• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектно-кошторисні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення Центральної районної бібліотеки ЦБС «Свічадо», бульв. Ромена Роллана, 13-В у Святошинському районі м. Києва»

Проектно-кошторисні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення Центральної районної бібліотеки ЦБС «Свічадо», бульв. Ромена Роллана, 13-В у Святошинському районі м. Києва»

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 971 день назад

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 20.07.2017 17:55 - 25.07.2017 18:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі

Номер: 5281f033e85942d285594165bd404765
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-20-001100-a.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Допорогові закупівлі запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах, роботах за значно менші строки ніж за процедурою «відкриті торги». Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Серед принципів закупівель, зокрема, є принцип недискримінація учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та запобігання корупційним діям і зловживанням. 1) Згідно п. 1.1. Додатку 1 Замовник вимагає від Учасників подачу у складі цінової пропозиції: «Об'ємно-планувальні рішення по об'єкту не менш, ніж у двох варіантах з урахуванням архітектурних рішень існуючої забудови та проектно-кошторисні роботи.» Дана вимога є дискримінаційною і такою, що направлена на зменшення конкуренції під час здійснення закупівлі. Даний обсяг робіт необхідно виконати лише переможцю закупівлі після підписання договору. Просимо виключити дану вимогу в зв’язку з тим, що на даному етапі вона порушує принципи державних закупівель, зменшує економію бюджетних коштів і спонукає до корупційних правопорушень. 2) Згідно п. 15 Додатку 1 Замовник вимагає від Учасників подачу у складі цінової пропозиції: Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, що виконувався в період з 2013 року по 2016 року в довільній формі та його скан копія. В свою чергу для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Замовник вимагає: Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2017 рік та відомості про такий договір. Просимо визначитися за який період необхідно надавати договори. Вважаємо за доцільне вказати 2016-2017 рр. 3) Згідно ст. 16. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з Оголошенням для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду проектування» Замовник вимагає: «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою , щодо інформації про досвід проектування інженерних мереж (ОВіК, ВК, СКС, ЕОМ, системи пожежної сігнализації) громадських приміщень - не меньш 3 років» Просимо виключити прибрати не менше 3 років. Згідно кваліфікаційна вимога- досвід виконання аналогічного договору. «Не 3, 5 чи 10 років…» Чи ви розписували вимоги під конкретне підприємство? 4) Замовник вимагає: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи у часника та завірений печаткою , щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають сертифікат проектувальника не менш ніж 1 категорії та необхідні знання та досвід для виконання проектних робіт (обов’язково зазначити ступінь освіти, спеціальність, досвід роботи у роках, займану посаду, наявність та № свідоцтв підвищення кваліфікації). Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі – Зміна №8). Згідно з п.4 цього наказу з 1 січня 2016 року введено категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. З введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) "…За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії." Отже, просимо вилучити «не менш ніж 1 категорії» так, як категорії проектувальників були введені з 01.01.2016 р., а сертифікати, які видані до 01.01.2016 р. - на сьогоднішній день чинні і дійсні та не містять інформації про категорію проектувальника. 5) Для яких цілей, в допороговій закупівлі, Замовник вимагає подачу переможцем «Довідка (витяг), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати подання документа». Для отримання даної довідки необхідно чекати 21 день, або платити «подяку» перекупщикам, щоб пришвидшили видачу даного документа. Просимо виключити дану вимогу, або прибрати «Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати подання документа» так як даний документ не має терміну дії, а зазначає інформацію станом на конкретну дату чи є судимість у особи. 6) Згідно п.3.2 Договору Оплата за виконані роботи здійснюється згідно графіку фінансування робіт (додаток 3) на підставі актів виконаних робіт, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом п’яти банківських днів з моменту надходження на рахунок «ЗАМОВНИКА» бюджетних коштів. Згідно п. 4.5 Оголошення Умови оплати: відтермінування платежу до 90 календарних днів, поетапно в залежності від реального фінансування. Які будуть умови оплати? 7) Який термін виконання проектних робіт без терміну проходження експертизи? 30 календарних днів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу учасника!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 25.07.2017 15:07
Підтвердження вирішення: Дана закупівля регулюється Наказом № 35 від 13.04.2016 р. Державного Підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» про порядок здійснення допорогових закупівель.
Задовільнена: Ні