• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

94 456.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
Період оскарження: 07.07.2017 15:40 - 14.07.2017 16:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: b2afadd737ab4755a79c24163d3bbb58
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-07-002022-b.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Згідно наданої документації та вимог до майбутніх учасників, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка суттєво скорочую перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на запланованих торгах. А саме: Учасник повинен відповідати наступним вимогам: 14. Наявність в складі керівництва Учасника військових офіцерів запасу та офіцерів запасу МВС. Навіть у ліцензійних вимогах щодо ведення охоронної діяльності, відсутня обов’язкова наявність у керівників учасника відповідних звань «військових офіцерів запасу та офіцерів запасу МВС». В даному випадку ця вимога є дискримінаційною, та наводить на думку, що Замовник прописуючи дану вимогу у документації, погодив свої дії з майбутнім запланованим переможцем, у якого на керівній посаді є військовий офіцер запасу та/або офіцерів запасу МВС. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу з документації торгів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кваліфікаційна вимога щодо наявності у складі керівництва учасника військових офіцерів запасу та офіцерів запасу МВС встановлена Центральним об’єднаним управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання приниципу максимальної економії та ефективності. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Незважаючи на те, що закупівля є допороговою, зазначена кваліфікаційна вимога встановлена нами з урахуванням вищезазначених положень чинного законодавства. Додатково пояснюємо, що наявність у складі керівництва учасника військових офіцерів запасу та офіцерів запасу МВС посилює впевненість замовника у виконанні контрагентом взятих на себе договірних зобов’язань за умов суворої дисциплінованості, вишколеності та порядності підпорядкованих працівників, які безпосередньо здійснюватимуть охорону. Таким чином, оскаржувана Вами вимога відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційної вимоги

Номер: 7d571ba15faa4187ac0367b9c9b062ff
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-07-002022-b.b2
Назва: щодо дискримінаційної вимоги
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про охоронну діяльність», не зазначається межа або конкретний досвід, визначений щодо надання Учасником послуг у сфері охорони конкретних установ чи організацій, наприклад фінансових установ або органів державної влади. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду з охорони тільки фінансових установ або органів держаної влади. Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників. Також встановлення обмеження щодо років охорони, а саме 3 роки, позбавляє можливість участі в закупівлі учасників які відносно нещодавно отримали ліцензію та почали свою господарську діяльність і не мають можливості надати підтвердження такого досвіду. Вважаю, що вимога п.12 додатку І оголошення на закупівлю охоронних послуг (Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (охорона приміщень)), щодо наявності досвіду з надання послуг з охорони фінансових установ та органів державної влади не менше 3 років, порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.12 додатку І оголошення на закупівлю охоронних послуг (Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (охорона приміщень)), щодо наявності досвіду з надання послуг з охорони фінансових установ та органів державної влади не менше 3 років, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити конкретизацію установ та організацій яким надавались охоронні послуги та видалити обмеження щодо років надання таких послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кваліфікаційна вимога щодо наявності досвіду з надання послуг з охорони фінансових установ та органів державної влади не менше 3 років встановлена Центральним об’єднаним управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання приниципу максимальної економії та ефективності. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановити такі кваліфікаційні критерії, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Незважаючи на те, що закупівля є допороговою, зазначена кваліфікаційна вимога встановлена нами з урахуванням вищезазначених положень чинного законодавства. Для нас, як державного органу, важливо, щоб контрагент мав відповідний досвід встановленої тривалості, враховуючи особливості охорони об’єктів органів Пенсійного фонду. Зокрема, мається на увазі, в тому числі, пропускний режим, значна кількість відвідувачів та ін. Наприклад, у разі якщо учасник має досвід охорони лише зачинених приміщень (складів тощо), виникають обгрунтовані сумніви у якості та ефективності послуг з охорони об’єктів управління Пенсійного фонду. Таким чином, оскаржувана Вами вимога відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційної вимоги п. 17 додатку 1

Номер: 5ecaf4f954984ea987e09a48447a04ed
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-07-002022-b.a1
Назва: щодо дискримінаційної вимоги п. 17 додатку 1
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, щодо наявності у учасника діючого територіального підрозділу (з офісом або представництвом) за місцем дислокації замовника (п.17 додатку 1) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 17 додатку 1 до оголошення, щодо наявності діючого територіального підрозділу Учасника (з офісом або представництвом) за місцем дислокації замовника, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кваліфікаційна вимога щодо наявності діючого територіального підрозділу учасника (з офісом або представництвом) за місцем дислокації замовника встановлена Центральним об’єднаним управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання приниципу максимальної економії та ефективності. Зокрема, у разі відсутності такого підрозділу, ми як замовник не можемо бути впевненими в тому, що у разі використання охоронцем засобу дистанційного виклику додаткового наряду охорони (за необхідності) такий наряд встигне прибути для припинення протиправних дій третіх осіб. Ця вимога не є дискримінаційною. Зверніть увагу, ми не встановлюємо вимог щодо місцезнаходження учасника (його юридичної або фактичної адреси). Нам важливо, щоб за місцем нашої дислокації діяв підрозділ контрагента, який зможе оперативно відреагувати на обставини, що вимагають вжиття активних дій з охорони об’єкта замовника. Така вимога може бути виконана необмеженим колом учасників. Відсутність діючого територіального підрозділу за місцезнаходженням замовника не є нездоланною перепоною для учасника, оскільки у разі бажання, такий підрозділ може бути відкритий, законодавством це дозволено.
Статус вимоги: Відхилено