-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
капітальний ремонт відновлення груп у дошкільному навчальному закладі №663, вул. Г. Дніпра, 69
капітальний ремонт відновлення груп у дошкільному навчальному закладі №663, вул. Г. Дніпра, 69
Завершена
253 887.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 538.87 UAH
мін. крок: 1% або 2 538.87 UAH
Період оскарження:
28.04.2016 17:08 - 04.05.2016 18:00
Скарга
Залишено без розгляду
порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції .
Номер:
264e34fb27844e73858f0b63bb9aaf48
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-28-000504-b.c1
Назва:
порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції .
Скарга:
Дії Замовника , які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасника, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції .
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-04-28-000504-b.c1.pdf 01.06.2016 11:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2016 15:02
Вирішення:
оцінка проведена правильно
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2016 11:13
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2016 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації організувало проведення допорогових закупівель на закупівлю робіт з капітального ремонту відновлення груп у дошкільному навчальному закладі №663, вул.Г.Дніпра,69 (номер закупівлі Закупівля UA-2016-04-28-000504-b).
За результатами проведення аукціону, який відбувся 10-го травня 2016 о 14:38, переможцем обрано пропозицію Приватного підприємства «Іліос» (пропозиція - 224999,00 грн. без ПДВ (двісті двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. без ПДВ), яка є найбільш економічно вигідною.
Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року (відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.
Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно.
Тому не можливо оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації керується базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.
Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то акцептуємо дану пропозицію.
Голова комітету з конкурсних торгів Каторгіна Л.І.
Задовільнена:
Ні