• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання зелених насаджень в державній резиденції по вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) у м. Києві)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 14:41 - 20.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

вимоги щодо скасування рішення про відхилення учасника

Номер: 6c782ff0e09c4fa790b93a5322de42ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-007630-b.c1
Назва: вимоги щодо скасування рішення про відхилення учасника
Вимога:
Вимога№1 Учасник ФОП Кондратюк Віталій Анастасійович, отримав вимогу про усунення порушення в якій замовник посилається на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: інформація, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі послуг з утримання зелених насаджень в державній резиденції по вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) у м. Києві за кодом CPV за ДК 021:2015 - 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначена у таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. В той же час замовник зазначає перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати оновлену довідку щодо інформації про наявність спеціалізованої техніки, обладнання, механізмів і матеріально-технічної бази із зазначенням відповідних приміщень/складів для зберігання техніки та обладнання (зазначити їх кількість, власне чи орендоване, якщо орендоване/інше – надати копії договорів оренди/інше відповідно до чинного законодавства) Ст. 29 п 16 ЗУ Про публічні закупівлі чітко дає визначення Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Оскільки замовник у вимогах щодо усунення невідповідностей вимагає надати оновлену довідку яка не має відношення до тендерної документації викладеної замовником до закупівлі Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-06-08-007630-b а саме зазначеної у таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації в якій чітко вказано наступне : Довідка у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірена печаткою (за наявності) та має містити інформацію про наявність спеціалізованої техніки, обладнання, механізмів і матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зазначених послуг (зазначити їх кількість, власне чи орендоване, якщо орендоване/інше – надати копії договорів оренди/інше відповідно до чинного Законодавства). А замовник вимагає надати оновлену довідку щодо інформації про наявність спеціалізованої техніки, обладнання, механізмів і матеріально-технічної бази із зазначенням відповідних приміщень/складів для зберігання техніки та обладнання (зазначити їх кількість, власне чи орендоване, якщо орендоване/інше – надати копії договорів оренди/інше відповідно до чинного законодавства вимога щодо зазначення складів та примішень відсутня у первинній ТендернійДокументації яка викладена замовником. Оскільки замовник надав посилання на неіснуючі вимоги тендерної документації,тим самим порушив ст. 29 п 16 ЗУ Пропублічні закупівлі учасник, ФОП Кондратюк Віталій Анастасійович не зобов‘язаний виконувати вимогу замовника щодо надання оновленої довідки оскільки згідно ст. 26 п 11 ЗУ Про публічні закупівлі Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Оскільки пропозиція ФОП Кондратюка Віталія Анастасійовича була неправомірно відхилена Вимагаю скасувати Протокол 41-4 Відхилення ФОП Кондратюк ,та визнати переможцем ФОП Кондратюк Віталій Анастасійович. Вимога№2 Учасник ФОП Кондратюк Віталій Анастасійович, отримав вимогу про усунення порушення в якій замовник посилається на довідку від 23.06.2021 № 4 ФОП «КОНДРАТЮК ВІТАЛІЙ АНАСТАСІЙОВИЧ» надано перелік працівників, які будуть долучені до надання послуг – зазначені працівники не відповідають кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі. Геолог Кондратюк Т. І. та юрист Кондратюк М. А. не мають необхідного рівня кваліфікації для якісного надання послуг з утримання зелених насаджень Згідно з додатком 1 табл.1.1 пункт 2(Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Довідка у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, спеціальність, стаж роботи). Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати витяг з штатного розпису або копії цивільно-правових договорів У складі тендерної пропозиції ФОП Кондратюк Віталій Анастасійович міститься інформація про працівників виконавців які мають необхідні знання та досвід та копії ЦПД. У тендерній документації не встановлено(!),яким кваліфікаційним критеріям мають відповідати працівники виконавці та які зання та досвід є необхідними. оскільки згідно ст. 26 п 11 ЗУ Про публічні закупівлі Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Пропозиція ФОП Кондратюка Віталія Анастасійовича була неправомірно відхилена Вимагаю скасувати Протокол 41-4 Відхилення ФОП Кондратюк ,та визнати переможцем ФОП Кондратюк Віталій Анастасійович. Також разом з цими вимогами подаю аналогічні рішення щодо складу та кваліфікації працівників постійно діючої адмін колегії антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення закону у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись вимогою частини третьої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) надає відповідь на вимогу ФОП «КОНДРАТЮК ВІТАЛІЙ АНАСТАСІЙОВИЧ», який є учасником тендеру щодо закупівлі послуг з утримання зелених насаджень в державній резиденції по вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) у м. Києві за кодом CPV за ДК 021:2015 - 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», наступного змісту: «Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) дозволяє замовнику встановлювати кваліфікаційні критерії предмета закупівлі. Замовником відповідно до таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації встановлені, у тому числі, такі критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель, які дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати послуги вчасно та у необхідному обсязі. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження наявності спеціалізованої техніки, обладнання, механізмів і матеріально-технічної бази, необхідних для виконання зазначених послуг учасник подає довідку у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірену печаткою (за наявності) щодо їх наявності із зазначенням їх кількості, власне чи орендоване, якщо орендоване/інше – надати копії договорів оренди/інше відповідно до чинного Законодавства. Для підтвердження наявності кваліфікованих працівників учасником подається довідка у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, спеціальність, стаж роботи). Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати витяг з штатного розпису або копії цивільно-правових договорів. За специфікою предмета закупівлі під час надання послуг має використовуватись спеціалізована техніка та обладнання, які є досить габаритними. Зберігати зазначену техніку та обладнання для надання послуг в приміщеннях замовника не має можливості. ФОП «КОНДРАТЮК ВІТАЛІЙ АНАСТАСІЙОВИЧ» відповідно до наданих документів зареєстрований у м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Згідно з умовами тендерної документації деякі послуги з утримання зелених насаджень в державній резиденції по вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) мають надаватися більше одного разу на місяць. Для зберігання спеціалізованої техніки та обладнання у довідці ФОП «КОНДРАТЮК ВІТАЛІЙ АНАСТАСІЙОВИЧ» від 23.06.2021 № 5 про наявність відповідного обладнання, відповідної матеріально-технічної бази та відповідних технологій, з урахуванням специфіки предмета закупівлі відсутня інформація щодо наявності (оренда/власне/інше користування) відповідних приміщень. Довідкою від 23.06.2021 № 4 ФОП «КОНДРАТЮК ВІТАЛІЙ АНАСТАСІЙОВИЧ» надано перелік працівників, які будуть долучені до надання послуг – зазначені працівники не відповідають кваліфікаційним критеріям предмету закупівлі. Кваліфікація працівників – рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю. Геолог Кондратюк Т. І. та юрист Кондратюк М. А. не мають необхідного рівня кваліфікації для якісного надання послуг з утримання зелених насаджень в державній резиденції по вул. М. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац), яка є резиденцією в якій проходять урочисті державні події — нагородження, приймання, вручення вірчих грамот послами іноземних держав і зустрічі офіційних делегацій на найвищому рівні. Частина 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 30.06.2021 о 14:37 замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, з метою надання учасником довідок, що мають містити інформацію про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме послуг з утримання зелених насаджень, та наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг.».
Статус вимоги: Не задоволено