-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 37520000-9 Іграшки (Іграшки, ігрові набори, навчальні ігри для дошкільних навчальних закладів)
304 одиниці
Завершена
109 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 546.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 546.30 UAH
Період оскарження:
08.06.2021 16:58 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
щодо документів
Номер:
c2ca89bd722c4a7295e0462a77cc5d0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-08-011040-b.b4
Назва:
щодо документів
Вимога:
Навіщо Вам наступні документи:
"- сканований оригінал сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю» на ім’я учасника або виробника;
- сканований оригінал сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» на ім’я учасника або виробника;"
що саме Ви хочите в них побачити? Ви що не розумієте,що купуєте звичайні іграшки і виробник данних іграшок є явно не фоп.
Ви коли купуєте своїм дітям іграшки,в дитячому магазині,інтернеті,базарі і т ін Ви також у продавця вимагаєте кучу цих непотрібних документів чи достатньо документів які підтверджують якість та безпеку? Приберіть данну вимогу з ТД або обгрунтуйте,що саме надання данних документів Вам дасть та що саме Ви хочите в них побачити? Як ці документи підтверджують якість продукції?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Запитувачу щодо документів.docx 09.06.2021 18:12
Дата подачі:
08.06.2021 23:57
Вирішення:
Відповідь щодо документів
Шановний Запитувачу!
Наказом Міністерства освіти і науки України від 19 грудня 2017 року № 1633 «Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти», чітко визначено сам перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти та законодавча база на підтвердження якості та безпечності товару.
А саме: «Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування безпечного розвивального освітнього середовища у закладі дошкільної освіти на основі Переліку має забезпечуватися дотриманням вимог Технічного регламенту безпечності іграшок (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 515), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693), ДСанПіН 5.5.6.012-98 «Державні санітарні правила і норми безпеки іграшок та ігор для здоров`я дітей» (затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України 30.12.1998 № 12), ДСанПіН 5.5.6-138-2007 «Державні санітарні норми і правила. Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» (затверджені наказом Міністерства охорони здоров`я України від 18.01.2007 №13, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 30.01.2007 за № 77/13344), інших нормативних документів з питань стандартизації якості та безпечності товарів і послуг. Зокрема, при підготовці Переліку були враховані Зміни до Порядку впровадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 136, щодо продажу товарів, які імітують продовольчі товари (мають їх форму, запах, колір, вигляд, оформлення, маркування, об’єм або розмір) і ставлять під загрозу безпеку або здоров’я споживачів, зокрема, дітей, які можуть сплутати їх з продовольчими товарами та використати не за призначенням.»
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2018 р. № 151 «Про затвердження Технічного регламенту безпечності іграшок» затверджено новий «Технічний регламент безпечності іграшок».
Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.3 інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вся зазначена вище нормативна база використовувалась для вимог к Замовнику.
Щодо ISO 9001:
Вимога щодо наявності в Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечить якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем. Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару.
Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 передбачені чинним законодавством, і будь-який учасник має можливість надати ці сертифікати, виконавши вимоги тендерної документації.
Щодо ISO 14001:
Пунктом «а» статті 3 «Основні принципи охорони навколишнього природного середовища» Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII визначено, що одним із основних принципів охорони навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов'язковість додержання екологічних стандартів, нормативів та лімітів використання природних ресурсів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Тобто, при здійсненні будь-якої господарської діяльності пріоритетним є додержання екологічних стандартів та вимог.
Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2030 року, затвердженої Законом України Законом України від 28 лютого 2019 року № 2697-VIII.
Відтак, зазначена у тендерній документації вимога щодо наявності копій екологічних сертифікатів якості ДСТУ ISO 14001:2015 має на меті виконання вищезазначених нормативних документів та, крім іншого, виконання вимог схеми екологічного міжнародного аудиту - EMAS (Eco-Management and Audit Scheme).
Враховуючи той факт, що зазначена система екологічного міжнародного аудиту – EMAS є обов’язковою для роботи у підприємств країн Європейського союзу, в Україні застосовується стандарт ДСТУ ISO 14001:2015.
Вищезазначений стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, які організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості.
Основними результатами впровадження зазначеного стандарту у роботу суб’єктів господарювання є:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Тобто, при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик загрози навколишньому природному середовищу, його забруднення. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу, яка виключає забруднення навколишнього природного середовища.
Кожен учасник має право отримати зазначені сертифікати.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо висновків
Номер:
f3c2eb9f94f94d7b854e30cdabd9ef61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-08-011040-b.b3
Назва:
щодо висновків
Вимога:
щодо вимоги"- діючі висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ігрове обладнання;", де в переліку продукції який Ви плануєте купити є ігрове обладнання??? надайте чітку відповідь з назвами або видаліть безглузду вимогу з ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Запитувачу щодо висновків.docx 09.06.2021 18:13
Дата подачі:
08.06.2021 23:45
Вирішення:
Відповідь щодо висновків
Шановний Запитувачу!
Наказом Міністерства освіти і науки України від 19 грудня 2017 року № 1633 «Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти», чітко визначено сам перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти та законодавча база на підтвердження якості та безпечності товару.
А саме: «Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування безпечного розвивального освітнього середовища у закладі дошкільної освіти на основі Переліку має забезпечуватися дотриманням вимог Технічного регламенту безпечності іграшок (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 515), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693), ДСанПіН 5.5.6.012-98 «Державні санітарні правила і норми безпеки іграшок та ігор для здоров`я дітей» (затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України 30.12.1998 № 12), ДСанПіН 5.5.6-138-2007 «Державні санітарні норми і правила. Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» (затверджені наказом Міністерства охорони здоров`я України від 18.01.2007 №13, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 30.01.2007 за № 77/13344), інших нормативних документів з питань стандартизації якості та безпечності товарів і послуг. Зокрема, при підготовці Переліку були враховані Зміни до Порядку впровадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 136, щодо продажу товарів, які імітують продовольчі товари (мають їх форму, запах, колір, вигляд, оформлення, маркування, об’єм або розмір) і ставлять під загрозу безпеку або здоров’я споживачів, зокрема, дітей, які можуть сплутати їх з продовольчими товарами та використати не за призначенням.»
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2018 р. № 151 «Про затвердження Технічного регламенту безпечності іграшок» затверджено новий «Технічний регламент безпечності іграшок».
Щодо ігрового обладнання:
Як наслідок, з назви Наказу МОН № 1633 та з самого переліку, зрозуміло, що ігрове обладнання – це загальна назва іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування безпечного розвивального освітнього середовища у закладі дошкільної освіти.
Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.3 інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вся зазначена вище нормативна база використовувалась для вимог к Замовнику.
Щодо висновків:
Відповідно до ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
На сьогодні Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів – єдиний державний орган, який має право видавати висновки ДСЕЕ та оцінювати об’єкти експертизи на відповідність медичним критеріям безпеки.
Жоден інший орган не уповноважений здійснювати такі дослідження та підтверджувати безпечність продукції для здоров’я і життя людини.
Кожен виробник має право та можливість отримати висновок ДСЕЕ на свій товар, якщо він безпечний для здоров’я людини, тому ця вимога не є дискримінаційною для учасників закупівлі. Окрім цього, більшість виробників та постачальників регулярно оновлюють висновки ДСЕЕ на товар, оскільки їх обов’язково вимагає абсолютна більшість державних замовників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо сертифікату
Номер:
8f309672e6ea4415a161862eb9f5fd0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-08-011040-b.b2
Назва:
щодо сертифікату
Вимога:
щодо вимоги надати "сертифікат відповідності на ігрове обладнання із зазначенням ГОСТ або ДСТУ або ТУ, виданий відповідним акредитованим органом;" навіщо Вам данний документ? Ви купуєте ІГРАШКИ,звичайні іграшки,а не ігрове обладнання.Різницю відчуваєте?Видаліть безглузду вимогу з ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Запитувачу щодо сертифікату.docx 09.06.2021 18:14
Дата подачі:
08.06.2021 23:40
Вирішення:
Відповідь щодо сертифікату
Шановний Запитувачу!
Наказом Міністерства освіти і науки України від 19 грудня 2017 року № 1633 «Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти», чітко визначено сам перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти та законодавча база на підтвердження якості та безпечності товару.
А саме: «Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування безпечного розвивального освітнього середовища у закладі дошкільної освіти на основі Переліку має забезпечуватися дотриманням вимог Технічного регламенту безпечності іграшок (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 515), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693), ДСанПіН 5.5.6.012-98 «Державні санітарні правила і норми безпеки іграшок та ігор для здоров`я дітей» (затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України 30.12.1998 № 12), ДСанПіН 5.5.6-138-2007 «Державні санітарні норми і правила. Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» (затверджені наказом Міністерства охорони здоров`я України від 18.01.2007 №13, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 30.01.2007 за № 77/13344), інших нормативних документів з питань стандартизації якості та безпечності товарів і послуг. Зокрема, при підготовці Переліку були враховані Зміни до Порядку впровадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 136, щодо продажу товарів, які імітують продовольчі товари (мають їх форму, запах, колір, вигляд, оформлення, маркування, об’єм або розмір) і ставлять під загрозу безпеку або здоров’я споживачів, зокрема, дітей, які можуть сплутати їх з продовольчими товарами та використати не за призначенням.»
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2018 р. № 151 «Про затвердження Технічного регламенту безпечності іграшок» затверджено новий «Технічний регламент безпечності іграшок».
Щодо ігрового обладнання:
Як наслідок, з назви Наказу МОН № 1633 та з самого переліку, зрозуміло, що ігрове обладнання – це загальна назва іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування безпечного розвивального освітнього середовища у закладі дошкільної освіти.
Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.3 інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вся зазначена вище нормативна база використовувалась для вимог к Замовнику.
Щодо сертифікату:
З 01.01.2018р. в Україні діє система добровільної сертифікації, кожен Учасник має право і можливість отримати зазначений сертифікат, а Замовник вимагати чинні документи згідно с законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо гарантії
Номер:
7bfa3b341ac8400986e9dfd5c7d6df85
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-08-011040-b.b1
Назва:
щодо гарантії
Вимога:
Надайте будь ласка обгрунтоване пояснення,щодо данної вимоги"- учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію на гарантійний термін експлуатації товарів не менше 24 місяців та на зобов’язання здійснити заміну неякісного товару протягом всього гарантійного терміну, на вимогу Замовника;",з яких міркувань,гостів,ту,дсту або на підставі чого Ви визначили що гарантійний термін на товар який Ви купуєте повинен складати не менше 24 місяців? Ви хоч самі розумієте,що люба іграшка з Вашого списка при попаданні до рук дитини і при невірному використанні може бути зламана на протязі 2-3 хвилин. І що 2 роки її міняти?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Запитувачу щодо гарантії.docx 09.06.2021 18:15
Дата подачі:
08.06.2021 23:37
Вирішення:
Відповідь щодо гарантії
Шановний Запитувачу!
Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.3 інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Щодо гарантії:
Замовник самостійно визначає вимоги до товару на підставі запиту навчальних закладів. Як свідчить практика, на теперішній час на ринку України існує багато неякісної продукції, зокрема іграшок. Товар купується для дітей, що є особою турботою держави. Тому у Замовника підвищені вимоги до якості товару, що купується та відповідальності Постачальника/Учасника за пропонований товар.
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років.
Таким чином, обміняти або повернути товар можна лише у випадку, якщо було виявлено істотний недолік протягом двох років.
«Суттєвість» можна оцінити, виходячи з визначень, даних в ст.1 Закону про захист прав споживачів:
недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем); істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Виходячи з цього, обмін або повернення товару можна вимагати лише у випадку, якщо поломка сталася не з вашої вини, її хоча б один раз намагалися усунути.
В вимозі Учасника мова йде не про «зламану» дитиною іграшку, а саме про істотні недоліки, які роблять неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, що виникли з вини виробника (продавця, виконавця).
Статус вимоги:
Відхилено