-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання інтерактивних комплексів для Бориспільських ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 та №8
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2021 11:25 - 16.06.2021 11:30
Вимога
Залишено без розгляду
Свідоцтво МОН
Номер:
c1f6272575174a309ab69df750c517f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-10-003925-b.b3
Назва:
Свідоцтво МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 2 Оголошення Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2021 13:09
Вирішення:
Шановний Учаснику! Детально вивчивши ринок аналогічного обладнання та необхідної документації в Україні, хочемо звернути Вашу увагу, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та документацію, що відповідає нашим вимогам.
Щодо Наказів МОН №574 від 29.04.2020 та №1440 від 02.11.2017 то в них наводяться мінімально допустимі характеристики для навчальних засобів. Наші технічні вимоги розроблені з урахуванням цих наказів, описаний товар є кращим за своїми якісними та технічними характеристиками, що найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Щодо Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки) повідомляємо наступне: Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати ті, документи, які вважає необхідними для здійснення закупівлі якісного товару, що повністю відповідатиме вимогам замовника. Також хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 15:50
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
9bf4d161b8ee436d8e1757c9ae4a6040
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-10-003925-b.b2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 6 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора та ноутбука Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на це обладнання)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та видалити пункт 6 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2021 13:08
Вирішення:
Шановний Учаснику! Детально вивчивши ринок аналогічного обладнання та необхідної документації в Україні, хочемо звернути Вашу увагу, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та документацію, що відповідає нашим вимогам.
Щодо Наказів МОН №574 від 29.04.2020 та №1440 від 02.11.2017 то в них наводяться мінімально допустимі характеристики для навчальних засобів. Наші технічні вимоги розроблені з урахуванням цих наказів, описаний товар є кращим за своїми якісними та технічними характеристиками, що найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Щодо Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки) повідомляємо наступне: Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати ті, документи, які вважає необхідними для здійснення закупівлі якісного товару, що повністю відповідатиме вимогам замовника. Також хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Обмеження конкуренції
Номер:
0ebe8c4785b64268a4e14a9f005c4819
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-10-003925-b.b1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 6 Додатку 2 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2021 13:06
Вирішення:
Шановний Учаснику! Детально вивчивши ринок аналогічного обладнання та необхідної документації в Україні, хочемо звернути Вашу увагу, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та документацію, що відповідає нашим вимогам.
Щодо Наказів МОН №574 від 29.04.2020 та №1440 від 02.11.2017 то в них наводяться мінімально допустимі характеристики для навчальних засобів. Наші технічні вимоги розроблені з урахуванням цих наказів, описаний товар є кращим за своїми якісними та технічними характеристиками, що найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Щодо Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки) повідомляємо наступне: Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати ті, документи, які вважає необхідними для здійснення закупівлі якісного товару, що повністю відповідатиме вимогам замовника. Також хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено