• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з дератизації та дезінсекції

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 16:13 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рiшення замовника

Номер: 6b10c73894bb4752927b8ea326c6d84f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-010124-b.a2
Назва: Оскарження рiшення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! ФОП Новицький О.В не погоджується з протоколом № 238УО вiд 29.06.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою стосовно спрощеної закупівлі №UA-2021-06-08-010124-b від 08.06.2021 р. Згiдно додатку 2 пункту 4 до Оголошення, а саме : 4) Довідку довільної форми про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором в розумінні цього Оголошення є договір на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі та коду ДК 021:2015. Довідка повинна містити інформацію про найменування замовників, їх місцезнаходження, контактний телефон, предмет договору, загальну суму договору). Договорів повинно бути не менше одного. Фактично договор №52 24.06.2020 з Комунальним закладом «Центр Безпеки Громадян» Авангардiвської селищної ради ЄДРПОУ 42980336, 65806, Одеська обл., Овiдiопольский р-н, смт Авангард, вул. Спортивна, 20 повнiстю вiдповiдає вимогам Оголошення про закупiвлю та вимогам згiдно додатку 2 пункту 4 I в повному обсязi пiдтверджує факт виконання аналогiчних договорiв. Так як згiдно умов Оголошення достатьньо 1 аналогiчного договора для пiдтвердження квалiфiкации. З приводу не надання графіків проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації, що є невід'ємними додатками до договорів №2 та 7 від 01.06.2020 р.. – до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло. Послуги надавалися за усною домовленістю з замовником по телефону, в час та день зручний для замовника. Тому просимо переглянути рiшення куруючись Законом України «Про публічні закупівлі» в якому визначено про необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5. об'ективне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушення в рішенні Уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Новицький О.В. повідомляємо наступне: Вимога Замовника щодо надання «не менше одного аналогічного договору» для кваліфікації пропозиції, Учасником виконано так як було надано не менше одного договору. П. 5 Додатку 2 до Оголошення вимагає надання Учасником «Копію/оригінал відповідних аналогічних договорів (у повному обсязі та з усіма додатками) з підтверджуючими документами про їх повне виконання (кількість відповідних копій/оригіналів має відповідати кількості договорів, вказаних в довідці).» Тобто, щоб пропозиція Учасника відповідала вимозі п. 5 Додатку 2 до Оголошення, учасник повинен був надати аналогічні договори з усіма додатками та з підтверджуючими документами про їх повне виконання у кількості, що відповідає кількості договорів, вказаній у довідці про виконання аналогічних договорів. У своїй пропозиції Учасник надав довідку № 2021-712 від 16.06.2021 р. про виконання аналогічних договорів, в якій було зазначено чотири договори, а саме: №52 від 24.06.2020 р., № 3 від 08.04.2021 р, № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. Під час перевірки зазначених договорів було виявлено наступне: 1) договір № 52 від 24.06.2020 р. відповідає вимогам Оголошення; 2) договір № 3 від 08.04.2021 р. надано Учасником без графіку надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цього договору є його «невід’ємним додатком». Також в якості підтвердження факту повного виконання цього договору, не було надано акту(-ів) наданих послуг; 3) до договорів № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. не було надано графіків надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цих договорів є їх «невід’ємним додатком». Учасник у своїй вимозі вказав, що «до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло», але на графіки є посилання в договорах, де вказано, що вони є невід’ємною частиною договору. Прошу звернути увагу Учасника на те, що у розділі «Інша інформація» Додатку 2 до Оголошення вказано, що «У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів, учасник надає обґрунтовану пояснювальну записку в довільній формі про причини неподання такого документу. У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів (або неподання пояснювальної записки про причини неподання такого документу), а також інших документів Оголошення, така пропозиція буде відхилена.» Учасник у своїй пропозиції не надав такої пояснювальної записки щодо відсутності графіків та акту наданих послуг. Тому Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ТД. Додаток 2. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження

Номер: 0d7897633fb44f448e193115194ea588
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-010124-b.c1
Назва: ТД. Додаток 2. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Вимога:
Доброго дня. У вас в ТД в Додатку 2.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вказано, шо потрiбна наявнicть - Працівника, не менше одного, які пройшли курс навчання за фахом «Дезінфекційна справа», з доданням відповідного діючого документу згідно чинного законодавства України. Але у вас Предметом закупiвлi є ДК 021:2015 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дератизації та дезінсекції) (ДК 021:2015 90922000-6 Послуги з боротьби зі шкідниками; ДК 021:2015 90923000-3 Послуги з дератизації). Тому ця вимога до кваліфікації учасників у вашей закупiвлi немає нiякого вiдношення. Просимо видалити цю вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в Оголошення.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так