44160000-9 Магістралі, трубопроводи, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (ремонтні хомути).
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються державною (українською) мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до неї, повинні бути складені українською мовою. Документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), обов’язково повинні мати переклад на державну мову. У разі якщо в складі тендерної пропозиції учасника надається копія документа іноземною мовою, учасник повинен надати переклад на державну мову зроблений бюро перекладів українською мовою або з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України подаються державною мовою країни нерезидента, при цьому повинні мати завірений бюро перекладів переклад українською мовою або з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту
Завершена
3 222 882.50UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 228.00 UAH
Період оскарження:10.06.2021 11:28 - 11.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Сертифікат KIWA
Номер:6f1dc9086aaf459d9a0f5e3d41cdd803
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-10-004008-b.c1
Назва:Сертифікат KIWA
Вимога:
Добрий день! У додатку 4 до ТД замовником зазначено, що учасник має надати сертифікати (копії) згідно вимог ISO 9001, ISO 14001, KIWA. Згідно з роз'ясненнями Замовника під сертифікатом KIWA мається на увазі сертифікат на продукцію KIWA. На офіційному сайті компанії KIWA (https://www.kiwa.com/lv/ru/pakalpojumi/sertifikacija/produktu-sertificana/) зазначено, що вказана організація уповноважена видавати сертифікати відповідності на певну продукцію. В той же час, відповідно до умов ЗУ «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII сертифікати відповідності видаються органом з оцінки відповідності, тобто органом (підприємством, установою, організацією чи їх структурним підрозділом), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Таким чином, чинним законодавством не встановлений конкретний перелік підприємств, установ, організацій, які проводять оцінку відповідності певної продукції. Тому вважаємо, що встановлення Замовником вимог щодо надання сертифікату відповідності продукції, виданого конкретною організацією, в даному випадку KIWA, є дискримінаційною вимогою, що в свою чергу порушує основні принципи проведення публічних закупівель, а також права учасників. Просимо привести тендерну документацію в цій частині у відповідність до чинного законодавства та виключити вимогу щодо надання сертифікату на продукцію KIWA.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.07.2021 16:10
Вирішення:Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення норм чинного законодавства на етапі прекваліфікації
Номер:5cd1a20809a44beaa9a5d7d72c67e618
Пов'язана прекваліфікація:ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-10-004008-b.b4
Назва:Скарга щодо порушення норм чинного законодавства на етапі прекваліфікації
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
10.06.2021 року Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (ремонтні хомути) (далі — Процедура закупівлі). Розкриття тендерних пропозицій учасників на етапі прекваліфікації відбулось 15.07.2021 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій на етапі прекваліфікації для участі в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою подано три пропозиції учасників:
1. ТОВ ЮФП ГРУП ID: c7e4ea929de14d97ae5c6a415466febf
2. ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС" ID: 9a2a11abc8684dc69ede7571330aa889
3. ТОВ "КСАНТОС" ID: ee8226957cb04da29f6bde79e6189390
Відповідно до протоколу прекваліфікації тендерних пропозицій від 28.07.2021 року UA-2021-06-10-004008-b Замовником до аукціону допущено наступних учасників процедури закупівлі:
ТОВ ЮФП ГРУП
ТОВ "КСАНТОС"
Замовник не допустив до аукціону комерційну пропозицію ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» з наступних підстав:
«Дані з ЄДР Інформація та документи до Закупівлі 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (ремонтні хомути). ID: aaf51d688f2f475d9040a7e9ddbd30af, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-10-004008-b
Опис кваліфікації тендеру: Учасником на виконання вимоги Замовника: надати Сертифікати (копії) згідно вимог KIWA або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить: 1) Технічні характеристики продукції; 2) Придатність для контакту з питною водою; 3) Маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифікатора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута; 4) Застосування та використання.» було надано технічний паспорт на товар, що є предметом закупівлі та технічну специфікацію (вих..№140721/37 від 14.07.2021 року). Копія технічного паспорту не відповідає установленим вимогам, оскільки в технічному паспорті відсутня інформація стосовно маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифіктора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута. Також у складі тендерної пропозиції учасником надано такі сертифікати та висновки: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи за №12.2-18-1/21632 від 30.09.2019 року по об’єкту експертизи: хомути ремонтно-з’єднувальні та врізні фланцеві код ДКПП 24.20; сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.» Стосовно виробництва та продажу труб, фітингів та супутніх виробів, будівельних конструкцій; надання в оренду машин та устаткування (код ДКПП 22.21, 25.11, 25.62, 77.32, 81.29, 96.09, 46.74, 46.90, 47.89, 77.12) та сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва та продажу труб, фітингів та супутніх виробів, будівельних конструкцій; надання в оренду машин та устаткування (код ДКПП 22.21, 25.11, 25.62, 77.32, 81.29, 96.09, 46.74, 46.90, 47.89, 77.12) Сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 9001:2015 не містить посилання на товар, що є предметом закупівлі, а саме ДКПП 24.20., а тому не може бути прийнята як така, що не містить супровідну документацію, яку необхідно надати Учаснику для підтвердження технічних та якісних характеристик: • Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 9001 • Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 14001»
ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне:
1. Замовником вимагалось надати Сертифікати (копії) згідно вимог KIWA або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить:
1) Технічні характеристики продукції;
2) Придатність для контакту з питною водою;
3) Маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифікатора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута;
4) Застосування та використання.»
Скаржником наданий сертифікат Сертифікат_КIВА_З_перекладом.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 16:23 Версія документу від: 14.07.2021 16:23 Розкрито: 15.07.2021 11:02
Вказана в протоколі прекваліфікації підстава відхилення тендерної пропозиції скаржника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» не відповідає дійсності.
2. Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції наступних сертифікатів:
• Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 9001
• Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 14001
Замовником у складі тендерної пропозиції надані наступні документи:
Завірену копію сертифікату згідно вимог ISO 9001 9001-2015.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 16:23 Версія документу від: 14.07.2021 16:23 Розкрито: 15.07.2021 11:02
Завірену копію сертифікату згідно вимог ISO 14001-2015.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 16:23 Версія документу від: 14.07.2021 16:23 Розкрито: 15.07.2021 11:02
Вказані сертифікати видані виробнику продукції, з перекладом засвідченим бюро перекладів, як того вимагав Замовником, є чинними та відповідають всім вимогам чинного законодавства країни, що видала даний сертифікат. У вказаних сертифікатах відсутнє посилання на ДКПП товару. Тому посилання Замовника на невідповідність сертифікатів предмету закупівлі, які надав Скаржник у складі тендерної пропозиції, є такими які не відповідають дійсності та мають бути спростовані.
Натомість Скаржник ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» вивчивши тендерну документацію учасника, що допущений до аукціону ТОВ «КСАНТОС» виявив наступні невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації Замовника, а саме:
2. Умовами тендерної документації замовником вимагалось надання «Сертифікати (копії) згідно вимог KIWA або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить:
1) Технічні характеристики продукції;
2) Придатність для контакту з питною водою;
3) Маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифікатора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута;
4) Застосування та використання.»
На виконання даної вимоги учасник надав технічний паспорт на товар, що є предметом закупівлі та технічну специфікацію (вих..№140721/37 від 14.07.2021 року). Замовник розглянув технічний паспорт та дійшов висновку, що вказаний документ не може бути прийнятий як документ, що підтверджує відповідність установленим вимогам, оскільки в технічному паспорті відсутня інформація стосовно маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифіктор а на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута.
1. Об'єкт класифікації в системі ДКПП - це послуги та продукція, які були створені чи отримані в результаті всіх видів економічної діяльності в країні.
Правильне визначення коду ДКПП стоїть в прямій залежності від вимог виробництва продукції.
Державний класифікатор продукції та послуг (ДКПП) є складовою частиною Державної системи класифікації і кодування техніко-економічної та соціальної інформації. Класифікатор розроблено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.05.93р. № 326 "Про концепцію побудови національної статистики України та Державну програму переходу на міжнародну систему обліку і статистики".
ДКПП призначено для використання органами центральної та місцевої державної виконавчої влади, фінансовими органами, органами статистики та всіма суб'єктами господарювання (юридичними та фізичними особами) в Україні.
Використання ДКПП забезпечує умови для вирішення таких завдань:
- виконання комплексу облікових функцій щодо продукції та послуг в рамках робіт з державної статистики;
- складання міжгалузевого балансу виробництва і розподілу продукції та послуг відповідно до системи національних рахунків;
- проведення зіставлення національних статистичних даних з даними Статистичної Комісії Європейського Союзу (Євростату) та ООН;
- подання інформації про вітчизняну продукцію та послуги на ринки інших країн через відповідні кодові позначення;
- організація та забезпечення функціонування системи оподаткування суб'єктів господарювання;
- створення інформаційних систем для забезпечення зовнішньоекономічних зв'язків та торговельної діяльності з виходом на міжнародні електронні системи пересилання даних;
- використання кодів продукції та послуг ДКПП з системою перехідних ключів як засіб спілкування під час роботи з міжнародними банками даних в інформаційно-обчислювальних мережах.
Об'єктом класифікації в ДКПП є продукція та послуги, створені внаслідок усіх видів економічної діяльності.
Коди ДКПП застосовуються для гармонізації з Європейською класифікацією продукції та послуг за видами діяльності (СРА), яка, у свою чергу, пов'язана з Гармонізованою системою опису та кодування товарів (НS) та Комбінованою номенклатурою Європейського співтовариства (СN).
Визначення кодів ДКПП є обов’язковою умовою при отриманні сертифікатів відповідності, висновків санітарно-епідеміологічної експертизи та при отриманні сертифікатів ISO/ відповідальність за правильність визначення кодів ДКПП покладається на замовника вказаних сертифікатів.
Товар що є предметом закупівлі класифікується за ДКПП згідно 24.2 - Труби, трубки, порожнисті профілі та фітинги до них, зі сталі
У складі тендерної пропозиції учасника наявні наступні сертифікати та висновки:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи за №12.2-18-1/21632 від 30.09.2019 року по об’єкту експертизи: хомути ремонтно-зєднувальні та врізні фланцеві код ДКПП 24.20;
сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.» стосовно виробництва та продажу труб, фітингів та супутніх виробів, будівельних конструкцій; надання в оренду машин та устаткування (код ДКПП 22.21, 25.11, 25.62, 77.32, 81.29, 96.09, 46.74, 46.90, 47.89, 77.12),
та
сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва та продажу труб, фітингів та супутніх виробів, будівельних конструкцій; надання в оренду машин та устаткування (код ДКПП 22.21, 25.11, 25.62, 77.32, 81.29, 96.09, 46.74, 46.90, 47.89, 77.12)
Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не містить посилання на товар, що є предметом закупівлі, а саме ДКПП 24.20., а тому не може бути прийнята як така, що не містить супровідної документації, яку необхідно надати Учаснику для підтвердження технічних та якісних характеристик:
• Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 9001
• Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 14001
Скаржник ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» вважає, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КСАНТОС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та порушує пункт 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити відхиляє тендерну пропозицію учасника ТОВ «КСАНТОС» .
Враховуючи викладене, прийняті рішення Замовника порушують права скаржника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити наступні дії:
допустити до аукціону скаржника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»;
відхилити пропозицію учасника ТОВ «КСАНТОС» як така, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника, що значене в протоколі прекваліфікації, сформованого в системі Проззоро 28.07.2021 року щодо відхилення пропозиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника щодо дискваліфікації та недопущення ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» до аукціону.
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким визнати тендерну пропозицію скаржника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства, тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та допустити до аукціону тендерну пропозицію ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС».
5. Визнати рішення Замовника, що визначене в протоколі прекваліфікації, сформованого в системі Проззоро 28.07.2021 року щодо допущення тендерну пропозицію учасника ТОВ «КСАНТОС» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
6. Скасувати рішення Замовника щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ «КСАНТОС» до аукціону.
7. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким визнати тендерну пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та нормам чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «КСАНТОС».
Дата прийняття скарги до розгляду:30.07.2021 15:49
Дата розгляду скарги:12.08.2021 17:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:04.08.2021 10:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:17.08.2021 13:25
Дата виконання рішення Замовником:31.08.2021 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:На виконання рішення No18542-р/пк-пз від 12.08.2021 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від приватного підприємства "ВІК ГРУПСЕРВІС" від 30.07.2021 No UA-2021-06-10-004008-b.b4 щодо порушення проведення закупівлі було вирішено повернути на прекваліфікацію учасника закупівлі ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС".
Також комісією АМКУ було надано вичерпну інформацію про відсутність підстав відхилення пропозиції ТОВ «Ксантос».
Задовільнена:Так
Автор:ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС", Листопад Віктор Андрійович +380443793818 vikgrouptender@gmail.com
resolved
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірності допущення учасника до аукціону
Номер:033c8a790ba7489dbff0f06f3cf9dcf9
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ "КСАНТОС"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-10-004008-b.b3
Назва:Вимога щодо неправомірності допущення учасника до аукціону
Вимога:
Замовником торгів - Міським комунальним підприємством "Миколаївводоканал" (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) (далі за текстом - Процедура) за таким ідентифікатором закупівлі: UA-2021-06-10-004008-b
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону як такої, що відповідає умовам тендерної пропозицію учасника ТОВ "КСАНТОС». Приватне підприємство «ВІК ГРУПСЕРВІС» (скаржник) звертає увагу Замовника на неправомірне допущення учасника ТОВ «КСАНТОС» до аукціону. Вказаний учасник торгів не надав документального підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації, у тому числі, технічним та якісним характеристикам і вимогам. Зокрема, слід зазначити про наступні невідповідності Пропозиції ТОВ "КСАНТОС»:
1) ТОВ «КСАНТОС» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника наявні наступні сертифікати та висновки:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи за №12.2-18-1/21632 від 30.09.2019 року по об’єкту експертизи: хомути ремонтно-зєднувальні та врізні фланцеві код ДКПП 24.20;
сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.» стосовно виробництва та продажу труб, фітингів та супутніх виробів, будівельних конструкцій; надання в оренду машин та устаткування (код ДКПП 22.21, 25.11, 25.62, 77.32, 81.29, 96.09, 46.74, 46.90, 47.89, 77.12),
та
сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва та продажу труб, фітингів та супутніх виробів, будівельних конструкцій; надання в оренду машин та устаткування (код ДКПП 22.21, 25.11, 25.62, 77.32, 81.29, 96.09, 46.74, 46.90, 47.89, 77.12)
Сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та на на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не містить посилання на товар, що є предметом закупівлі, а саме ДКПП 24.20., а тому не може бути прийнята як така, що не містить супровідної документації, яку необхідно надати Учаснику для підтвердження технічних та якісних характеристик.
У Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КСАНТОС" на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ,
2) Умовами тендерної документації замовником вимагалось надання «Сертифікати (копії) згідно вимог KIWA або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить:
1) Технічні характеристики продукції;
2) Придатність для контакту з питною водою;
3) Маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифікатора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута;
4) Застосування та використання.»
На виконання даної вимоги учасник надав технічний паспорт на товар, що є предметом закупівлі та технічну специфікацію (вих..№140721/37 від 14.07.2021 року). Скаржник розглянув технічний паспорт та дійшов висновку, що вказаний документ не може бути прийнятий як документ, що підтверджує відповідність установленим вимогам, оскільки в технічному паспорті відсутня інформація стосовно маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифікатор а на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.07.2021 14:24
Вирішення:Доброго дня. Погоджуємось із Вашою вимогою та повідомляємо, що під час публікації протоколу розгляду тендерних пропозиції учасників закупівлі замовником було допущено технічну помилку. Замовник не може повернути на прекваліфікацію учасників закупівлі, оскільки відсутня технічна можливість.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
answered
Вимога
Є відповідь
Заперечення на дискваліфікацію учасника
Номер:6dec5f5cf12b4d73a9f0ad9bb595f333
Пов'язана прекваліфікація:ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-10-004008-b.c2
Назва:Заперечення на дискваліфікацію учасника
Вимога:
Замовником торгів - Міським комунальним підприємством "Миколаївводоканал" (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) (далі за текстом - Процедура) за таким ідентифікатором закупівлі: UA-2021-06-10-004008-b
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про недопущення до подальшого аукціону як такої, що не відповідає умовам тендерної документації пропозиції учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС». Приватне підприємство «ВІК ГРУПСЕРВІС» (скаржник) звертає увагу Замовника на неправомірне відхилення нашої пропозиції з наступних підстав:
1. Замовником вимагалось надати Сертифікати (копії) згідно вимог KIWA або документ на продукцію, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, який містить:
1) Технічні характеристики продукції;
2) Придатність для контакту з питною водою;
3) Маркування продукції з обов’язковим нанесенням знаку сертифікатора на зовнішній стороні кожного ремонтного хомута;
4) Застосування та використання.»
Скаржником наданий сертифікат Сертифікат_КIВА_З_перекладом.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 16:23 Версія документу від: 14.07.2021 16:23 Розкрито: 15.07.2021 11:02
Вказана в протоколі відхилення підстава не відповідає дійсності.
2. Замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції наступних сертифікатів:
• Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 9001
• Сертифікати (копії) згідно вимог ISO 14001
Замовником у складі тендерної пропозиції надані наступні документи:
Завірену копію сертифікату згідно вимог ISO 9001 9001-2015.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 16:23 Версія документу від: 14.07.2021 16:23 Розкрито: 15.07.2021 11:02
Завірену копію сертифікату згідно вимог ISO 14001-2015.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2021 16:23 Версія документу від: 14.07.2021 16:23 Розкрито: 15.07.2021 11:02
Вказані сертифікати видані виробнику продукції, з перекладом засвідченим бюро перекладів, як того вимагав Замовником, є чинним та відповідає всім вимогам чинного законодавства країни, що видала даний сертифікат. У вказаних сертифікатах відсутнє посилання на ДКПП товару. Тому посилання Замовника на невідповідність сертифікатів предмету закупівлі, які надав Скаржник у складі тендерної пропозиції, є такими які не відповідають дійсності та мають бути спростовані.
На підставі вище вкладеного просимо скасувати протокол про відхилення пропозиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС», визнати тендерну пропозицію ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» такою, що відповідає умовам тендерної пропозицію учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» та допустити до аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.07.2021 14:20
Вирішення:Доброго дня. Погоджуємось із Вашою вимогою та повідомляємо, що під час публікації протоколу розгляду тендерних пропозиції учасників закупівлі замовником було допущено технічну помилку. Замовник не може повернути на прекваліфікацію учасників закупівлі, оскільки відсутня технічна можливість.