-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизель-генератор
Завершена
625 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2017 09:58 - 06.07.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо видалити дискримінаційну вимогу - Сертифікат відповідності Держпродспоживслужби України
Номер:
10c4838525c24ea49dd088250292f3f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-20-000352-b.b2
Назва:
Просимо видалити дискримінаційну вимогу - Сертифікат відповідності Держпродспоживслужби України
Вимога:
Згідно вашої попреденьої відповіді згідно п.3 статті 22 закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право розмістити іншу "Інформацію", а не "вимогу", а в даному випадку надання Сертифікату відповідності Держпродспоживслужби України - є вимога.
Також додмаємо, що Сертифікат відповідності Держпродспоживслужби України - не є обов'язковим для такого Обладанння, як "Дизельний генератор", а згідно до п.4 статті 16 закону «Про публічні закупівлі» - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Тому вважаємо, що вимога "Сертифікат відповідності Держпродспоживслужби України" - є дискримінаційною та вимагаємо її видалити згідно п. 3 статті 5 закону «Про публічні закупівлі».
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2017 11:56
Вирішення:
Опрацювавши Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. У зверненні робиться посилання на п.4 статті 16 закону «Про публічні закупівлі» - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником." При цьому, повідомляємо що Виконавчим комітетом Бориспільської міської ради проводиться закупівля товару шляхом застосування процедури - відкритих торгів.
2. Отримання Сертифікату відповідності Держпродспоживслужби України передбачено чинним законодавством України.
п.3 ст. 22 закону «Про публічні закупівлі» замовнику не забороняється вносити до тендерної документації інформацію яку вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Сертифікат відповідності Держпродспоживслужби України
Номер:
7d00d685598d4ea8a7e9b203573640af
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-20-000352-b.b1
Назва:
Сертифікат відповідності Держпродспоживслужби України
Вимога:
Вимагаємо вилучити вимогу - Сертифікат відповідності Держпродспоживслужби України, оскільки такий сертифікат не є обов'язковим, а отже вимога про надання вищезгаданого сертифыката є дискримінаційною, та такою що звужує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2017 08:38
Вирішення:
Метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є
збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення,
попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них
об'єктів експертизи.
об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи -
будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти
будівництва, проекти нормативних документів, реалізація
(функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на
здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні
документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в
процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення
встановленого терміну дії висновку державної
санітарно-епідеміологічної експертизи;
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи -
документ установленої форми, що засвідчує відповідність
(невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної
експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини,
затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і
є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
При цьому додаємо, що відповідно до п.3 ст. 22 закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено