• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (реактиви, живільні середовища загального призначення

Торги не відбулися

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2017 12:29 - 28.07.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження умов закупівлі UA-2017-07-17-000752-b

Номер: 3ef668d5e7b74e1ebf769cc570951004
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-17-000752-b.a1
Назва: Оскарження умов закупівлі UA-2017-07-17-000752-b
Вимога:
вих. № 23 від «21 » липня 2017р. Державна установа «Інститут урології НАМН України” ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1239061, номер тендеру у UA-2017-07-17-000752-b). Згідно тендерної документації, Замовник позбавляє права ТОВ «Медична компанія "ЕМПІРІКА"» взяти участь у процедурі закупівлі. Ми можемо запропонувати найнижчу ціну. Замовником не обґрунтовано необхідность об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ТОВ «Медична компанія "ЕМПІРІКА", на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2017-07-17-000752-b шляхом виділення в окремий лот наступних предметів закупівлі: позиції спеціфікації від 7 до 22 включно, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Директор А.Ю. Лактіонова
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вашу Вимогу (ID скарги: 3ef668d5e7b74e1ebf769cc570951004 Ідентифікатор скарги: UA-2017-07-17-000752-b.a1 від «21 » липня 2017р.) стосовно проведення процедури відкриті торги (фармацевтична продукція (реактиви, живільні середовища загального призначення) уважно розглянуто. Тендерний комітет Державної установи «Інститут урології НАМН України” за результатами розгляду прийняв таке рішення: Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Звертаємо Вашу увагу, що законодавством не визначено імперативної норми щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі. З оглядом на викладене вважаємо, що вимога Вимогу (ID скарги: 3ef668d5e7b74e1ebf769cc570951004 Ідентифікатор скарги: UA-2017-07-17-000752-b.a1 від «21 » липня 2017р.) задоволенню не підлягає. З повагою тендерний комітет Державної установи «Інститут урології НАМН України”
Статус вимоги: Відхилено