• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Долинської міської ради" по вул. Гагаріна, 25 с. Олександрівка Кропивницького району Кіровоградської області (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мироненко Анастасія Андріївна спеціаліст – юрисконсульт управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380506948674, e-mail: dolin_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Долинської міської ради" по вул. Гагаріна, 25 с. Олександрівка Кропивницького району Кіровоградської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Визначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гагаріна, 25 с. Олександрівка, Кропивницького району, Кіровоградської області, 28531. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.08.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 543 117,60 грн. (п’ятсот сорок три тисячі сто сімнадцять гривень 60 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міського бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» червня 2021 року. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «18» червня 2021 року. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу "Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Долинської міської ради" по вул. Гагаріна, 25 с. Олександрівка Кропивницького району Кіровоградської області (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція

Торги не відбулися

543 117.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 431.18 UAH
Період оскарження: 09.06.2021 11:09 - 15.06.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційний підхід в оцінці та визначенні переможця закупівлі

Номер: 221c320b802348d1bf27f55144744287
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-09-003329-b.b1
Назва: Дискримінаційний підхід в оцінці та визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" э учасником закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, яка була відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі згідно протоколу рішення уповноваженої особи від 22.06.2021 року. Слід зазначити, що підставою для відхилення нашої пропозиції замовником було сформульовано наступним чином: «1. пунктом 1.2. до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було передбачено надання «Відгук/ рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт». Учасник надав довідку без фірмового бланку та вихідного номеру. 2. У наданому аналогічному договорі відсутні реквізити Замовника (файл «14.1. Управління освіти 19-75», Договір №1975 від 10.10.2018 року). 3. Додаток 1 до Оголошення передбачено вимогу, що якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або передбачає зміну обсягів та складу робіт, згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. - у Кошторисних розрахунках не передбачено Комплект кріплення для сітки огорожі 164 шт. Відповідно до вищезазначеного учасник не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Звертаємо Вашу увагу, що рішенням уповноваженої особи Управління освіти Долинської міської ради «23» червня 2021 року було встановлено відповідність пропозиції учасника ТОВ Центральна дорожня служба та визначено зазначеного переможцем процедури закупівлі. Вважаємо за необхідне нагадати замовнику торгів положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закон), зокрема в частині визначення поняття «переможець спрощеної закупівлі» - це - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону). Користуючись правами, наданими положеннями Закону ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" як учасник процедури закупівлі повідомляє про невідповідність пропозиції переможця умовам оголошення, грубе порушення вимог Закону та нехтування поняттями «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», «об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі», а саме: - у складі документів пропозиції учасником ТОВ Центральна дорожня служба було надано відгук про виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 1.2. до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині відсутності за змістом зазначеного документа інформації про тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт (файл «Досвід робіт.pdf»). - учасником ТОВ Центральна дорожня служба не було надано у складі пропозиції наступні документи: 1. гарантійний термін на виконані роботи – не менше 24 (двадцять чотири) місяців з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг шляхом надання у складі пропозиції листа-гарантії; 2. Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи» про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист, що не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - ТОВ Центральна дорожня служба надало у складі пропозиції НЕ засвідчені виробником або постачальником товару копії сертифікатів відповідності та копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів (чинного протягом 2021 року), що НЕ завірена мокрими печатками та підписами сторін, що не відповідає умовам Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція ТОВ Центральна дорожня служба не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (у тому числі з аналогічних підстав, якими аргументовано відхилення нашої пропозиції) та підлягає відхиленню згідно вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що положеннями частини першої ст. 5 Закону імперативно встановлено основні принципи здійснення закупівель, зокрема: закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасник вважає, що вищезазначена позиція замовника торгів, що відображена у рішеннях уповноваженої особи має дискримінаційний характер та суперечить основним принципам Закону та його основній меті. ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" наголошує, що замовником торгів було допущено грубе порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині проведення дискримінаційного розгляду тендерної пропозиції ТОВ Центральна дорожня служба та прийняття неправомірного рішення, що призвело до порушення права ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" як учасника закупівлі на добросовісну конкуренцію серед учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції та недискримінацію учасників аукціону. Враховуючи наявність порушень вимог Закону під час розгляду пропозиції учасника, узгодженість дій Замовника із одним з учасників процедури, дискримінаційне та халатне ставлення Замовника до проведення процедури закупівлі, Замовник повинен на виконання вимог Закону відхилити пропозицію учасника ТОВ Центральна дорожня служба та відмінити процедуру закупівлі на підставі п. 1 ч. 18 статті 14 Закону, а саме: спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх пропозицій згідно з частиною 13 цієї статті. У протилежному випадку, з метою захисту порушених прав та інтересів ПП "УКРБУДСТРОЙ2016" буде вимушений звернутися одночасно до суду, голови Долинської міської ради, громадського контролю у сфері публічних закупівель, правоохоронних органів та органів державного фінансового контролю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу ПП "Укрбудстрой2016" управлінням освіти Долинської міської ради повторно переглянуто документи пропозиції учасника ТОВ "Центральна дорожня служба". Рішення щодо визначення учасника ТОВ "Центральна дорожня служба" переможцем спрощеної процедури закупівлі, найближчим часом буде скасоване та відмінено повідомлення про намір укласти договір.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.06.2021 16:09