-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для приготування води типу WL-3000)
Торги не відбулися
120 462.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2021 11:00 - 21.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
дискваліфікація
Номер:
35a79380257f49728d70c229c241dd55
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-003109-b.c2
Назва:
дискваліфікація
Вимога:
Вважаємо що всі зауваження не враховують того.що є в документах
Пов'язані документи:
Учасник
- 23.субпідрядники.PDF 06.07.2021 15:08
- 22.лист -згода персон дан..PDF 06.07.2021 15:08
- 4.відпов обладн.приміщен..pdf 06.07.2021 15:08
- 13.про відс підстав с.17.PDF 06.07.2021 15:08
Дата подачі:
06.07.2021 15:08
Вирішення:
Керуючись вимогою частини третьої статті 31 Закону "Про публічні закупівлі", Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) надає відповідь на вимогу ТОВ «Технології та інновації», який є учасником тендеру щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування обладнання для приготування води типу WL-3000 за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів», наступного змісту: «Шановний учаснику! Під час розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ «Технології та інновації» встановлено, що ця пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Управління, а саме:
- відповідно до пункту 1 таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірену печаткою (за наявності) та має містити інформацію про наявність спеціалізованої техніки, обладнання, механізмів і матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зазначених послуг (зазначити їх кількість, власне чи орендоване, якщо орендоване/інше – надати копії договорів оренди/інше відповідно до чинного Законодавства) – у прикріпленому Вами файлі 4.відпов обладн.приміщен..pdf, що містить скановану довідку від 10.06.2021 № 11т/06 про наявність спеціалізованої техніки, обладнання, механізмів і матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг не зазначено кількість, власне чи орендоване/інше щодо контрольно-вимірювальних приладів, електроінструментів, постів випробування приладів, спеціалізованого обладнання, механізмів, інше. У цій довідці ви зазначаєте договори оренди офісного приміщення та майстерні-складу, які у складі Вашої тендерної пропозиції не надано;
- згідно з пунктом 3.5 тендерної документації учасник надає інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону – у прикріпленому Вами файлі 13.про відс підстав с.17.PDF така інформація відсутня;
- згідно з частиною 1 пункту 5.2 тендерної документації учасник відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає згоду на збір та обробку персональних даних згідно з додатком 5. Учасник обов’язково має надавати листи-згоди на обробку персональних даних (це відомості про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована) щодо всіх осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції. Якщо у складі пропозиції учасника відсутні листи-згоди на обробку персональних даних щодо всіх осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції, замовник відхиляє його пропозицію, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника - у прикріпленому Вами файлі 22.лист -згода персон дан..PDF листи-згоди на обробку персональних даних працівників, персональні дані яких надано у довідці учасника від 10.06.2021 № 12т-06 відсутні;
- згідно з пунктом 3.7 тендерної документації учасник надає довідки у довільній формі для підтвердження відповідності субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучати до виконання зазначених послуг на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (у разі її використання) або у разі незалучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20% від вартості договору про закупівлю) довідку довільної форми – прикріплений Вами у вимозі файл 23.субпідрядники.PDF відсутній у складі Вашої тендерної пропозиції.».
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
рішення про дискваліфікацію
Номер:
e7c0a90114cf4a22ba72f748c627b0c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-09-003109-b.c1
Назва:
рішення про дискваліфікацію
Скарга:
в листі 11т/06 від 10.06 докладно описано приміщення та обладнання.В листі 15т/06 від 11.06.21 лані всі відповіді згідно ст.17.згода на збір персональних данних дана.співпідрядників не заплановано.Вважаю діскваліфікацію помилкою.
Пов'язані документи:
Учасник
- 13.про відс підстав с.17.PDF 06.07.2021 14:55
- 23.субпідрядники.PDF 06.07.2021 14:55
- 22.лист -згода персон дан..PDF 06.07.2021 14:55
- 4.відпов обладн.приміщен..pdf 06.07.2021 14:55
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.07.2021 00:05