• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до автомобілів ВАЗ 21213 та DAEWOO LEGANZA

спеціальний фонд

Завершена

13 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 276.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2017 10:50 - 12.07.2017 10:55
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження незаконного рішення Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області про визначення переможця ФОП "РАФАЛОВСЬКА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Номер: ec543a8451524bfda934b42fa3be5190
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-10-000401-b.b1
Назва: Оскарження незаконного рішення Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області про визначення переможця ФОП "РАФАЛОВСЬКА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Вимога:
При проведенні аналогічної закупівлі № UA-2017-06-15-000022-c від 21.06.2017 р. Нами, разом із ціновою пропозицією, згідно з вимогою Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області, було надано сертифікати відповідності на запропоновані запчастини. Хоча згідно із Наказом Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні від 01.02.2005 № 28 зі змінами та дововненнями, дана продукція не підлягає сертифікації станом на 2017р!!!! але рішенням Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області, ми, як учасник, були дискваліфіковані на підставі того, що сертифікати відповідності є простроченими. Нами, також було прямо зазначено на НАКАЗ Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні від 01.02.2005 № 28 зі змінами та дововненнями та НАКАЗ від 06.05.2015 № 451 "Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації". 27.06.2017 р. було отримано відповідь на скаргу 23.06.2017 по закупівлі UA-2017-06-15-000022-c «Запасні частини за лотами до легкового автомобіля ВАЗ-21213 та DAEWOO LEGANZA» від Замовника, уповноваженою особою І.В. Буднік про те, що питання сертифікації продукції автозапчастин віднесено до умов тендерної пропозиції, а саме додаток №1 Проект специфікації по предмету закупівлі за лотом № 1 «Запасні частини до легкового автомобіля ВАЗ -21213 (За кодом ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів)» та додаток №2 Проект специфікації по предмету закупівлі за лотом № 2 «Запасні частини до легкового автомобіля DAEWOO LEGANZA 1999 року випуску, об’єм двигуна 2000 куб.см (За кодом ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів)». В тендерній документації вказана примітка: наявність гарантії та сертифікату обов’язково та встановлено обмеження - У разі якщо Учасник не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі виконати умови, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. Також виявлено, що виробником деяких товарів є підприємства РФ (ЗАТ «Кедр» та ЗАТ «Виробниче об’єднання «Трек»). Тому скасування з 01.01.2016 обов’язкової сертифікації автомобілем та їх запчастин, за наказом №451 від 29.05.2015 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, не означає заборону їх добровільної сертифікації або заборону вимагати такі сертифікати у учасників публічних закупівель. За правилами ст. 37 та ч. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, договір про закупівлю є нікчемним у разі якщо умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. В зв’язку з цим укладення договору на закупівлю автозапчастин які за умовами тендерної пропозиції мають бути сертифікованими без таких сертифікатів відповідності (або з простроченими), є підставою як для кваліфікації такого договору як укладеного з порушенням ч. 4. ст. 36 Закону, з застосуванням до нього вимог про його нікчемність , так і є достатньою підставою для дискваліфікації учасника який не відповідає умовам конкурсу, а отже не має права на укладення такого договору. Але, при проведенні повторної процедури аукціону, переможцем було визначено учасника ФОП "РАФАЛОВСЬКА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА", з Довідкою про несертифікацію даної продукції. Що вказує на дивну поведінку замовника при проведенні процедури та вказує на зацікавленість. ФОП Круглова О.М., ВИМАГАЄ скасувати рішення тендерної комісії щодо визначення переможцем ФОП "РАФАЛОВСЬКА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА". Також повідомляємо Вам, що нами будуть направлені відповідні заяви, щодо незаконного рішення комісії, до відповідних органів прокуратури та АМК України. Копія відповідної скарги буде направлена до органу з моніторингу публічних закупівель DOZORRO.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Підстави для скасування рішення про визначення переможцем ФОП Рафаловська Л.В. відсутні
Статус вимоги: Не задоволено