• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук

Завершена

196 674.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 983.37 UAH
Період оскарження: 09.06.2021 12:21 - 15.06.2021 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога перегляти результати закупівлі

Номер: 7a0baf0931a046eda2f538fa92701dde
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-002701-c.c3
Назва: Вимога перегляти результати закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, просимо Вас переглянути рішення по закупівлі UA-2021-06-09-002701-c, оскільки згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” ст.11 ч.10 — Уповноважена особа має забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Так учасники відповідно до Технічного завдання мають можливість запропонувати аналогічний товар або еквівалент. Еквівалентом/аналогом — є товар, що повністю відповідає або є кращім, але не гіршим за технічні характеристики викладені замовником у тендерній документації. Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція учасника “КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ” не відповідає вимогам замовника оскільки: - У додатку “Оголошення Ноутбуки.docx“ Замовник зазначає, що ноутбук має бути укомплектовано накопичувачем типу SSD з ємністю – не менше, ніж 256 Гб, у той час як Кізима Іван Миколайович пропонує ноутбук LENOVO V130-15 (81HN00XDRA) з накопичувачем типу HDD ємністю 500 ГБ. Такий накопичувач не може розглядатись як аналог або еквівалент оскільки є виробом зовсім іншого типу, з меншим ресурсом праці, меншою швидкістю та значно дешевшим. Таким чином така пропозиція порушує принцип рівності учасників, оскільки відповідно технічного завдання замовника такої заміни пристрою непередбачено. Таким чином вимога щодо наявності SSD була проігнорована. - Також замовник зазначає, що ноутбук має бути на базі процесора не гірше AMD Athlon 3050U 2020 року виробництва, у той час як запропонований учасником Кізима Іван Миколайович у своїй пропозиції “Технічна характиристика.pdf” запропонував ноутбук LENOVO V130-15 (81HN00XDRA) на базі процесора Intel Pentium 4417U 2019 року виробництва, який на 30% слабше згідно рейтингу швидкості роботи (https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Pentium_4417U&Athlon_Silver_3050Uconf2=`0``````163`). Таким чином розглядати такий процесор як не гірший ніж AMD Athlon 3050U неможливо. Таким чином учасником Кізима Іван Миколайович було грубо порушено вимоги Замовника, тому визнання такої пропозиції переможцем порушує принцип чесної конкуренції, оскільки інші учасники сумлінно дотримуючись вимог замовника не мали можливості пропонувати гірший товар. Просимо переглянути рішення та виправити порушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: У додатку “Оголошення Ноутбуки.docx“ було зазначено накопичувач SSD місткість – не менше, ніж 128 Гб. Звертаю Вашу увагу, що попередня закупівля по предмету закупівлі Ноутбук ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (30213100-6 Портативні комп’ютери) ідентифкатор закупівлі: UA-2021-05-14-005954-b не відбулася у зв’язку з відсутністю пропозицій. Тому для закупівлі UA-2021-06-09-002701-c були внесені зміни до Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. При зміні даних про накопичувач була допущена формальна помилка, та не внесено «або HDD не менше 500 ГБ». По даним іншого сайту (https://technical.city/ru/cpu/Pentium-Gold-4417U-protiv-Athlon-Silver-3050U ) запропонований учасником процесор Intel Pentium 4417U по загальній продуктивності в тестах кращий за процесор AMD Athlon 3050U на 1,4%, та Intel Pentium 4417U має вище місце в рейтинзі продуктивності ніж AMD Athlon 3050U на 12 пунктів. Також переходячи за посиланням, наданим Вами (https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Pentium_4417U&Athlon_Silver_3050Uconf2=`0``````163` ), можна побачити, що процесор Intel Pentium 4417U має 4 потоки, а AMD Athlon 3050U лише 2, та за результатами тестування в синтетичних тестах Geekbench 4, Cinebench R15 видно, що процесор Intel Pentium 4417U краще на 74% та 18% відповідно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не коректне посилання на ноутбук

Номер: 26324bcbdd214302b868b5e7d2bf2e89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-002701-c.c2
Назва: Не коректне посилання на ноутбук
Вимога:
Шановний замовнику, прохання звернути Вашу увагу на те, що в Додатоку 5 Таблиця 1 була вимога до "Програмне забезпечення", а саме "Microsoft Windows 10 Pro, у разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." учасником КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ надано не коректне посилання https://www.lenovo.com/ua/uk/laptops/lenovo/v-series/Lenovo-V130-15IKB/p/88LG80V1067 за яким зазначені технічні параметри іншого ноубука. Просимо Вас відхилити пропозицію КІЗИМИ ІВАНА МИКОЛАЙОВИЧА, як таку, що не відповідає умовам ТД.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: учасником ФОП КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ надано посилання на ноутбук https://www.lenovo.com/ua/uk/laptops/lenovo/v-series/Lenovo-V130-15IKB/p/88LG80V1067, модель якого відповідає тендерній пропозиції учасника, а артикул відрізняється. Це була вимушена міра, оскільки на ноутбук LENOVO V130-15 з артикулом 81HN00XDRA на сайті леново нема прямого посилання. У відповідь на це від ТОВ «Леново Юкрейн» отримано Інформаційного листа (додається в файлі PDF Протокол 50). Отже тендерна пропозиція учасника ФОП КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

1

Номер: 5985441752a74acdae1ffd7350ab711c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-002701-c.c1
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: з метою запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, замовником вимагається авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні. Також звертаємо Вашу увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2020-05-15-003206-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) та № 11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2020-04-09-000494-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c), в яких зазначено, що умова, щодо авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні в вимогах Замовника, не порушує права та законні інтереси Учасників Процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено