• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (Блоки демонстраційні ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Пристрій для демонстрації збереження імпульсу ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Генератор звуковий функціональний ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Камертони на резонаторних ящиках ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Штатив лабораторний ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Плитка електрична ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір важків з механіки ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Пружини різної жорсткості (набір) ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Динамометр лабораторний 5Н ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Кульки металеві ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Котушка дросельна ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Дротяна рамка ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Електрофорна машина - генератор Вімшурста ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Електрометри ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір демонстраційний для вивчення електродинаміки ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Блок живлення демонстраційний (випрямлена та змінна напруга) ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Мензурка 50 мл ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Осцилограф цифровий демонстраційний двоканальний ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір дифракційних граток ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Цифровий вимірювальний прилад (мультиметр) ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір демонстраційний «Електростатика» ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір лабораторний для вивчення електрики ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Барометр-анероїд демонстраційний ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Гігрометр психрометричний ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Насос повітряний ручний ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Куля Паскаля ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Термометр демонстраційний електронний ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Калориметр зі спіраллю-резистором ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Термометр рідинний (-10...+110°С) ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір лабораторний з геометричної та хвильової оптики ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір лінз та дзеркал з призмою ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір напівпровідникових приладів ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Набір провідників в ізоляції ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Султани електростатичні ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, Дошка аудиторна магнітно-крейдова та магнітно-маркерна стаціонарна (300х100 см) ДК 021:2015- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої)

Торги не відбулися

182 459.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 912.30 UAH
Період оскарження: 09.06.2021 15:27 - 21.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 8376327457b248019fbfee77ccaa1090
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-009343-b.b2
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
А саме:- Копію титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів навчальних, засобів навчання та обладнання (технічні умови мають бути погоджені уповноваженим органом МОН, у складі пропозиції потрібно надати копію документа про погодження);
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до приписів ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Іншими словами, при визначенні предмету закупівлі, за результатами проведених попередніх ринкових консультацій, замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим «зазначенням або еквівалент». При цьому, замовник вважає за необхідне вказати, що саме детальне зазначення необхідних технічних характеристик обладнання, що закуповується, гарантує можливість закупівлі якісного обладнання та ефективного використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного обладнання, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній вартості такого обладнання. Враховуючи наведене, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

Номер: 6dbab702436941ee8d1e72ce66791de3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-009343-b.b1
Назва: ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Вимога:
Шановний Замовнику ознайомтесь будь ласка з доданими листами та приберіть дискримінаційні вимоги з ТД
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Вимога щодо необхідності погодження ТУ виробника відповідним органом МОН України, включена до документації на підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження того, що виробник обладнання для навчальних кабінетів виготовляє якісну продукцію, у відповідності з Технічними умовами, які перевірено та погоджено профільним міністерством. Моніторинг закупівель у системі Prozorro показує, що такі ТУ мають різні виробники, та вони надають їх різним учасникам, які успішно виконують договори укладені за результатами торгів. Зазначена вище вимога замовника спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі, виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов, затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання у навчальних закладах. Відповідно до чинного законодавства, вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Національного стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством та іншими органами виконавчої влади. ТУ розробляється самим підприємством виробником. Отже, будь-яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво кабінетів навчальних, засоби навчання та обладнання і немає ніякої дискримінації чи обмежень, оскільки будь-яка компанія має таку можливість. Для іноземних компаній обмежень по даній процедурі також немає. Замовник не є профільною установою, щодо визначення відповідності чи невідповідності технічних умов та виготовленої згідно цих технічних умов продукції нормативно-правовим документам України, з цією метою і встановлені вимоги, щодо надання погодження ТУ в цілому установою, на яку покладені такі функції. Згідно чинного законодавства, Технічні умови повинні бути розроблені відповідно до ДСТУ – Н 1.3:2015 "Національна стандартизація. Настанова. Технічні умови України. Настанови щодо розробляння", а також стандартом організації України СОУ КЗПС 74.9-02568182- 003:2016"Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності". Відповідно до вказаних нормативних документів, у них подано методичні рекомендації щодо розроблення, побудови, викладання, оформлення, позначення технічних умов на продукцію, процеси, послуги (надалі – продукція), а також щодо надання їм чинності, перевірки, перегляду, внесення змін та скасування. Їх можуть застосовувати суб’єкти господарювання – резиденти України (підприємства, установи, організації та фізичні особи-підприємці), що здійснюють стандартизацію, незалежно від форм власності, відомчої належності та видів діяльності. Технічні умови розробляються: - якщо їх розроблення передбачено законодавством або вони необхідні для забезпечення виконання вимог законодавства; - за відсутності національних та (або) міждержавних стандартів на розроблювану продукцію або за необхідності конкретизації їхніх вимог; - за необхідності доповнення та (або) посилення вимог чинних національних та (або) міждержавних стандартів на цю продукцію. Технічні умови розробляються за рішенням розробника та (або) виробника продукції або на вимогу замовника (споживача) продукції. Окремо варто зазначити, що за результатами вивчення досвіду проведення публічних закупівель у системі PROZORRO, замовником було достовірно встановлено, що багато виробників (учасників) мають погоджені технічні умови, а відтак, дана вимоги документації не є дискримінаційною. Наприклад, аналогічна вимога тендерної документації була предметом розгляду скарги Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) у закупівлі №UA-2020-06-30-004988-a. За результатами розгляду скарги, рішенням Колегії від 29.07.2020 №14621, було відмовлено у задоволенні скарги в частині щодо виключення зазначеної вимоги із тендерної документації. Крім того, рішенням Колегії від 15.09.2020 №17323 у закупівлі UA-2020-06-30-004988-a, було відмовлено в задоволенні скарги, якою учасник оскаржував відхилення його пропозиції через неподання у складі пропозиції копії документа про погодження ТУ, як вимагалось у тендерній документації. Аналогічні вимоги тендерної документації, неодноразово були предметом розгляду Колегії, та за результатами розгляду скарг було відмовлено у їх задоволенні, зокрема: - за скаргою ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" у закупівлі №UA-2020-04-09-003927-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-003927-b), рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9484 -р/пк-пз від 15.05.2020 р., було відмовлено у задоволенні скарги з тієї самої підстави. - за скаргою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" у закупівлі №UA-2020-05-19-004320-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-004320-c), рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11456-р/пк-пз від 10.06.2020 р., скаржнику було відмовлено у задоволенні скарги з тієї самої підстави. Враховуючи викладене вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено