• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Стрийська в м.Жидачеві Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 493 984.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 469.92 UAH
Період оскарження: 09.06.2021 16:49 - 21.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо визначення преможця торгів

Номер: b7f92a328d024ffd9c5fe491e8522c89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-006028-c.c3
Назва: щодо визначення преможця торгів
Вимога:
Протоколом №6 від 14.07.2021р. переможцем закупівлі визначено ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович». Вважаємо, що Замовник незаконно визнав пропозицію ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович», оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації встановленим Замовником для процедури закупівлі робіт по об’єкту : «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Стрийська в м. Жидачеві Львівської області» (Код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). 1. Звертаєм вашу увагу на неправдивість інформації поданої учасником переможцем ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» в Листі-пояснення №012/8-9 від 10.06.2021 про не подання у складі пропозиції дозволів та декларацію відповідності, оскільки вищенаведене не потрібно для виконання даних робіт. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Згідно ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А (Додаток 2 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), а саме на пункт 7. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). для виконання робіт п. 1 Розділу Зовнішні мережі каналізації технічного завдання предмету закупівлі 1 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 2, в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1 м вiд кабелiв, прокладених у трубопроводах або коробках, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних труб декларація відповідності необхідна Замовник в тендерній документації багаторазово вимагав довідку, гарантійний лист про достовірність інформації . Приймаючи лист пояснення учасника-переможця Замовник тим саме порушує свої вимоги. 2. Відповідно до розділу 6 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе: - договірну ціну; - пояснювальну записку; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»; - план графік виконання робіт, складений відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України Звертаємо вашу увагу що кошториси мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу. Тому обґрунтування що обладнання в довідці учасника - переможця не повинно відповідати відомості ресурсів кошторису суперечить вимогам розділу 6 тендерної документації . Для урахування будівельного технологічного процесу у учасника повинні бути власні, або орендовані, або надані послуги такі механізми як асфальтоукладчик, гудронатор, екскаватор, автогрейдер, машина для дорожньої розмітки . Виходячи з вище викладеного пропозиція учасника-переможця ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Рішення Замовника про визначення переможцем торгів ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» суперечить нормам Закону та вимогам тендерної документації ( п.1 п.2 Розділу 3), а тому підлягає скасуванню. У разі не приведення Замовником рішення у відповідність із Законом залишаємо за собою право на звернення до Органу оскарження. Директор ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д» Муцей М.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу, що вимогами Документації передбачалось у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу та у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Учасником надано лист-пояснення про ненадання вказаних документів. Зважаючи на зазначене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Щодо надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повідомляємо, що вимогами Документації не передбачалось надання довідки щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна відповідати техніці вказаній і підсумковій відомості учасника. Зважаючи на зазначене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА відповідно до ч.4 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 5637cd1a00224fa0984c66ba9ae0c7f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-006028-c.b2
Назва: ВИМОГА відповідно до ч.4 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
09.06.2021 року Жидачівське міське виробниче управління комунального господарства (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення номер UA-2021-06-09-006028-с про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Стрийська в м.Жидачеві Львівської області» (Код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Тендерні пропозиції, на участь в цих торгах подали Товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхбудсервіс -Д», ТОВ «АЛОВ-БУД», ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» 14.07.2021 року Замовником опубліковано рішення - Протокол №4 від 14.07.2021р. відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «Шляхбудсервіс-Д» відхилено через невідповідність умовам тендерної документації. Також, 14.07.2021 року Замовником опубліковано рішення - Протокол №5 від 14.07.2021р. відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «АЛОВ-БУД» відхилено через невідповідність умовам тендерної документації. 14.07.2021 року Замовник опубліковує ще одне рішення – Протокол №6 від 14.07.2021р. відповідно до якого переможцем закупівлі визначено ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» Вважаємо, що Замовник неправомірно прийняв рішення про визначення переможцем ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження (далі – Скаржника), що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020р. (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Проте, наведені рішення вказують на порушення Замовником принципів добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, є таким що призводить до дискримінації учасників. Не об’єктивний, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій порушує право учасників закупівлі на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерних пропозицій та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. ТОВ «АЛОВ-БУД» як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Вважаємо, що Замовник незаконно визнав пропозицію ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович», оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації встановленим Замовником для процедури закупівлі робіт по об’єкту : «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Стрийська в м.Жидачеві Львівської області» (Код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Вважаємо неправомірним висновок тендерного комітету Жидачівського міського виробничого управління комунального господарства, оформлений протоколом №6 від 14.07.2021р., згідно якого тендерна пропозиція ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника і ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» визнаний переможцем, в зв’язку з чим вказаний протокол підлягає скасуванню, виходячи з нижченаведеного. ПЕРШЕ Звертаємо увагу Замовника на те, що згідно тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Стрийська в м.Жидачеві Львівської області» (Код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника 09.06.2021р. протокол б/н, Розділом ІІІ ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації, а саме п.2 Забезпечення тендерної пропозиції Замовником вимагається: 2.1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Гарантія надається, з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. 2.2. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Надати в складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень нуль копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Платіжні реквізити: отримувач - ЖИДАЧІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, UA 193257960000026002301104744 в філії Львівське ОУ АТ «Ощадбанк», МФО 325796 2.4. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.5. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 2.6. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 2.7. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 2.8. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 2.9. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Як бачимо, пункт 2 підпункт 2.8 даного розділу тендерної документації вимагає від учасників подання банківської гарантіі в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки. На підтвердження цьому критерію ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» у якості забезпечення тендерної пропозиції надав банківську гарантію (завантажено «гарантія.zip»). Завантажений архів містить 10 файлів. У тексті документу в файлі «Підписаний_Гарантія_G0621-6643.pdf», іменованого банківською гарантією №G0621/6643 від 23.06.2021 року, зазначено, що Кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану цифрову печатку оформлено у програмному комплексі центру сертифікації ключів АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК". Достовірність та цілісність кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої цифрової печатки можна перевірити на офіційному вебсайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc. Справжність цієї гарантії можна перевірити за її унікальним кодом L0622LFJWA013 на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”), проте сам файл кваліфікованого електронного підпису, що підтверджує накладення КЕП гаранта - відсутній. Отже, КЕП не може бути перевірений, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наведене свідчить про те, що ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» порушив вимоги тендерної документації під час подання документів тендерної пропозиції для участі у закупівлі робіт по Капітальному ремонту дорожнього покриття по вул.Стрийська в м.Жидачеві Львівської області (Код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Таким чином, ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» не виконав вимогу Замовника відповідно до Розділу ІІІ, щодо подання забезпечення тендерної пропозиції. Зважаючи на викладене вище, керуючись ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу, в строк не пізніше п’яти днів з дня надходження цього звернення надати обґрунтовану інформацію про підстави визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович», яка не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Рішення Замовника про визначення переможцем торгів ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» суперечить нормам Закону та вимогам тендерної документації, а тому підлягає скасуванню. У разі не приведення Замовником рішення у відповідність із Законом залишаємо за собою право на звернення до Органу оскарження. ДИРЕКТОР ТОВ «АЛОВ-БУД» ГАДЖИЄВ В.І.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. Перевірити гарантію можна на сайті https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки відображено підписанта, ПІБ якого співпадає з ПІБ особи зазначеної в гарантії. Додається протокол перевірки підпису в якому відображено назву файлу (банківської гарантії) та ПІБ підписувача.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам

Номер: 17c1f52319394575b0e092bbfa6a19a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-006028-c.a1
Назва: Невідповідність вимогам
Вимога:
1. Відповідно до Додатку 2 «Технічного завдання» потрібно виконати роботи по улаштуванню зовнішньої каналізації. Даний вид робіт підлягає ліцензуванню. Ліцензія учасника ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» видана тільки на один вид робіт: 3.00.00 Будівництво обєктів транспортної інфрастуктури: 3.02.00 – Доріг автомобільних. Відповідно даній ліцензії учаник, може виконувати, роботи по влалушуванню зовнішньої каналізації із залучення субпідрядника, який має ліцензію на даний вид робіт. В своїй пропозиції ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» надав довідку про не залучення субпідрядників. 2. Згідно довідки ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутній екскаватор, про те у підсумковій відомості ресурсів учасник вказує 126,50473 маш/год екскаватора одноковшового дизельного на пневмоколісному ходу, міскістю ковша 0,25м3. Питання яким механізмом будуть виконуватись роботи по розробці грунту для влаштування каналізації. 3. ФОП «Саргсян Шаген Гарнікович» для виконання робіт згідно технічного завдання надав основних спеціалістів, які працюють у нього згідно цивільно-правових угод і жодного працівника по трудовій угоді, що порушує КЗпП України. 4. Не надав офіційний лист від органів статистики про те, що учасник не звітує за формою Звіт з праці (форма №1-ПВ) згідно Додатку 1 табл.1 п. 1.5. В зв’язку із зазначеним вище, необхідно скасувати неправомірне рішення тендерного комітету протокол №6 від 14.07.2021р. та дискваліфікувати учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на вашу Вимогу № UA-2021-06-09-006028-c.a1 від 14.07.2021 р., повідомляємо наступне: 1. 1. Щодо відсутності ліцензії на каналізування. Тендерною документацією Замовника, а саме Таблиця № 3 вимагалось надати у складі пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та вимагається для виконання робіт передбачених в технічному завданні, або скан-копію відповідної ліцензії чи дозволу. Учасником ФОП "САРГСЯН ШАГЕН ГАРНІКОВИЧ" подано у складі пропозиції довідку № 0160 від 01.06.2021 р., з вищенаведено інформацією, а також подано Лист-пояснення №012/8-9 від 10.06.2021 про не подання у складі пропозиції дозволів та декларацію відповідності, оскільки вищенаведене не потрібно для виконання даних робіт. В свою чергу НАГОЛОШУЄМО, що предмет закупівлі називається Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Стрийська в м.Жидачеві Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) – згідно якого основним видом робіт є будівництво доріг. Учасник ФОП Саргасян Шаген Гарнікович поданою ліцензією № 29-Л від 12.07.2017 р., підтверджує, що згідно чинного Законодавства може виконувати роботи передбачені технічним завданням Замовника класу наслідків СС 2 саме по капітальному ремонту дорожнього покриття як і звучить в назві предмета закупівлі згідно ДК 021:2015) Також відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ 27.01.2009 № 47 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури». Даним Наказом затверджено перелік робіт, які підлягають ліцензуванню, однак, даний Наказ втратив чинність від 30.08.2016, підстава - z0983-16. З огляду на зазначене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в цій частині. 2. Щодо відсутності в учасника екскаватора одноківшового дизельного на пневмоколісному ходу. Відповідно до вимог Додатку №1 Документації учасник повинен мати власне або орендоване обладнання, необхідне для виконання робіт. Вимогами документації не передбачався конкретний перелік техніки, яку повинен включити учасник в довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та вимоги про те, що обладнання техніка та механізми, які зазначені в відомості ресурсів кошторису повинні відображатись в довідці. З огляду на зазначене, Переможець не порушив вимог документації в цій частині, а тому відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. 3. Щодо залучення працівників на умовах цивільно-правового характеру. Згідно з вимогами Додатку №1 Документації учасник повинен надати інформаційну довідка, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників - спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково., з долученням: -копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці/довідках працівників; - копій договорів щодо працівників найнятих на умовах ЦПХ. Підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію є: а) існування в учасника закупівлі відносин з працівниками – професіоналами та/або фахівцями будь-яких будівельних професій не менше 3-ох; б) існування в учасника закупівлі відносин з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей не менше 5-ох. У тендерній документації відсутні вимоги про залучення працівник саме за ТРУДОВИМИ ДОГОВОРАМИ, та що повинні бути штатними, Учасник ФОП Саргасян Шаген Гарнікович на відповідність вищезазначеної вимоги надав у складі пропозиції інформацію про наявність у себе відповідних працівників, що підтверджується цивільно-правовими угодами. Зважаючи на наведене, вимогами Документації передбачалось залучення працівників на умовах ЦПХ. Тому даний пункт вимоги не підлягає задоволенню. 4. Щодо 1-ПВ. Стосовно Звіту з праці (форма №1-ПВ), учасником у складі пропозиції подано лист № 25 від 11.06.2021 з аргументуванням неподання даного документу посилаючись на Законодавство, а саме Роз’яснення 02.08.2002 N 6-2-7/169. Враховуючи вищенаведене в Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника-Переможця ФОП Саргасян Карен Гарнікович.
Статус вимоги: Не задоволено