• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Послуги з охорони будівель та прилеглої території Державного підприємства "Науково-дослідний проектно-конструкторський інститут морського флоту України з дослідним виробництвом"

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 15:01 - 20.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

уточнення інформації

Номер: cc867c82dda7498995e8d93fc086c64b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-004345-c.b3
Назва: уточнення інформації
Вимога:
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ та через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Однак, тендерна документація не містить посилання на електронну адресу/електронний сервіс, через який має бути надано документи переможця. Окрім того, законом передбачено подання документів переможця виключно через електронну систему. Враховуючи вказане, вимагаємо виключити "в електронному вигляді" з тендерної документації, оскільки дане трактування є двозначним та може призвести до неправомірного відхилення пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 15, 32 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, із змінами, (далі – Закон), тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону; Відповідно до ч. 1, 6 ст. 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації. Таким чином, можна дійти висновку, що тендерна пропозиція — це пропозиція, подана учасником до участі в закупівлі до моменту оцінки (аукціону), а далі це — найбільш економічно вигідна пропозиція. Разом з тим зазначаємо, що на стадії подання тендерних пропозицій Замовник не вимагає від учасників надання ними будь-яких документів у електронному вигляді, тоді як документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника. Окрім того, вимога стосується надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі та не порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників (ст. 5 Закону). Зважаючи на це, надання переможцем торгів в електронному вигляді зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після аукціону на етапі укладання договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2021 09:01
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискрімінаційних вимог

Номер: 2531bfddf5da40249a3b66173e9afbd6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-004345-c.b2
Назва: Щодо дискрімінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до п.4.3. Додатка 2 тендерної документації, ви вимагаєте надання: «копіі договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків) чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів», що є дискримінацією, у звязку з тим, що отримання цих документів учасником здіснюється у добровільному порядку та відповідно до закону не має обовязкового характеру.Отже, наявність цієї вимоги дискримінує інших учасників, в який не має в наявності цих документів та робить не можливим брати участь у тендері. Відповідно до п.п.4, п.1, ст.5 Закону про публічні закупівлі, принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.п.4, ст. 12 передбачається, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з урахуванням цього, вимагаємо, усунути вимоги в тендерній документаціі, що дискримінують інших учасників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 7.3 Проекту Договору (Додаток 4 до ТД) встановлюється, що Учасник несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань. На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копіі договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків). Виходячи із специфіки предмету закупівлі, кількісті працівників та відвідувачів об’єктів Замовника, Замовник повинен бути впевненим , що у разі завдання можливих збитків з вини Виконавця, вони будуть в найкоротший термін відшкодовані і це не призведе до неповноцінного функціонування Замовника.. Договір добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків) дає гарантію Замовнику на відшкодування можливих збитків під час здійснення Виконавцем професійної діяльності згідно Договору про закупівлю та оперативного реагування на правопорушення, що можуть мати місце на території об’єктів, які перебуває під охороною, заподіяних з його вини. Замовник вважає, що для Учасника , який зобов’язується виконати послуги з охорони об’єктів Замовника очікувана вартість яких складає 750 000,00 гривень, може виконати вище зазначені вимоги. А тому , враховуючи вищезазначене, вимога щодо страхування учасником можливих ризиків є законним правом Замовника. Як аналог такої вимоги можна навести приклад банківських гарантій. До речі будь який учасник в змозі укласти такий договір. Отже жодної ознаки дискримінації в цій вимозі не вбачається. Керуючись п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2021 09:01
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: adf322ca4f5f4ebbaaf0dcdf52668e91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-004345-c.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до п.4.4 Додатка 2 тендерної документації, ви вимагаєте надання: «сертифіката, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги».», що є дискримінаційною, у звязку з тим, що отримання цих документів учасником здіснюється у добровільному порядку та відповідно до закону не має обовязкового характеру.Отже, наявність цієї вимоги дискримінує інших учасників, в який не має в наявності цих документів та робить не можливим брати участь у тендері. Відповідно до п.п.4, п.1, ст.5 Закону про публічні закупівлі, принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.п.4, ст. 12 передбачається, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з урахуванням цього, вимагаємо, усунути вимоги в тендерній документаціі, що дискримінують інших учасників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001: «Системи управління якістю. Вимоги»). Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу надання послуг відповідно до Договору про закупівлю. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001:2018, а наявність сертифіката сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги. Окрім того АМКУ також дотримується практики, що подібні вимоги не є дискримінаційними, що підтверджується рішеннями: No19422-р/пк-пз від 27.12.2019, No11772-р/пк-пз від 15.06.2020, No 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.06.2021 09:01
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c724ef9981d84f05b28946d92ed5beda
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-004345-c.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Безпідставне скасування торгів
Дата розгляду скарги: 28.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.07.2021 20:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2021 16:55
Дата виконання рішення Замовником: 19.08.2021 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно з рішенням АМКУ тендерним комітетом ДП "УкрНДІМФ" прийняте рішення, щодо скасування рішення про відміну торгів. Вимогу АМКУ задоволено.
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com