• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) харчоблоку Старокривинського будинку-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Перемоги, 76 А, с.Старий Кривин, Славутського району, Хмельницька область

Завершена

1 367 876.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 839.38 UAH
Період оскарження: 09.06.2021 11:28 - 15.06.2021 18:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: 0215afe76e6448e8b1284a7099bd4549
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-003853-b.b4
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
29 червня 2021 року відповідно до «Протоколу № 188 Прийняття рішення уповноваженою особою» Старокривинського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «Агробудгруп» відповідно до пункту 1 ч 13 ст 14 Закону. Розглянувши протокол відхилення з даним рішенням не згідні, оскільки: 1. Кожен наданий документ підписаний уповноваженою особою - директором ТОВ «Агробудгруп» Кукурудзою Іваном Леонідовичем. Повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника підтверджені наказом № 1к/тр від 27 червня 2019 року та Протоколом зборів засновників від 18 червня 2021 року як і вимагалось у оголошенні. Також пропозиція підписана за допомогою удосконаленого електронного підпису. Підписання пропозиції удосконаленим електронним підписом жодним чином не впливає на технологічний процес виконання робіт згідно технічного завдання. Оскільки основними критеріями до учасників що забезпечує безпечну експлуатацію та технічний стан будівель та споруд є : - Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Усі вищенаведені критерії ТОВ «Агробудгруп» дотримано та підтверджено у тендерній пропозиції. 2. У тендерній пропозиції ТОВ «Агробудгруп» надало відповідні документи щодо персональних даних, а саме № 31/-К від 18.06.2021 року та № 30/-К від 18.06.2021 року. У зв’язку з численними зверненнями громадян щодо практичного застосування деяких положень Закону України «Про захист персональних даних» Міністерство юстиції надало роз’яснення з найбільш актуальних та поширених питань. Статтею 32 Конституції України проголошено право людини на невтручання в її особисте життя. Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. З метою конкретизації права людини, гарантованого статтею 32 Конституції України, та визначення механізмів його реалізації 1 червня 2010 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про захист персональних даних» (далі – Закон), який набрав чинності з 1 січня 2011 року. Предметом правового регулювання Закону є правовідносини, пов’язані із захистом персональних даних під час їх обробки. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону, відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя. З огляду вищенаведеного вважаємо пункт ІІ Протоколу № 188 неправомірним. 3. В тендерній пропозиції ТОВ «Агробудгруп» надано документи № 33/-К від 18.06.2021 року, № 34/-К від 18.06.2021 року щодо санкцій. Також надано документи, а саме 01/-К від 18.06.2021 року, 02/-К від 18.06.2021 року , 03/-К від 18.06.2021 року, 17/-К від 18.06.2021 року, зміст який вказує на те що учасник гарантує та підтверджує виконання робіт з якісних матеріалів, у встановлені строки та погоджується з технічною специфікацією та технічним завданням та гарантує його виконання. Це свідчить про те, що сукупність інформації у даних листах та довідках підтверджує те що немає підстав для настання відповідних санкцій. Більш того, єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна 100% відповідно до Розілу V пункт 5.1.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Ціна ТОВ «Агробудгруп» є на більш як 23% економічно вигіднішою, а це 314 372, 12 гривень. Відповідно до Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Зокрема пункт 2 – максимальна економія та ефективність – це ключовий принцип, який можна досягти при виконанні робіт по даному предмету закупівлі, враховуючи складний для країни час в період пандемії COVID-19. З огляду на вищенаведене вимагаємо повторного розгляду нашої тендерної пропозиції та визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Агробудгруп»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: 1. Згідно вимог п.3.1.3. п.1. Розділу 3 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.4. цього оголошення». Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, ТОВ АгроБудГруп підписала свою пропозицію після її подання за допомогою електронного підпису: тип – удосконалений. Тобто, пропозиція Учасника містить накладений удосконалений електронний підпис. Згідно із п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим! Окрім того, пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на НЕ захищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в Оголошенні про проведення Спрощеної процедури закупівлі, згідно п.3.1.3. п.1. Розділу 3. 2. Згідно вимог п.п.5.3.3. п.3. Розділу 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення)» В складі пропозиції учасника міститься довідка №30/-К та №31/-К від 18.06.2021 року про згоду на обробку персональних даних, проте не зазночено персональні дані посадової особи, що підписала документи пропозиції, що не відповідає вимогам п.п.5.3.3. п.3. Розділу 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. 3. Згідно вимог п.п.6.4.9. п.4. Розділу 6 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Про що у складі пропозиції учасники надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій.» В складі пропозиції учасника не міститься відповідної згоди, що не відповідає вимогам п.п.6.4.9. п.4. Розділу 6 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Підсумовуючи вище наведене повідомляємо, що за наявних недоліків у складі пропозиції Учасника ТОВ «АгроБудГруп», Замовник не має законних підстав обрати переможцем даної процедури закупівлі, у звязку із чим був підготовлений відповідний протокол відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: 8d4273076d964368adc10a88ae7bf463
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-003853-b.a3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Розділу ІІІ пункт 4( Строк протягом якого пропозиції є дійсними) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі: «на виконання вимог пункту сьомого статті двадцять шостої Закону України учасник має надати довідку в довільній формі щодо строку дії пропозиції із зазначенням продовження строку дії». Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» надало в складі пропозиції документ Вих.№ 509 від 14 червня 2021 року, в якому зазначено термін дії пропозиції але не зазначено інформації щодо продовження строку дії /не продовження як того вимагалось у оголошенні. Відповідно до Розділу ІІІ пункт 1 (Зміст і спосіб подання пропозиції для участі в спрощеній закупівлі) 3.1.9. «Пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, надається відповідне погодження.» Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» у складі пропозиції надало документ Вих. № 508 від 14.06.2021 року щодо ознайомлення із переліком формальних(несуттєвих) помилок, затверджених Наказом Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710. Цим документом учасник підтвердив вимогу пункту 3.1.10. Розділу ІІІ. Проте учасник не надав Погодження відповідно пункту 3.1.9. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі наступного змісту: «Пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції» як того вимагалось. Календарний план, наданий Спільним українсько-польським підприємство «Мажестік» у складі пропозиції не відповідає чіткому переліку робіт, наведеним у технічному завданні до Оголошення про закупівлю, а має лише дві узагальнюючі позиції. Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) харчоблоку Старокривинського будинку-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Перемоги, 76 А, с.Старий Кривин, Славутського району, Хмельницька область, згідно проектної документації та технологічного процесу /встановлено при обстеженні об'єкта/ потребує виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. -Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. -Верхолазні роботи. Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" у складі своєї пропозиції надало гарантійного листа від 14.06.2021р. №513 що під час виконання робіт буде неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. Постановою КМУ від 03.02.2021р. №77 “Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, визначено: -Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; -Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; -Верхолазні роботи; відноситься до робіт підвищеної небезпеки на виконання яких, згідно статті 21 Закону України “Про охорону праці” Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дозволу або Декларації що засвідчує спроможність Спільного Українсько-Польського підприємства "Мажестік" виконувати роботи підвищеної небезпеки та забезпечити належний стан охорони праці при виконанні робіт передбачених предметом закупівлі, суб'єктом господарювання не надано. Хоча дана вимога була передбачена вимогами до предмета закупівлі. Відсутність Дозвільних документів з охорони праці свідчить про неспроможність Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" виконувати зазначені роботи. Наявність у даного підприємства ліцензії ДАБІ також не дає можливості виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки без дотримання вимог Закону України “Про охорону праці”, Постанови КМУ від 03.02.2021р. №77 “Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті /Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 червня 2007 року за N 573/13840/, Постанова Кабінету Міністрів України від 5.08. 2015 № 609 "Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"; Згідно відкритих реєстрів Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці-Держпраці, Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" не отримувало дозволів або декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. У відповідності до проектної документації, п.7, п.18 Технічного завдання “Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) харчоблоку Старокривинського будинку-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Перемоги, 76 А, с.Старий Кривин, Славутського району, Хмельницька область, а також вимог до предмета закупівлі передбачено проведення комплексу робіт протипожежного призначення – що є обов'язковою до виконання вимогою при експлуатації громадських будинків та споруд /ДБН В.2.2-9:2018, ДБН В.1.1-7, ДБН В.1.2-4, ДБН В. 1.2-7, ДСТУ 2272/. Роботи протипожежного призначення, а саме: - протипожежної обробки деревини та дерев'яних конструкцій повинні виконувати суб'єкти господарювання, які мають ліцензію на цей вид діяльності та мають досвід з проведення такого типу робіт /Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Постанова Кабінету Міністрів України від 5.08. 2015 № 609 "Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"; Спільним Українсько-Польське підприємством "Мажестік" у складі своєї пропозиції не надано підтверджуючих документів (Ліцензії ДСНС, тощо) щодо спроможності виконання робіт протипожежного призначення та не підтвердили досвід з проведення такого типу робіт. Згідно відкритих реєстрів Центрального органу виконавчої влади ДСНС, Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" не отримувало ліцензій або інших дозвільних документів для виконання робіт протипожежного призначення, та не представили пакет документів ( договір субпідряду, ліцензію, тощо) суб'єкта господарювання який буде здійснювати дані роботи. Вищевикладені факти свідчать що Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" не спроможні забезпечити належне виконання робіт та гарантувати в подальшому безпечну експлуатацію будівлі. ОТЖЕ, з огляду на вищевикладене, ВИМАГАЮ: 1. Надати додаткову аргументацію щодо прийняття рішення визначення переможцем учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік». 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» статті 14 : «13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Цим зверненням висловлюємо нашу готовність до відстоювання вищевказаних позицій у судовому порядку в разі незадоволення нашої вимоги замовником. Також звертаємо вашу увагу на те, що на Уповноважену особу Замовника за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі покладається штраф у розмірі 25500 – 51000 грн відповідно до частини 3 ст. 164-14 КУпАП
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: 1. У складі пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» міститься відповідна довідка про строк дії пропозиції, що відповідає умовам Оголошення. Так, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій а в свою чергу Учасники мають право на погодження або не погодження продовження такого строку. На момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» строк дії пропозиції не минув та відповідного запиту на продовження даної пропозиції Учасника Замовником не запитувалось. Щодо продовження строку дії пропозиції повідомляємо, що Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» було розглянуто дану довідку (Вих.№ 509 від 14 червня 2021 року) та віднесено до Формально несуттєвої помилки вказану інформацію щодо продовження строку дії пропозиції відповідно до Наказу Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710, у зв’язку із тим, що вказана інформація не впливає на зміст та суть поданої пропозиції Учасника в цілому. 2. У складі пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» міститься документ Вих.№ 508 від 14.06.2021 року «ПОГОДЖЕННЯ» щодо формальних(несуттєвих) помилок, затверджених Наказом Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710. Тобто, під час розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік», Замовником було встановлено інформацію згідно наданого документу Учасника та відповідність встановлених вимог Оголошення щодо розуміння, погодження, ознайомлення з Наказом Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710, у яких випадках пропозиції Учасників не будуть відхилені при допущені ними формальних (несуттєвих) помилок. Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» було розглянуто дану довідку (Вих.№ 508 від 14.06.2021 року) та встановлено відповідність встановленим вимогам Оголошення. 3. На виконання вимоги п.п.6.3.2. п.3. Розділу 6 Оголошення «У складі пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити)». Тобто, Учасники у складі пропозиції надають заповнений (особисті реквізити) зі своєї сторони проект договору який міститься у складі Оголошення. Так, на виконання даної вимоги Учасником Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» було надано заповнений із своїми реквізитами проект договору, що відповідає п.п.6.3.2. п.3. Розділу 6 Оголошення. Щодо «Календарного плану виконання робіт» та твердженню про не чіткий перелік робіт, який надано додатково у складі пропозиції Учасником повідомляємо, що Замовником не було затверджено чи встановлено відповідну форму додатків до Договору. Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» встановлено відповідність встановленим вимогам Оголошення. 4. Щодо твердження Скаржника про необхідність у надані Учасниками у складі пропозиції Дозволу або Декларації що засвідчує спроможність виконувати роботи підвищеної небезпеки та забезпечити належний стан охорони праці при виконанні робіт передбачених предметом закупівлі. Повідомляємо, що вимогами Оголошення не міститься вимог щодо надання дозволів, ліцензій, декларацій. Тобто, встановити не відповідність вимогам Оголошення пропозицію Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» з підстав які не передбачені в Оголошені, Замовник не має законних підстав. 5. Щодо робіт протипожежного призначення, а саме: - протипожежної обробки деревини та дерев'яних конструкцій. В Учасників є можливість залучення субпідрядних організацій до виконання робіт визначених за предметом закупівлі якщо такі роботи не можуть бути виконані Учасником-переможцем. Беручи до уваги довідку Вих.№507 від 14 червня 2021 року, Замовник встановив інформацію про не залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі понад 20% вартості Договору про закупівлю, що відповідає встановленим вимогам Оголошення. Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» встановлено відповідність вимогам Оголошення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: d1133c6314314756a9d66a043df0db09
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-003853-b.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Розділу ІІІ пункт 4( Строк протягом якого пропозиції є дійсними) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі: «на виконання вимог пункту сьомого статті двадцять шостої Закону України учасник має надати довідку в довільній формі щодо строку дії пропозиції із зазначенням продовження строку дії». Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» надало в складі пропозиції документ Вих.№ 509 від 14 червня 2021 року, в якому зазначено термін дії пропозиції але не зазначено інформації щодо продовження строку дії /не продовження як того вимагалось у оголошенні. Відповідно до Розділу ІІІ пункт 1 (Зміст і спосіб подання пропозиції для участі в спрощеній закупівлі) 3.1.9. «Пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, надається відповідне погодження.» Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» у складі пропозиції надало документ Вих. № 508 від 14.06.2021 року щодо ознайомлення із переліком формальних(несуттєвих) помилок, затверджених Наказом Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710. Цим документом учасник підтвердив вимогу пункту 3.1.10. Розділу ІІІ. Проте учасник не надав Погодження відповідно пункту 3.1.9. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі наступного змісту: «Пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції» як того вимагалось. Календарний план, наданий Спільним українсько-польським підприємство «Мажестік» у складі пропозиції не відповідає чіткому переліку робіт, наведеним у технічному завданні до Оголошення про закупівлю, а має лише дві узагальнюючі позиції. Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) харчоблоку Старокривинського будинку-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Перемоги, 76 А, с.Старий Кривин, Славутського району, Хмельницька область, згідно проектної документації та технологічного процесу /встановлено при обстеженні об'єкта/ потребує виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. -Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. -Верхолазні роботи. Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" у складі своєї пропозиції надало гарантійного листа від 14.06.2021р. №513 що під час виконання робіт буде неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. Постановою КМУ від 03.02.2021р. №77 “Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, визначено: -Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; -Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; -Верхолазні роботи; відноситься до робіт підвищеної небезпеки на виконання яких, згідно статті 21 Закону України “Про охорону праці” Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дозволу або Декларації що засвідчує спроможність Спільного Українсько-Польського підприємства "Мажестік" виконувати роботи підвищеної небезпеки та забезпечити належний стан охорони праці при виконанні робіт передбачених предметом закупівлі, суб'єктом господарювання не надано. Хоча дана вимога була передбачена вимогами до предмета закупівлі. Відсутність Дозвільних документів з охорони праці свідчить про неспроможність Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" виконувати зазначені роботи. Наявність у даного підприємства ліцензії ДАБІ також не дає можливості виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки без дотримання вимог Закону України “Про охорону праці”, Постанови КМУ від 03.02.2021р. №77 “Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті /Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 червня 2007 року за N 573/13840/, Постанова Кабінету Міністрів України від 5.08. 2015 № 609 "Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"; Згідно відкритих реєстрів Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці-Держпраці, Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" не отримувало дозволів або декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. У відповідності до проектної документації, п.7, п.18 Технічного завдання “Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) харчоблоку Старокривинського будинку-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Перемоги, 76 А, с.Старий Кривин, Славутського району, Хмельницька область, а також вимог до предмета закупівлі передбачено проведення комплексу робіт протипожежного призначення – що є обов'язковою до виконання вимогою при експлуатації громадських будинків та споруд /ДБН В.2.2-9:2018, ДБН В.1.1-7, ДБН В.1.2-4, ДБН В. 1.2-7, ДСТУ 2272/. Роботи протипожежного призначення, а саме: - протипожежної обробки деревини та дерев'яних конструкцій повинні виконувати суб'єкти господарювання, які мають ліцензію на цей вид діяльності та мають досвід з проведення такого типу робіт /Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Постанова Кабінету Міністрів України від 5.08. 2015 № 609 "Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"; Спільним Українсько-Польське підприємством "Мажестік" у складі своєї пропозиції не надано підтверджуючих документів (Ліцензії ДСНС, тощо) щодо спроможності виконання робіт протипожежного призначення та не підтвердили досвід з проведення такого типу робіт. Згідно відкритих реєстрів Центрального органу виконавчої влади ДСНС, Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" не отримувало ліцензій або інших дозвільних документів для виконання робіт протипожежного призначення, та не представили пакет документів ( договір субпідряду, ліцензію, тощо) суб'єкта господарювання який буде здійснювати дані роботи. Вищевикладені факти свідчать що Спільне Українсько-Польське підприємство "Мажестік" не спроможні забезпечити належне виконання робіт та гарантувати в подальшому безпечну експлуатацію будівлі. ОТЖЕ, з огляду на вищевикладене, ВИМАГАЮ: 1. Надати додаткову аргументацію щодо прийняття рішення визначення переможцем учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік». 2. Відхилити тендерну пропозицію учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» статті 14 : «13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Цим зверненням висловлюємо нашу готовність до відстоювання вищевказаних позицій у судовому порядку в разі незадоволення нашої вимоги замовником. Також звертаємо вашу увагу на те, що на Уповноважену особу Замовника за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі покладається штраф у розмірі 25500 – 51000 грн відповідно до частини 3 ст. 164-14 КУпАП
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: 1. У складі пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» міститься відповідна довідка про строк дії пропозиції, що відповідає умовам Оголошення. Так, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій а в свою чергу Учасники мають право на погодження або не погодження продовження такого строку. На момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» строк дії пропозиції не минув та відповідного запиту на продовження даної пропозиції Учасника Замовником не запитувалось. Щодо продовження строку дії пропозиції повідомляємо, що Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» було розглянуто дану довідку (Вих.№ 509 від 14 червня 2021 року) та віднесено до Формально несуттєвої помилки вказану інформацію щодо продовження строку дії пропозиції відповідно до Наказу Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710, у зв’язку із тим, що вказана інформація не впливає на зміст та суть поданої пропозиції Учасника в цілому. 2. У складі пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» міститься документ Вих.№ 508 від 14.06.2021 року «ПОГОДЖЕННЯ» щодо формальних(несуттєвих) помилок, затверджених Наказом Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710. Тобто, під час розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік», Замовником було встановлено інформацію згідно наданого документу Учасника та відповідність встановлених вимог Оголошення щодо розуміння, погодження, ознайомлення з Наказом Мінекономіки від 15.04.2021 року № 710, у яких випадках пропозиції Учасників не будуть відхилені при допущені ними формальних (несуттєвих) помилок. Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» було розглянуто дану довідку (Вих.№ 508 від 14.06.2021 року) та встановлено відповідність встановленим вимогам Оголошення. 3. На виконання вимоги п.п.6.3.2. п.3. Розділу 6 Оголошення «У складі пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити)». Тобто, Учасники у складі пропозиції надають заповнений (особисті реквізити) зі своєї сторони проект договору який міститься у складі Оголошення. Так, на виконання даної вимоги Учасником Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» було надано заповнений із своїми реквізитами проект договору, що відповідає п.п.6.3.2. п.3. Розділу 6 Оголошення. Щодо «Календарного плану виконання робіт» та твердженню про не чіткий перелік робіт, який надано додатково у складі пропозиції Учасником повідомляємо, що Замовником не було затверджено чи встановлено відповідну форму додатків до Договору. Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» встановлено відповідність встановленим вимогам Оголошення. 4. Щодо твердження Скаржника про необхідність у надані Учасниками у складі пропозиції Дозволу або Декларації що засвідчує спроможність виконувати роботи підвищеної небезпеки та забезпечити належний стан охорони праці при виконанні робіт передбачених предметом закупівлі. Повідомляємо, що вимогами Оголошення не міститься вимог щодо надання дозволів, ліцензій, декларацій. Тобто, встановити не відповідність вимогам Оголошення пропозицію Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» з підстав які не передбачені в Оголошені, Замовник не має законних підстав. 5. Щодо робіт протипожежного призначення, а саме: - протипожежної обробки деревини та дерев'яних конструкцій. В Учасників є можливість залучення субпідрядних організацій до виконання робіт визначених за предметом закупівлі якщо такі роботи не можуть бути виконані Учасником-переможцем. Беручи до уваги довідку Вих.№507 від 14 червня 2021 року, Замовник встановив інформацію про не залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі понад 20% вартості Договору про закупівлю, що відповідає встановленим вимогам Оголошення. Замовником у момент розгляду пропозиції Учасника Спільне українсько-польське підприємство «Мажестік» встановлено відповідність вимогам Оголошення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Встановлення дискримінаційний кваліфікаційних критеріїв

Номер: 23198b3f64114737849230d082dd6cb4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-003853-b.a1
Назва: Встановлення дискримінаційний кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Шановний Замовнику! У ОГОЛОШЕНННі ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ щодо закупівлі робіт «код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) харчоблоку Старокривинського будинку-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Перемоги, 76 А, с.Старий Кривин, Славутського району, Хмельницька область)» розілу ІІІ пункт 3.5.1 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій) встановлений дискримінаціний кваліфікаційний критерій : "Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). 1.3. До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності/користування (договір купівлі-продажу або технічний паспорт або балансова відомість або інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції та який повинен бути дійсним протягом строку виконання робіт визначеного у оголошенні про проведення закупівлі. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу)." Надайте додаткову аргументацію у зв’язку з чим встановлено вимогу " Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу)."??? Яким чином надання документів орендодавця (технічний паспорт, накладна, договір купівлі продажу) щодо підтвердження його власності на ті чи інші машини та механізми має вплинути на якість виконання предмета закупівлі???. Учасник не має права вимагати в орендодаця підтверджуючих документів щодо форми власності його майна, оскільки це є втручання в його господарську діяльність. Між сторонами (Учасником та орендодавцем) підписаний договір оренди відповідно до ЦКУ, кожна зі сторін якого зобов’язана виконувати умови цього договору та обов’язки. Отже, враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в оголошення та скасувати дану вимогу, оскільки це є грубе порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. У розділі ІІІ пункту 3.5.1 У ОГОЛОШЕНННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановлений кваліфікаційний критерій: "Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. В штаті підприємства або залучено на договірних засадах мають бути не менше 4-х монтажників-покрівельників які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та в складі пропозиції необхідно надати копії або скановані оригінали посвідчень." Надання копій або сканованих оригіналів посвідчень 4-х монтажників покрівельників які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці в складі пропозиції" є дискримінаційною вимогою, оскільки за охорону праці на підприємстві відповідає роботодавець, або призначений за нказом керівника уповноважений з питань охорони праці на підприємстві який забезпечує організацію проведення інструктажів з питань охорони праці у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 року". Отже, вимагаємо внести зміни та скасувати дану вимогу. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі не усунення даних вимог, що порушують ЗУ "Про публічні закупівлі" беремо на себе зобов’язання щодо звернення до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель; за порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" на уповноважену особу Замовника покладається адміністративна та кримінальна відповідальність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до абз.1.2.; абз.1.3. п.п.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу 3 Оголошення «1.2. Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене; 1.3. До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності/користування (договір купівлі-продажу або технічний паспорт або балансова відомість або інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції та який повинен бути дійсним протягом строку виконання робіт визначеного у оголошенні про проведення закупівлі. Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими, або інших документів, то обов’язково додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання, із копіями документів у яких вказується власник машин і механізмів (технічний паспорт, накладна, договір купівлі – продажу)» Тобто, Замовником встановлено відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно даної вимоги Учасники повинні підтвердити кваліфікаційний критерій шляхом надання відповідної довідки та підтверджуючих документів (у випадках встановлених даною вимогою) про дійсну господарську співпрацю між суб’єктами господарювання з наданням підтверджуючих документів щодо власності на вказане обладнання відповідним суб’єктом господарювання. Таким чином, надання підтверджуючих документів щодо орендованої, суборендованої інше, матеріально-технічної бази, надає замовнику підтвердження про правомірність користування Учасником матеріально-технічною базою яку Учасник буде використовувати за умовами майбутнього Договору. Тобто, Замовник у межах ЗУ «Про публічні закупівлі» правомірно встановив кваліфікаційний критерій для розуміння можливостей Учасника виконувати роботи за предметом закупівлі та встановленими об’ємами робіт згідно технічного завдання. Щодо твердження «Учасник не має права вимагати в орендодавця підтверджуючих документів щодо форми власності його майна, оскільки це є втручання в його господарську діяльність» повідомляємо, отримання від Орендодавця підтверджуючих документів власності/користування на об’єкт оренди дає Орендарю розуміння щодо правомірного передання об’єкта в оренду за договором для уникнення в подальшому негативних наслідків за період користування таким майном. Більше інформації щодо даного питання, а саме, наслідки неправомірного передання в оренду/суборенду інше, майна за договором, відображено в нормах ЦКУ, ГКУ. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до абз.2.1. п.п.2 п.3.5.1. ч.5 Розділу 3 Оголошення «Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. В штаті підприємства або залучено на договірних засадах мають бути не менше 4-х монтажників-покрівельників які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та в складі пропозиції необхідно надати копії або скановані оригінали посвідчень» Дійсно, за охорону праці на підприємстві відповідає роботодавець, або призначений за наказом керівника уповноважений з питань охорони праці на підприємстві який забезпечує організацію проведення інструктажів з питань охорони праці у відповідності до профільних нормативно-правових актів. Проте, Замовником встановлено інший кваліфікаційний критерій який відображений в Оголошені, а саме, «В штаті підприємства або залучено на договірних засадах мають бути не менше 4-х монтажників-покрівельників які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та в складі пропозиції необхідно надати копії або скановані оригінали посвідчень». Дана вимого встановлена відповідно до переліку робіт зазначених у технічному завданні за даним предметом закупівлі, що відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» Також, наголошуємо, що відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто, для належного виконання умов договору у встановлені строки та з дотриманням високої якості виконання робіт, що передбачені технічним завданням за предметом закупівлі Замовником розроблено вимоги у межах ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні