-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240209 Драбів – Вершина – Згарська, км 0+850 – км 1+750, Золотоніський район, Черкаська область
Завершена
4 874 895.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 374.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 374.48 UAH
Період оскарження:
09.06.2021 19:27 - 06.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
5a3b9f3dab144568bffaccd9541cf369
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-006531-c.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника під час предкваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.08.2021 11:46
- Скарга 2 11.08.2021 11:46
- дод1 11.08.2021 11:46
- Відповідь на зауваження 25.08.2021 15:03
- Відповідь на зауваження 2 25.08.2021 15:03
- Звернення.docx 12.08.2021 12:50
- Звернення.pdf 12.08.2021 12:50
- Додаток до пояснення.pdf 19.08.2021 11:51
- Пояснення.docx 19.08.2021 11:51
- Пояснення.pdf 19.08.2021 11:52
- Протокол 470.pdf 02.09.2021 14:00
- рішення від 13.08.2021 № 18579.pdf 16.08.2021 09:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2021 № 19335.pdf 27.08.2021 16:08
- рішення від 26.08.2021 № 19335.pdf 30.08.2021 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 13:48
Дата розгляду скарги:
26.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2021 09:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.08.2021 14:33
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2021 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
02.09.2021 р. Замовник виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19335-р/пк-пз від 26.08.2021 р., а саме скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Данко та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою № UA-2021-06-09-006531-c.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
1dfae4c8939e45ab9dac06207667c05a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-006531-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
ТОВ«ЄВРОБУД- ІНДУСТРІЯ»
УКРАЇНА, 18000, місто Черкаси,
бульвар Шевченка 145,
оф.222
Tел. 067-500-71-37
e-mail: euro-industry@ukr.net
ЄДРПОУ 40675093
LTD«EUROBUD-INDUSTRY»
UKRAINE, 18000, Cherkasy city,
Boulevard of Shevchenko, 145,
Of. 222
Teл.067-500-71-37
e-mail: euro-industry@ukr.net
IBAN: 873052990000026003011605847, ПАТ КБ «Приватбанк», МФО: 305299
Вих. №________ від 10.08.2021 року
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ»
Місцезнаходження:
18000, м. Черкаси, бульвар Шевченка 145, оф.222
код ЄДРПОУ 40675093, тел. 067-500-71-37,
e-mail: euro-industry@ukr.net
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ»
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131, код ЄДРПОУ: 42009566, тел. +380932438716
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-09-006531-c● d737eedde66d4f329d0f6f86d26ed20b
Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Предмет закупівлі: Надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240209 Драбів – Вершина – Згарська, км 0+850 – км 1+750, Золотоніський район, Черкаська область Provision of services for the current average repair of public road of local significance О 240209 Drabiv – Vershina – Zgarska, km 0+850 – km 1+750, Zolotonosha district, Cherkasy region
Очікувана вартість закупівлі: 4 874 895,60 грн.
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження – ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ» (надалі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, 09.06.2021 року у відповідності до ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон) оголосило процедуру відкритих торгів на закупівлю послуги «Надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240209 Драбів – Вершина – Згарська, км 0+850 – км 1+750, Золотоніський район, Черкаська область Provision of services for the current average repair of public road of local significance О 240209 Drabiv – Vershina – Zgarska, km 0+850 – km 1+750, Zolotonosha district, Cherkasy region ( номер закупівлі: UA-2021-06-09-006531-c) (надалі за текстом – Закупівля).
Для участі у процедурі закупівлі надійшли тендерні пропозиції від наступних учасників:
1.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД»
2.ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД»
3.ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ»
4.ТОВ «Данко»
5.Приватне Підприємство «Канів-Граніт»
На підставі протоколу Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій по даній закупівлі від 06.08.2021 року, оприлюдненого у системі «prozorro» (надалі за текстом - рішення), тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», ТОВ «Данко» та Приватного Підприємства «Канів-Граніт» були відхилені, а учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» – допущено до аукціону.
ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, вважає його неправомірним, необґрунтованим та таким, яке прийняте з порушенням принципів здійснення закупівель. Замовник, безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», порушив законодавство у сфері публічних закупівель. Тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації згідно предмету закупівлі, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» є не законним. Це вбачається з наступного.
Замовник у своєму рішенні в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» зазначив слідуюче.
Тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі проекту договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника. В складі тендерної пропозиції Учасника міститься Проект договору в якому не заповнено абз. 3 п. 3.1 «Фінансування послуг здійснюється за рахунок», чим порушено вищевказані вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» підлягає відхиленню на підставі вимог статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі інформації про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (у разі потреби (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) (надається згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації). Відповідно до підпункту 6.5 пункту 6 розділу ІІІ Документації, серед інших документів, що надаються у складі тендерної пропозиції вимагається проєкт календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний документ, чим порушено вищевказані вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» підлягає відхиленню на підставі вимог статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.».
Всупереч вищезазначеним підставам, вважаємо за необхідне повідомити про наступне.
1. Замовник дійшов хибного висновку, стверджуючи, що у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» відсутній проєкт календарного графіку виконання робіт. Календарний графік виконання робіт міститься у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» (файл: Календарний_графiк_Згарс_ка.PDF). При цьому, календарний графік виконання робіт розроблений відповідно до розділів локальних кошторисів та з урахуванням переліку (основних видів) робіт та об’ємів згідно технічного завдання (відомості обсягів робіт) по даному предмету закупівлі.
2. Замовник у своєму рішенні зазначає, що ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» при заповнені та надання у складі документів тендерної пропозиції проекту договору згідно Додатку № 4 до тендерної документації, не вказало інформацію про джерело фінансування послуг згідно абзацу 3 п. 3.1. проекту договору, що на глибоке переконання ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» є формальною помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції. До того ж, фінансування послуг здійснюється за рахунок коштів Замовника, і саме у Замовника виникає зобов’язання перед Виконавцем здійснити розрахунок за надані послуги. А чи будуть це кошти місцевих державних адміністрацій та/або органів місцевого самоврядування та/або кошти державних цільових програм, що передбачені/заплановані на ці цілі для Виконавця, а у даному випадку для ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» не має принципового значення. Разом з тим, жодним нормативно-правовим актом чинного в Україні законодавства не зобов’язано учасників закупівель відстежувати планування закупівель Замовника та/або володіти інформацію про джерела фінансування закупівель.
У свою чергу, при заповненні проекту договору ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» виходило з того, що:
По-перше: У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» надало листи-згоди вих. № 1299 від 08.07.2021 року (файл: Згода_iстотнi_умови_договору.PDF) та № 1304 від 08.07.2021 року, разом із заповненим проектом договору вих. № 1305 від 08.07.2021 року (файл:Проект_Договору_Вершина.PDF – два документи в одному файлі), згідно до яких погодилось з усіма істотними та іншими умовами проекту договору, що викладений у Додатку № 4 до тендерної документації по даній закупівлі та у разі визначення переможцем процедури закупівлі, зобов’язується укласти договір на умовах визначених проектом договору з Додатку №4 до тендерної документації. Крім того, ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» повідомило Замовника, що проект договору заповнений з урахуванням відомої інформації ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ». У свою чергу пункт. 3.1. з проекту договору не заповнено, оскільки ціна договору буде визначена за результатами проведення електронного аукціону. А так само розмір забезпечення виконання Договору. Строки (терміни) надання послуг будуть визначені Сторонами у момент підписання договору згідно календарного плану надання послуг. У будь-якому разі заповнений/заповнений частково проект договору з урахуванням норм Цивільного, Господарського кодексів України та Закону України «Про публічні закупівлі» немає жодної юридичної сили на етапі подання тендерних пропозицій.
По-друге: Замовник у підрозділі 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації серед іншого зазначив, що «Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству». Тобто, Замовник допустив можливість внесення змін до договору після проведення аукціону та до моменту його укладення, що дає підстави стверджувати, що будь-які положення проекту договору (окрім істотних умов) можуть бути змінені (доповнені/уточнені), у тому числі, які стосуються джерел фінансування послуг. (джерела фінансування не є істотною умовою договору, у будь-якому випадку про це не зазначено у тендерній документації).
Оскільки, в оголошенні про проведення процедури закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-09-006531-c) та у тендерній документації згідно предмету закупівлі відсутня інформація про джерело(а) фінансування послуг, враховуючи ту обставину, що Замовнику самому невідомо достеменно джерело фінансування послуг, бо не вказав його у проекті договору, ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» не вважає, що відсутність інформації у абзаці 3 п. 3.1. проекту договору впливає на зміст його тендерної пропозиції.
Більше того, вищеописана обставина повністю узгоджується з підрозділом 2 «Опис та приклади формальних помилок (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по даному предмету закупівлі, у якому Замовник з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, навів опис/перелік формальних помилок. До формальних помилок у розумінні Замовника належать помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, у тому числі помилки, зроблені учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Між тим, варто зазначити, що подібні помилки при заповнені проекту договору були допущені учасниками, яких Замовник допустив до аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» (файл: 4Проект договору.pdf) та ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» (файл: проект договору.pdf - знаходиться у файлі Довідки 3.rar). Ці учасники надали заповнені проекти договорів не у повному обсязі, зокрема у преамбулі договору відсутні дані/інформація повністю або частково про особу, що уповноважена підписувати договір зі Сторони Замовника, вид установчого документу на підставі якого діє уповноважена особа Замовника та інформація про останнього у розділі АДРЕСИ,РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН. А отже, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», Замовник своїми діями свідомо порушив такий принципи здійснення закупівель як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовника під час проведення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуги «Надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240209 Драбів – Вершина – Згарська, км 0+850 – км 1+750, Золотоніський район, Черкаська область Provision of services for the current average repair of public road of local significance О 240209 Drabiv – Vershina – Zgarska, km 0+850 – km 1+750, Zolotonosha district, Cherkasy region (номер закупівлі: UA-2021-06-09-006531-c) , оприлюдненого Замовником у системі «prozorro» 06.08.2021 року в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» та допустити ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» до аукціону.
Директор
ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Ю.М. Геращенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Вершина Згарська.pdf 10.08.2021 16:41
- Звернення.docx 12.08.2021 12:53
- Звернення.pdf 12.08.2021 12:53
- Пояснення.docx 18.08.2021 18:16
- Пояснення.pdf 18.08.2021 18:16
- рішення від 12.08.2021 № 18457.pdf 13.08.2021 12:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2021 № 19235.pdf 26.08.2021 15:51
- рішення від 25.08.2021 № 19235.pdf 27.08.2021 18:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2021 17:10
Дата розгляду скарги:
25.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2021 12:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.08.2021 18:55
Задовільнена:
Так
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
52374066ed774e24870b4079fa6dcc9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-006531-c.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
ТОВ«ЄВРОБУД- ІНДУСТРІЯ»
УКРАЇНА, 18000, місто Черкаси,
бульвар Шевченка 145,
оф.222
Tел. 067-500-71-37
e-mail: euro-industry@ukr.net
ЄДРПОУ 40675093
LTD«EUROBUD-INDUSTRY»
UKRAINE, 18000, Cherkasy city,
Boulevard of Shevchenko, 145,
Of. 222
Teл.067-500-71-37
e-mail: euro-industry@ukr.net
IBAN: 873052990000026003011605847, ПАТ КБ «Приватбанк», МФО: 305299
Вих. №________ від 10.08.2021 року
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ»
Місцезнаходження:
18000, м. Черкаси, бульвар Шевченка 145, оф.222
код ЄДРПОУ 40675093, тел. 067-500-71-37,
e-mail: euro-industry@ukr.net
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ»
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131, код ЄДРПОУ: 42009566, тел. +380932438716
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-09-006531-c● d737eedde66d4f329d0f6f86d26ed20b
Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Предмет закупівлі: Надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240209 Драбів – Вершина – Згарська, км 0+850 – км 1+750, Золотоніський район, Черкаська область Provision of services for the current average repair of public road of local significance О 240209 Drabiv – Vershina – Zgarska, km 0+850 – km 1+750, Zolotonosha district, Cherkasy region
Очікувана вартість закупівлі: 4 874 895,60 грн.
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження – ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ» (надалі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, 09.06.2021 року у відповідності до ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон) оголосило процедуру відкритих торгів на закупівлю послуги «Надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240209 Драбів – Вершина – Згарська, км 0+850 – км 1+750, Золотоніський район, Черкаська область Provision of services for the current average repair of public road of local significance О 240209 Drabiv – Vershina – Zgarska, km 0+850 – km 1+750, Zolotonosha district, Cherkasy region ( номер закупівлі: UA-2021-06-09-006531-c) (надалі за текстом – Закупівля).
Для участі у процедурі закупівлі надійшли тендерні пропозиції від наступних учасників:
1.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД»
2.ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД»
3.ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ»
4.ТОВ «Данко»
5.Приватне Підприємство «Канів-Граніт»
На підставі протоколу Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій по даній закупівлі від 06.08.2021 року, оприлюдненого у системі «prozorro» (надалі за текстом - рішення), тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», ТОВ «Данко» та Приватного Підприємства «Канів-Граніт» були відхилені, а учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» та ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» – допущено до аукціону.
ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, вважає його неправомірним, необґрунтованим та таким, яке прийняте з порушенням принципів здійснення закупівель. Замовник, безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», порушив законодавство у сфері публічних закупівель. Тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації згідно предмету закупівлі, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» є не законним. Це вбачається з наступного.
Замовник у своєму рішенні в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» зазначив слідуюче.
Тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі проекту договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника. В складі тендерної пропозиції Учасника міститься Проект договору в якому не заповнено абз. 3 п. 3.1 «Фінансування послуг здійснюється за рахунок», чим порушено вищевказані вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» підлягає відхиленню на підставі вимог статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі інформації про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (у разі потреби (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) (надається згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації). Відповідно до підпункту 6.5 пункту 6 розділу ІІІ Документації, серед інших документів, що надаються у складі тендерної пропозиції вимагається проєкт календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний документ, чим порушено вищевказані вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» підлягає відхиленню на підставі вимог статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.».
Всупереч вищезазначеним підставам, вважаємо за необхідне повідомити про наступне.
1. Замовник дійшов хибного висновку, стверджуючи, що у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» відсутній проєкт календарного графіку виконання робіт. Календарний графік виконання робіт міститься у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» (файл: Календарний_графiк_Згарс_ка.PDF). При цьому, календарний графік виконання робіт розроблений відповідно до розділів локальних кошторисів та з урахуванням переліку (основних видів) робіт та об’ємів згідно технічного завдання (відомості обсягів робіт) по даному предмету закупівлі.
2. Замовник у своєму рішенні зазначає, що ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» при заповнені та надання у складі документів тендерної пропозиції проекту договору згідно Додатку № 4 до тендерної документації, не вказало інформацію про джерело фінансування послуг згідно абзацу 3 п. 3.1. проекту договору, що на глибоке переконання ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» є формальною помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції. До того ж, фінансування послуг здійснюється за рахунок коштів Замовника, і саме у Замовника виникає зобов’язання перед Виконавцем здійснити розрахунок за надані послуги. А чи будуть це кошти місцевих державних адміністрацій та/або органів місцевого самоврядування та/або кошти державних цільових програм, що передбачені/заплановані на ці цілі для Виконавця, а у даному випадку для ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» не має принципового значення. Разом з тим, жодним нормативно-правовим актом чинного в Україні законодавства не зобов’язано учасників закупівель відстежувати планування закупівель Замовника та/або володіти інформацію про джерела фінансування закупівель.
У свою чергу, при заповненні проекту договору ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» виходило з того, що:
По-перше: У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» надало листи-згоди вих. № 1299 від 08.07.2021 року (файл: Згода_iстотнi_умови_договору.PDF) та № 1304 від 08.07.2021 року, разом із заповненим проектом договору вих. № 1305 від 08.07.2021 року (файл:Проект_Договору_Вершина.PDF – два документи в одному файлі), згідно до яких погодилось з усіма істотними та іншими умовами проекту договору, що викладений у Додатку № 4 до тендерної документації по даній закупівлі та у разі визначення переможцем процедури закупівлі, зобов’язується укласти договір на умовах визначених проектом договору з Додатку №4 до тендерної документації. Крім того, ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» повідомило Замовника, що проект договору заповнений з урахуванням відомої інформації ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ». У свою чергу пункт. 3.1. з проекту договору не заповнено, оскільки ціна договору буде визначена за результатами проведення електронного аукціону. А так само розмір забезпечення виконання Договору. Строки (терміни) надання послуг будуть визначені Сторонами у момент підписання договору згідно календарного плану надання послуг. У будь-якому разі заповнений/заповнений частково проект договору з урахуванням норм Цивільного, Господарського кодексів України та Закону України «Про публічні закупівлі» немає жодної юридичної сили на етапі подання тендерних пропозицій.
По-друге: Замовник у підрозділі 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації серед іншого зазначив, що «Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству». Тобто, Замовник допустив можливість внесення змін до договору після проведення аукціону та до моменту його укладення, що дає підстави стверджувати, що будь-які положення проекту договору (окрім істотних умов) можуть бути змінені (доповнені/уточнені), у тому числі, які стосуються джерел фінансування послуг. (джерела фінансування не є істотною умовою договору, у будь-якому випадку про це не зазначено у тендерній документації).
Оскільки, в оголошенні про проведення процедури закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-09-006531-c) та у тендерній документації згідно предмету закупівлі відсутня інформація про джерело(а) фінансування послуг, враховуючи ту обставину, що Замовнику самому невідомо достеменно джерело фінансування послуг (жодним нормативно-правовим актом чинного в Україні законодавства не зобов’язано учасників закупівель відстежувати планування закупівель Замовника та/або володіти інформацію про джерела фінансування закупівель), бо не вказав його у проекті договору, ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» не вважає, що відсутність інформації у абзаці 3 п. 3.1. проекту договору впливає на зміст його тендерної пропозиції.
Більше того, вищеописана обставина повністю узгоджується з підрозділом 2 «Опис та приклади формальних помилок (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по даному предмету закупівлі, у якому Замовник з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, навів опис/перелік формальних помилок. До формальних помилок у розумінні Замовника належать помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, у тому числі помилки, зроблені учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Між тим, варто зазначити, що подібні помилки при заповнені проекту договору були допущені учасниками, яких Замовник допустив до аукціону - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» (файл: 4Проект договору.pdf) та ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» (файл: проект договору.pdf - знаходиться у файлі Довідки 3.rar). Ці учасники надали заповнені проекти договорів не у повному обсязі, зокрема у преамбулі договору відсутні дані/інформація повністю або частково про особу, що уповноважена підписувати договір зі Сторони Замовника, вид установчого документу на підставі якого діє уповноважена особа Замовника та інформація про останнього у розділі АДРЕСИ,РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН. А отже, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», Замовник своїми діями свідомо порушив такий принципи здійснення закупівель як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовника під час проведення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуги «Надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240209 Драбів – Вершина – Згарська, км 0+850 – км 1+750, Золотоніський район, Черкаська область Provision of services for the current average repair of public road of local significance О 240209 Drabiv – Vershina – Zgarska, km 0+850 – km 1+750, Zolotonosha district, Cherkasy region (номер закупівлі: UA-2021-06-09-006531-c) , оприлюдненого Замовником у системі «prozorro» 06.08.2021 року в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» та допустити ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» до аукціону.
Директор
ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Ю.М. Геращенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Вершина.PDF 10.08.2021 11:32
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.08.2021 11:36