відхилена у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2.2. Відповідно до п 2.3 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме переліку документів які надаються учасниками, замовник витребував надати в складі тендерної пропозиції документи що підтверджують повноваження посадової особи, а саме:
«Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів Тендерної пропозиції та договору про закупівлю:
2.3. Копія Наказу про призначення (вступ) на посаду, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАКІТА» відсутня копія наказу на уповноважену особу учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «РАКІТА» повинна бути відхилена у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2.3. Відповідно до п.3 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме переліку документів які надаються учасниками, замовник витребував надати в складі тендерної пропозиції документи:
«Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ), завірені згідно чинного законодавства, і що діє на дату подання документа Замовнику.
Копія Свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), завірені згідно чинного законодавства, і що діє на дату подання документа Замовнику.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАКІТА» наявний лист роз’яснення, що учасник не є платником ПДВ.У зв’язку з тим, що в складі тендерної пропозиції відсутні будь-які документи, що підтверджували статус платника податку на додану вартість, або єдиного податку вважаємо що, тендерна пропозиція ТОВ «РАКІТА» повинна бути відхилена у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2.4 Відповідно до п.4 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме переліку документів які надаються учасниками, замовник витребував надати в складі тендерної пропозиції документи:
«Копія Статуту або іншого установчого документу, завірені належним чином, якщо учасник – юридична особа. Копії всіх сторінок паспорту, завірені згідно чинного законодавства, якщо учасник – фізична особа.».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАКІТА» надано документ, що має назву «статут.pdf» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки замість статуту в складі тендерної пропозиції надано лише першу сторінку, тобто документ не наданий в повному обсязі, що свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «РАКІТА» повинна бути відхилена у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2.5. Відповідно до п.9 Додатку 1 до документації про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме переліку документів які надаються учасниками, замовник витребував надати в складі тендерної пропозиції документи:
«Інформаційна довідка, що містить відомості про виконання аналогічних договорів із зазначенням контрагентів, яким учасник надавав відповідні послуги (обов’язково вказати назви контрагентів, уповноважених осіб, контактні дані). До довідки обов’язково долучити копію не менш ніж одного договору, укладеного учасником з доказами його виконання (акти виконаних робіт, відгуки, тощо)».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАКІТА» в довідці б/н, б/д про наявність аналогічних договорів, наявна інформація про виконання аналогічних договорів, але не зазначено контактні данні уповноважених осіб, а саме:
Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції не надано жодного документального підтвердження, а саме у вигляді копії виконаного, укладеного з доказами (акти виконаних робіт, відгуки, тощо) його виконання договору.
У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ «РАКІТА» повинна бути відхилена у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо на тому, що відповідно до вимог тендерної документації, Замовником зазначається наступне: «У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАКІТА» відсутні будь-які пояснення з приводу ненадання документів в складі тендерної пропозиції.
Шановний замовник просимо Вас, уважно переглянути тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» без застосування дискримінаційного підходу та відновити наше порушене право на добросовісну конкуренцію, а саме поновити в статусі переможця. В разі невиконання вимоги, ми будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби.
Директор
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Замовника.pdf 30.06.2021 16:06
- Протокол відповіді на вимогу.pdf 01.07.2021 14:58
Дата подачі:
30.06.2021 16:06
Вирішення:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» (надалі – Замовник) розглянувши «Вимогу про усунення неправомірних дій, що порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (надалі – Учасник) від 30.06.2021 року за вих. №30-06/21 (надалі – Вимога), повідомляє наступне.
«10» червня 2021 року Замовником було оголошено спрощену закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів). Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-10-004621-b.
У процедурі закупівлі подані пропозиції від наступних учасників:
- ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»;
- ТОВ «РАКІТА».
За результатами аукціону, який відбувся 25 червня 2021 року, система Prozorro автоматично визначила найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД».
При перевірці тендерної пропозиції Учасника, на її відповідність вимогам документації про проведення спрощеної закупівлі, були виявлені невідповідності технічним, якісним, кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником в Додатках 2,3,4 до тендерної документації.
В зв’язку з наявними невідповідностями, уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 170 від 29.06.2021р.).
КП КМР «ТК «Київ», уважно ознайомившись з Вимогою Учасника, вважає аргументи та доводи, наведені в ній необґрунтованими та безпідставними з огляду на наступне.
1). У п. 1. Вимоги, Учасник зазначає, що Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», застосувавши дискримінаційний підхід, оскільки, на думку Учасника, ним було надано всі документи та дотримано всі вимоги документації про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» зазначило, що до ремонту транспортних засобів Замовника буде залучати обладнання і матеріально-технічну базу, наприклад: підіймач вантажопідйомністю 3,5т. та спеціалізований інструмент. Зазначене обладнання має строк придатності та нормальний знос і до вартості розрахунку послуг воно не включалось.
Стосовно викладеного вище КП КМР «Телекомпанія «Київ» повідомляє наступне.
Відповідно до п. 3 документації про проведення спрощеної закупівлі (Додаток 4 Форма «Пропозиція»), Учасник надає свою пропозицію щодо участі у торгах, відповідно до тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 2 цієї тендерної документації, до положень проекту Договору Додатку 3 цієї тендерної документації, має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та договору щодо повного переліку послуг за ціною за результатами аукціону (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів, вартості запчастин та необхідних деталей, які входять у вартість договору тощо.
В черговий раз звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до умов документації про проведення спрощеної закупівлі (Додатків 2,3,4) Учасник повинен включити у вартість своєї цінової пропозиції не лише вартість послуг (робіт), а й вартість запасних частин і матеріалів, що використовуватимуться в процесі надання послуг.
Аналізуючи чинне законодавство, надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів визначається як єдина операція. Запчастини, встановлені в процесі здійснення ремонту автомобіля, не є самостійним об’єктом постачання. Вони є складовими однієї операції — надання послуг.
Відповідно до ч. 1. ст. 839 Цивільного кодексу України, підрядник зобов'язаний виконати роботу, визначену договором підряду, із свого матеріалу і своїми засобами, якщо інше не встановлено договором.
Аналогічна позиція викладена в Наказі Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 року № 615 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів». Відповідно до Наряд-замовлення, форму якого затверджено в Додатку 1 до Правил, сторони погоджують обсяги, трудомісткість і вартість послуг (які дійсно визначаються нормо-годинами) та вартість складових частин, що оплачується Замовником.
Наприклад, однією з позицій технічного завдання є – «заміна гальмівних колодок задніх». Надання даної послуги включає вартість послуг по заміні колодок, що обчислюється в нормо-годинах та вартості самих гальмівних колодок.
Однак, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» у своїй пропозиції надав вартість лише послуг, без вартості запасних частин. Тобто у ціновій пропозиції визначено вартість нормо-години, яка становить 250 грн., а ціна за конкретні послуги встановлюється пропорційно витрачених нормо-годин. Наприклад, «заміна гальмівних колодок задніх», кількість нормо-годин – 0,8, вартість нормо-години 250 грн. вартість послуги – 200 грн. Таким чином, вартість самих колодок не включена у вартість послуги, оскільки, згідно інформації веб-сайту https://detali.zp.ua/, вартість однієї гальмівної колодки становить більше двохсот гривень, а згідно завдання Замовника таких колодок має бути дві.
Тобто оплата Замовником вартості запчастин і деталей, установлених при ремонті, не може здйснюватись за окремою операцією постачання товарів, а є відшкодуванням витрат при виконанні ремонтних робіт та повинно відповідати такому ж коду державного класифікатора, що і послуги з ремонту автомобіля – код ДК 021:2015 50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Принагідно повідомляємо, що в документації про проведення спрощеної закупівлі Замовник не просив включати у вартість пропозиції обладнання і матеріально-технічну базу, як то: підіймач та спеціалізований інструмент. Учасник повинен був лише підтвердити наявність у нього такого обладнання шляхом надання довідки у довільній формі.
Твердження ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» «… до ремонту транспортних засобів Замовника буде залучати обладнання і матеріально-технічну базу, наприклад: підіймач вантажопідйомністю 3,5т. та спеціалізований інструмент. Зазначене обладнання має строк придатності та нормальний знос і до вартості розрахунку послуг воно не включалось. …» свідчить про те, що Учасник не уважно ознайомився з документацією про проведення спрощеної закупівлі та не зрозумів її змісту.
2). В п .2 Вимоги Учасник навів підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Ракіта».
КП КМР «Телекомпанія «Київ» повідомляє, що врахує доводи ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» при розгляді пропозиції другого учасника та прийме законне і обґрунтоване рішення
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні