• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Затискач живлячий

Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну партію поставленого товару за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію: акту приймання-передачі товару; видаткової накладної; податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України; Покупець здійснює розрахунок на 45-й банківський день з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється на 45-й банківський день від дати отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є платниками ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну партію поставленого товару на 45-й банківський день від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів: акту приймання-передачі товару; видаткової накладної. Усі первинні документи за договором оформляються з дотриманням нормативних актів, що визначають порядок їх оформлення. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника.

Торги не відбулися

2 220 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 13 320.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 18:28 - 28.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Роз'яснення, щодо неправомірних вимог ТОВ "Інтер Холд Трейд"

Номер: 59d9fe5eb63b498a93c517424a387589
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-011667-b.c2
Назва: Роз'яснення, щодо неправомірних вимог ТОВ "Інтер Холд Трейд"
Вимога:
Просимо бути більш уважними при виконанні своїх посадових обов'язків.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник дотримується вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.07.2021 17:03
Вимога
Вирішена

внесення змін до умов ТД згідно рішення суду

Номер: a010d7082023445f9a59b2acb670b9a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-011667-b.c1
Назва: внесення змін до умов ТД згідно рішення суду
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та внести зміни до умов ТД, детальніше у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення вивчається.
Статус вимоги: Задоволено