-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по утепленню фасаду
Капітальний ремонт по утепленню фасаду
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 500.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2017 11:47 - 11.07.2017 11:51
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
ccc0e33726df4b96abfe5b7e744e3485
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000827-b.a3
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 25.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Пропозиція Учасника ФОП Долгов Валерій Олександрович (2201105139), якого визначено переможцем процедури закупівлі, не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення про визначення ФОП Долгов Валерій Олександрович (2201105139) Переможцем процедури закупівлі (Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 25.07.2017 р.) та прийняти рішення про дискваліфікацію ФОП Долгов Валерій Олександрович (2201105139), пропозиція якого не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі, а саме:
1) в п.4.1. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про надання Учасниками забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. В даній постанові визначено, що гарантія в електронній формі має містити електронні цифрові підписи відповідальних осіб, які підписують їх на паперовому носії.
Учасник ФОП Долгов Валерій Олександрович, якого визначено переможцем процедури закупівлі, в складі пропозиції надав електронну банківську гарантію у вигляді файлу формату Portable Document Format без електронно-цифрового підпису відповідальної особи Комісаренка О.А. Електронно-цифровий підпис має надаватися як окремий файл, за допомогою якого можна перевірити справжність підпису уповноваженої особи на електронній гарантії. Без такого електронного підпису електронна банківська гарантія недійсна.
2) в п.6.4. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про наявність в Учасників працівників будівельних професій, що виконують наступні функції: головного інженера (з вищою або середньою спеціальною технічною освітою), інженера з техніки безпеки (з вищою або середньою спеціальною технічною освітою), виконроба (з вищою або середньою спеціальною освітою у галузі будівництва), працівників будівельних професій, що може бути підтверджені шляхом заповнення та надання таблиці у складі Тендерної пропозиції.
Учасник ФОП Долгов Валерій Олександрович, якого визначено переможцем процедури закупівлі, в складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність інженерно-технічних працівників, в якій відсутній інженер з техніки безпеки, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність його пропозиції умовам Закупівлі, що встановлюються Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. Визначення Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі, Переможцем процедури закупівлі є прямим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), та дискримінує інших Учасників, пропозиції яких відповідають умовам закупівлі.
З метою усунення порушення, зумовленого незаконними діями Замовника і прийняттям ним необґрунтованого рішення, Учасник, пропозиція якого повністю відповідає умовам закупівлі, буде вимушений надіслати відповідні Скарги до органів виконавчої влади, правоохоронних органів та органів державного фінансового контролю
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ», код ЄДРПОУ 33175792, пр. Соборний, 145 в, кв.37, Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69035.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 28.07.2017 12:13
Дата подачі:
26.07.2017 11:48
Вирішення:
Порушень Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 Замовником не допускалось.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
доповнення до зауважень до пропозиції ФОП Долгов В.О.
Номер:
2eb2f3a2b6f64a17935b5991bbe816ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000827-b.c5
Назва:
доповнення до зауважень до пропозиції ФОП Долгов В.О.
Вимога:
Окрім, вищевикладених зауважень, учасником не всі документи надано у форматі PDF (Portable Document Format), як це вимагалося п. 6 Оголошення торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 28.07.2017 12:23
Дата подачі:
27.07.2017 13:02
Вирішення:
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція, надана учасником ФОП Долговим В.О. відповідає вимогам до кваліфікації учасника та вимогам до закупівлі, зазначеним в оголошенні та документації закупівель, тому підстави для задоволення вимог ТОВ "Компанія Позитив» відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
вимога щодо неправомірних рішень Замовника
Номер:
4191e030cfe64bfc80a9600bb5ecab42
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000827-b.b4
Назва:
вимога щодо неправомірних рішень Замовника
Вимога:
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» та неправомірного рішення щодо визнання пропозиції ФОП Долгова В.О. переможцем торгів.
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), оскільки рішення Замовника є незаконним. На підтвердження цього повідомляємо наступне:
У відповідь на твердження щодо зазначення у довідці про виконання аналогічних договорів недостовірної інформації, повідомляємо наступне: згідно умов договору виконавець має право достроково виконати умови договору. Також повідомляємо що у складі пропозиції Нами було надано лист-відгук від 22.06.2017 №02-01-13/1545 від Голови АпВ Гнатуші І.В., який є замовником проведення робіт на об’єкті, про належне виконання договору. Зважаючи на викладене вище, твердження щодо зазначення недостовірної інформації щодо відомостей про дату завершення робіт не відповідає дійсності.
Зважаючи на викладене вище, рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» є незаконним, та таким що порушує основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки та дискримінація учасників.
Також, розглянувши пропозицію ФОП Долгов В.О. було виявлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- учасником надано копії аналогічних договорів без додаткових угод та кошторисів, які є невід’ємними частинами договору згідно п. 2.2 наданих договорів, та повинні бути надані у складі пропозиції для підтвердження робіт;
- у складі пропозиції учасника відсутня інформація щодо наявності «інженера з техніки безпеки» як це вимагалося абз. 5 п. 6.4 Оголошення
- не підтверджено наявність в учасника підтверджуючих документів на право вести дану господарську діяльність згідно абз.2 п. 6.4 Оголошення, оскільки у складі пропозиції учасника відсутні дозвільні документи на право виконання робіт підвищеної небезпеки, наявність які повинні бути згідно ПКМУ від 26 жовтня 2011р. №1107 «Про порядок видачі дозволів» відповідно п.18 додатку 2 та додатку 6, на право проведення робіт на висоті, що є грубим порушенням ст. 21 ЗУ «Про охорону праці» та законодавства;
- надана оновлена кошторисна документація на проведення робіт має всі ознаки фіктивності щодо підпису та печатки кваліфікованого інженера кошторисника, оскільки підписи на початковому кошторисі та відкоригованому не співпадають та не мають схожих рис, та наданий оновлений кошторис не містить живого підпису та печатки інженера-кошторисника. Зважаючи на це, наявні усі підстави щодо звернення за фактом підробки до Правоохоронних органів.
Зважаючи на викладене вище, пропозиція учасника ФОП Долгова В.О. не відповідає умовам закупівлі та повинна бути відхиленою, а Замовником порушено основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, що має під собою корупційну складову.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «Компанія Позитив», ЄДРПОУ 36315588, 70417, Запорізька обл., с. Сонячне, вул. Сонячне шосе, 1, к. 2-А
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 28.07.2017 12:14
Дата подачі:
26.07.2017 14:13
Вирішення:
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція, надана учасником ФОП Долговим В.О. відповідає вимогам до кваліфікації учасника та вимогам до закупівлі, зазначеним в оголошенні та документації закупівель, тому підстави для задоволення вимог ТОВ "Компанія Позитив» відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Компанія Позитив"
Номер:
e8ddd3bb67d14c2da742a61cc659aa3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000827-b.b2
Назва:
щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Компанія Позитив"
Вимога:
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив»
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), оскільки рішення Замовника є незаконним. На підтвердження цього повідомляємо наступне:
У відповідь на твердження щодо зазначення у довідці про виконання аналогічних договорів недостовірної інформації, повідомляємо наступне: згідно умов договору виконавець має право достроково виконати умови договору. Також повідомляємо що у складі пропозиції Нами було надано лист-відгук від 22.06.2017 №02-01-13/1545 від Виконавчого комітету Комиш-Зорянської селищної ради, який виступає замовником, про належне виконання договору. Зважаючи на викладене вище, твердження щодо зазначення недостовірної інформації щодо відомостей про дату завершення робіт не відповідає дійсності.
У відповідь на твердження щодо відсутності розрахунку адміністративних витрат, повідомляємо наступне: у складі кошторису «Розрахунки №1-4 Прямі витрати і загальновиробничі витрати» наявний розрахунок «Розрахунок №10. Кошти на покриття адміністративних витрат», як вимагалося оголошенням. Вимога щодо надання учасником «розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації у попередньому звітному періоді» в оголошенні не зазначено, тому твердження щодо відсутності у складі Нашої пропозиції даного розрахунку не відповідає дійсності. Також повідомляємо, що відхилення пропозиції учасника на підставі відсутності документів, яких не вимагалося оголошенням, є незаконним та таким що порушує принципи закупівлі: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та дискримінація учасників.
Зважаючи на викладене вище, рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» є незаконним, та таким що порушує основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки та дискримінація учасників.
Також повідомляємо, що вищезазначена закупівля проводиться за процедурою «Допорогові торги» та регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. зі змінами, тому дані торги не підпадають під дію ЗУ «Про публічні закупівлі» та посилання в даній закупівлі на закон є неправомірним.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «Компанія Позитив», ЄДРПОУ 36315588, 70417, Запорізька обл., с. Сонячне, вул. Сонячне шосе, 1, к. 2-А
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 24.07.2017 15:35
Дата подачі:
21.07.2017 14:00
Вирішення:
Була допущена невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
561ae0d643aa4d7e9cf651972be2201a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000827-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради (02770096), Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р. за предметом закупівлі (Капітальний ремонт по утепленню фасаду, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: №UA-2017-07-07-000827-b.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Пропозиція Учасника ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), якого визначено переможцем процедури закупівлі, не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Вимагаємо Скасувати рішення про визначення ТОВ "Компанія Позитив" (36315588) Переможцем процедури закупівлі (Повідомлення про визначення переможця закупівель через електронну систему від 14.07.2017 р.) та прийняти рішення про дискваліфікацію ТОВ "Компанія Позитив" (36315588), пропозиція якого не відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі:
- в п.6.4. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про надання Учасниками кошторисної документації (пропечатаної та підписаної учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі :
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.
Учасник ТОВ «Компанія Позитив», якого визначено переможцем процедури закупівлі, в складі своєї пропозиції не надав Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, при цьому адміністративні витрати включені ним до Договірної ціни (№8);
- в п.7.4. Оголошення про закупівлю Замовником зазначена вимога про надання Учасниками сканованих копій договорів на виконання аналогічних робіт відповідно до п.7.4 та підтвердження щодо виконання даних робіт (наприклад, акт виконаних робіт, що підтверджує виконання договору). Виходячи з формулювання вимог, Учасники повинні підтвердити досвід виконання не менше двох аналогічних договорів, при цьому зобов’язання за договорами мають бути виконані в повному обсязі, що підтверджується як мінімум актами виконаних робіт на весь об’єм робіт за договорами. Учасник ТОВ «Компанія Позитив», якого визначено переможцем процедури закупівлі, не підтвердив досвід виконання двох аналогічних договорів (один з двох наданих договорів не відповідає вимогам Замовника), а саме:
- за Договором №CP-W-1400106-KFW від 13.12.2016 р. надано акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт тільки на суму 636 507 грн., а ціна договору складає 1 595 504 грн. В п. (л) Додатку 1 до Договору зазначено, що очікувана дата завершення робіт – 15 серпня 2017 року. Таким чином, зобов’язання за даним Договором не виконані в повному обсязі.
Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність його пропозиції умовам Закупівлі, що встановлюються Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. Визначення Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі, Переможцем процедури закупівлі порушує умови Порядку здійснення допорогових закупівель №35, принципи здійснення публічних закупівель та дискримінує інших Учасників, пропозиції яких відповідають умовам закупівлі.
5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій:
ТОВ «ЗАПОРОЖПРОЕКТ», код ЄДРПОУ 33175792, пр. Соборний, 145 в, кв.37, Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69035.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2017 15:15
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
18.07.2017 13:17