-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
надання послуг з обстеження та оцінки основних несучих, огороджувальних конструкцій та інженерних мереж навчально-виховного комплексу №2 м.Хмельницький,вул.І.Франка, буд.57
Завершена
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2021 11:34 - 15.06.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Заповнений та сканований – Додаток №6 - акт обстеження
Номер:
f03807380258499b9ff8538a07bc79f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-004025-b.b1
Назва:
Заповнений та сканований – Додаток №6 - акт обстеження
Вимога:
Замовник вимагає: «- Заповнений та сканований – Додаток №6 - акт обстеження.» Вимога щодо обстеження (огляду об’єкту) (допоки не визначений переможцем) є неприпустимою та може свідчити про змову з переможцем та створення перешкод для потенційних учасників для того, щоб було менше учасників або якщо буде і більше, то замовник знав їх кількість та назви до моменту аукціону, та міг легко відхилити всіх неугодних, які хоч і запропонували менші ціни але так, як не відвідали об’єкт і не зговорилися з замовником, то їх відхиляють… Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпустима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, районі чи навіть області хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Отже, просимо прибрати вимогу, яка передбачена в документації: ««- Заповнений та сканований – Додаток №6 - акт обстеження.» так, як воно націлено лише на одне: зменшення кількості учасників та максимізації ціни договору… Даний акт заповнюється після виконання умов договору, а не Учасниками перед подачею пропозиції так, як вимагає Замовник!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2021 01:20
Вирішення:
Вимога надати заповнений та сканований акт обстеження дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом. Отже, така вимога щодо попереднього огляду об’єкта є передбаченим обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт та мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, оскільки і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній закупівлі на рівних умовах. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність видаляти дану вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 14:57