• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (корпус №1, літера «А») за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 14» (код 71247000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Кількість (обсяг) робіт: 135 людино – днів, більш детально у тендерній документації.

Торги не відбулися

218 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 093.50 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 17:47 - 21.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо людино-днів

Номер: fa4d31db412e4d698511178f92a515d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-011416-b.b1
Назва: Щодо людино-днів
Вимога:
Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначених Правил в обґрунтованому замовником розмірі, але не більш ніж 2,5 відсотки від підсумку графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку. Тобто вартість робіт з технічного нагляду аж ніяк не визначається в трудоднях як того хоче замовник . Оплата послуг технічного нагляду пропорційна виконанню обсягів будівельно-монтажних робіт підрядником . Окрім того відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903. «Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури» законодавець не регулює терміни та строки перебування інженера технічного нагляду на будівельному майданчику . Інженер технічного нагляду керучись видами будівельних робіт які передбачені в кошторисі разом з підрядником узгоджують строки і терміни відвідування будівельного майданчика. Відповідно до діючого законодавства інженер технічного нагляду несе особисту кримінальну відповідальність за обсяги та якість будівельних робіт тому 135 люд-днів на здіснення технічного нагляду це несинітниця і маячня. Тому вимагаємо внести зміни в додаток № 1 до договору і зазначити наступні пункти 1. Вартість БМР згідно зведеного кошторисного розрахунку (підсумок глав 1-9 ) тис. грн. 2. Відсоток затрат на технагляд % Вартість робіт тис. грн 3.ПДВ тис.грн 4.Всього вартість робіт з ПДВ тис.грн Вимагаємо прибрати п 2 та 2.1 з додатку № 3 до тендерної документації натомість зазначити весь обсяг плануємих будівельно-монтажних робіт за якими необхідно буде знійснюватися технічний нагляд
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Національним бюро розглянуто Вашу вимогу подану за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (корпус №1, літера «А») за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 14» (код 71247000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). За результатами розгляду повідомляємо про таке. Постановою кабінету Міністрів від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури» затверджено Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури (далі – Порядок). Пунктом 1 Порядку визначено, що Порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств (далі – будівництво об’єкта). Відповідно до пункту 2 Порядку технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта. Так, строк виконання робіт за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (корпус №1, літера «А») за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 14» (код 45453000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та передання їх результату Замовнику становить 135 (сто тридцять п’ять) календарних днів з дати початку виконання робіт. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) здійснюється за рахунок коштів передбачених главою 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в розмірі, який як правило, складає до 2,5% від підсумку глав 1-9, графа 7. Відповідно до Зміни № 2 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлено договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графа 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0 %) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5 %). Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості людино-дня, погодженого із замовником. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Роботи з технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (корпус №1, літера «А») за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 14» (код 71247000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») розроблена та затверджена Національним бюро з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону та відповідно до вимог законодавства. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 09:34