-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна
ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2021 16:46 - 15.06.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Відсутність документів
Номер:
13d44890f1ab4f92b8e9a84435a1a2fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-011432-b.c3
Назва:
Відсутність документів
Вимога:
Невідповідність тендерної пропозиції ФОП "Махінін Євгеній Вікторович" тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Пояснення.pdf 29.06.2021 14:08
- Протокол 52.PDF 01.07.2021 17:48
Дата подачі:
29.06.2021 14:08
Вирішення:
Відхилення вимоги ПП "Екіпаж" у зв"язку з тим, що тендерна пропозиція переможця закупівлі ФОП "Махінін Е.В."повністю відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Посилання на торгівельну марку
Номер:
3b500bb3bbf84f8cbbed704c5ebb6b78
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-011432-b.a2
Назва:
Посилання на торгівельну марку
Вимога:
У своїй відповіді на вимогу ви посилаєтесь на диспозитивну норму Закону статті 14 частини 4, але в цій же статті частина 5 зазначається «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». На сайті заводу виробника конструкцій під цією маркою зазначається: «Система EKIPAZH Ultra 7 виготовляється виключно для заводу EKIPAZH. Конструкції з цієї системи з покращеними характеристиками не можна купити на жодному іншому заводі». Тобто можна розуміти, що цей аукціон є с заздалегідь відомим переможцем?? Чи ні??
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2021 15:31
Вирішення:
Доброго дня.
Шановний учаснику в черговий раз, звертаємо Вашу увагу, що порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону.
Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Законом передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 частини першої статті 1 та статті 13 Закону, а саме – відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі.
В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Крім того, в Законі не вимагається обґрунтовувати посилання на торгову марку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
6045794d86e8428286595c72fa0be36e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-011432-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Так як Вами в оголошенні про закупівлю заявлено профіль,який має тільки один виробник, але який по своїм характеристикам не відрізняється від аналогічних профілів, представлених на ринку України, то вважаємо дану вимогу дисримінаційною по відношенню до інших потенційних участників торгів. А отже в данному випадку можлива корупційна змова між замовником та учасником торгів. При проведення допорогових/спрощених закупівель Закон України “Про публічні закупівлі” у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник повинен вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Вимагаємо прописати в оголошенні можливість надання аналогу заявленого комплектучого (профілю) вікна!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2021 09:26
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. В нашому випадку застосована спрощена закупівля згідно статті 14 Закону.
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» дозволяється при проведенні СПРОЩЕНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у вимогах до предмета закупівлі вказувати конкретну торгову марку.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що визначення поняття «корупція» міститься в частині першій статті 1 Закону України «Про запобігання корупції», а саме: корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Враховуючи вище викладене, посилання в технічній документації на конкретну торгівельну марку предмету закупівлі не утворює складу корупційного правопорушення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні