ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі КЗ "Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги" ЧМР по вул Самійла Кішки, 210 м. Черкаси (заміна вікон)
Очікувана вартість закупівлі становить 3847421,80 грн. з ПДВ, в тому числі очікуваний обсяг фінансування робіт протягом 2017 року становить 1839917.20 грн. з ПДВ, а відповідно очікуваний обсяг фінансування протягом 2018 року становить 2007504,60 грн. з ПДВ. Обсяг виконання визначено згідно ТЗ. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Коефіцієнт корекції для розрахунку приведеної ціни (ПЦ) згідно нецін. показників визначається: КК = 1 + (F1 + F2)/PV, де КК - коефіцієнт корекції, F1, F2 - значення кожного нецін. критерію, PV - вага критерію “Ціна”. ПЦ розраховується автоматично системою за формулою: PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де: PP – ПЦ; P – ціна; F1, F2 – питома вага інших критеріїв; PV – питома вага критерію “ціна”.
Завершена
3 847 421.80UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:12.06.2017 13:49 - 08.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Прийняти скаргу до розгляду та усунути наявні порушення
Номер:95b0ab614d854533974857c8b34a0f3e
Пов'язана кваліфікація:ПП Архстрой Фасад, UA-EDR 40224937
Ідентифікатор запиту:UA-2017-06-12-000262-a.c1
Назва:Прийняти скаргу до розгляду та усунути наявні порушення
Вимога:
Вих. №36 від 18.07.2017 року Голові тендерного комітету
Вх. №____ від ________ року КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої
медичної допомоги» Черкаської міської ради
Росенко Л.О.
Оскарження рішення тендерного комітету
12.06.2017 тендерним комітетом КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» ЧМР (Код в ЄДРПОУ: 05503705, юридична адреса: 18028, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Самійла Кішки, 210) оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 454530007, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» ЧМР по вул. Самійла Кішки, 210 м. Черкаси (заміна вікон)» (Ідентифікатор: UA-2017-06-12-000262-a, ID 1665338acf0b496fafe02486fbb7289f).
За результатами проведення електронного аукціону та розгляду документів тендерної пропозиції учасника у вказаній процедурі відкритих торгів 17.07.2017 тендерним комітетом КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради складено протокол засідання №б/н про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі КЗ "Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги" ЧМР по вул Самійла Кішки, 210 м. Черкаси (заміна вікон) (далі-Протокол), та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ПП «Архстрой Фасад» (ЄДРПОУ: 40224937, юридична адреса: вул. Котовського, будинок 97/2, квартира 24, місто Черкаси, Черкаська область, Україна, 18023).
На нашу думку вказане рішення тендерного комітету є передчасним та необгрунтованим і таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та права інших учасників процедури закупівлі.
Так, у Протоколі зазначено, що згідно п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі, в даному випадку ПП «Архстрой Фасад» - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Але вказаний факт не відповідає дійсності, у звязку із не поданням ПП «Архстрой Фасад» на розгляд тендерного комітету всіх документів, які, відповідно до умов документації конкурсних торгів (далі-ДКТ), є обовязковими для кваліфікації у процедурі закупівлі, а саме:
1. В порушення п.п.1.1, п.1, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – не надано інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону;
2. В порушення п.п. 5.4, п.5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – не надано інформацію у довільній формі про відсутність підстав зазначених у п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону;
3. не надано інформацію щодо дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля;
4. В порушення п.п. 6.1.3, п.6, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – відсутній графічний дизайн-макет готового обєкту будівництва з врахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному обємі робіт згідно технічного завдання;
5. В порушення п. 7, Розділу Інструкція з підготовик тендерної пропозиції – не надано довідку у довільній формі про кожного субєкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, прошу прийняти скаргу до розгляду та усунути наявні порушення, а саме у відповідності до абз. 4, 6, п.п. 3.1, п. 3 ДКТ та п.4 ч.1 ст. 30 Закону, відхилити пропозицію конкурсних торгів ПП «Архстрой Фасад» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2017 14:15
Вирішення:Щодо питання 1: «1. В порушення п.п.1.1, п.1, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – не надано інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону».
Спосіб документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі визначено у відповідності до п. 5.4 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно п. 5.2. вказаного розділу Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На виконання вимог тендерної документації учасником ПП «Архстрой Фасад» (далі - Учасник) надано довідки у довільній формі про відсутність підстав згідно п.п. 2, 4, 6, 10 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», отже учасником дотримано вимог тендерної документації щодо способу документального підтвердження відсутності підстав згідно ст. 17 Закону.
Також наголошуємо, що положення тендерної документації слід тлумачити в комплексі (наприклад – підтвердження наявності/відсутності певного факту, обставини, тощо (зміст) та спосіб документального підтвердження такого факту, обставини, тощо (форма)), а не користуватись окремими витягами з тексту тендерної документації для підтвердження своєї суб’єктивної думки.
Щодо питання 2: «2. В порушення п.п. 5.4, п.5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – не надано інформацію у довільній формі про відсутність підстав зазначених у п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону;».
Згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Згідно ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно п. 5.6. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник торгів ПП «Архстрой Фасад» за своїм статусом є юридичною особою, відповідно такий учасник не надає інформацію про підтвердження відсутності підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону, яка стосується виключно фізичних осіб-учасників.
В той же час, учасник-юридична особа надає інформацію у довільній формі про відсутність підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону. У складі пропозиції учасника надано довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 37, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51).
Також слід зазначити, що положеннями тендерної документації не передбачено подання будь-яких листів-пояснень у випадку наявності обставин згідно ч. 4 ст. 16 Закону, а саме неможливості надати документ, існування якого для даного учасника не передбачається чинним законодавством.
Щодо питання 3: «3. не надано інформацію щодо дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля;».
В частині «не надано інформацію щодо дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці» повідомляємо, що така інформація не вимагалась згідно тендерної документації для її подання у складі тендерної пропозиції.
В той же час згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно п. 6.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, в тому числі із зазначенням переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, в тому числі вказаних у зазначених нормативно-правових актах.
У складі пропозиції учасника надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 27, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51), згідно якого вбачається, що учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», а так само зазначено перелік обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, в тому числі вказаних у зазначених нормативно-правових актах. Отже, учасником в даній частині вимоги тендерної документації.
Щодо питання 4: «4. В порушення п.п. 6.1.3, п.6, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – відсутній графічний дизайн-макет готового об’єкту будівництва з врахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному об’ємі робіт згідно технічного завдання».
Згідно 6.1.3. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник надає у складі тендерної пропозиції графічний дизайн-макет (у вигляді кольорових об’ємних зображень (3d візуалізація), збережених у загальноприйнятих форматах програмних засобів, наприклад jpeg., pdf., тощо) готового об’єкту будівництва, та з урахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному об’ємі робіт згідно технічного завдання до цієї документації.
У складі пропозиції учасника надано кольорове об’ємне зображення об’єкту будівництва (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 118, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51). В той же час, згідно вимог тендерної документації не передбачалось надання таких зображень щодо всіх ракурсів об’єкту будівництва. Отже, дану норму тендерної документації слід тлумачити в цілому в контексті відсутності або наявності документу як такого. Учасником надано відповідний документ, отже порушень вимог тендерної документації в цій частині не вбачається.
Щодо питання 5: «5. В порушення п. 7, Розділу Інструкція з підготовик тендерної пропозиції – не надано довідку у довільній формі про кожного субєкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Згідно п. 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді довідки в довільній формі, (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (далі - субпідрядник) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі.
У складі пропозиції учасника надано довідку щодо залучення субпідрядника (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 40, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51), згідно змісту якої вбачається, що учасник планує виконувати роботи самостійно, без залучення субпідрядників.
Таким чином, викладені Вами зауваження щодо змісту пропозиції учасника не підтверджуються інформацією, що оприлюднена в електронній системі закупівель, а отже підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету
Номер:79a0dfad7f4d4fa4842f431f2f3fde89
Пов'язана кваліфікація:ПП Архстрой Фасад, UA-EDR 40224937
Ідентифікатор запиту:UA-2017-06-12-000262-a.a3
Назва:Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Голові тендерного комітету
Вх. №____ від ________ року КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради
Росенко Л.О.
Оскарження рішення тендерного комітету
12.06.2017 тендерним комітетом КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» ЧМР (Код в ЄДРПОУ: 05503705, юридична адреса: 18028, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Самійла Кішки, 210) оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 454530007, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» ЧМР по вул. Самійла Кішки, 210 м. Черкаси (заміна вікон)» (Ідентифікатор: UA-2017-06-12-000262-a, ID 1665338acf0b496fafe02486fbb7289f).
За результатами проведення електронного аукціону та розгляду документів тендерної пропозиції учасника у вказаній процедурі відкритих торгів 17.07.2017 тендерним комітетом КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради складено протокол засідання №б/н про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі КЗ "Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги" ЧМР по вул Самійла Кішки, 210 м. Черкаси (заміна вікон) (далі-Протокол), та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ПП «Архстрой Фасад» (ЄДРПОУ: 40224937, юридична адреса: вул. Котовського, будинок 97/2, квартира 24, місто Черкаси, Черкаська область, Україна, 18023).
На нашу думку вказане рішення тендерного комітету є передчасним та необгрунтованим і таким, що порушує принципи забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, у Протоколі зазначено, що згідно п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі, в даному випадку ПП «Архстрой Фасад» - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Але вказаний факт не відповідає дійсності, у звязку із поданням ПП «Архстрой Фасад» на розгляд тендерного комітету документів, які, не відповідають умовам документації конкурсних торгів (далі-ДКТ). Так п.п. 6.1.3, п.6, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається надати «Графічний дизайн-макет у вигляді кольорових об’ємних зображень (3D візуалізація) готового об’єкту будівництва з урахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному об’ємі робіт згідно технічного завдання.»
Учасник ПП «Архстрой Фасад» у своїй тендерній пропозиції надав щось таке.
(зображення у вкладеному файлі)
На нашу думку подібне зображення абсолютно не відповідає умовам ДКТ з наступних причин:
1. В ДКТ вказано «…дизайн-макет у вигляді кольорових об’ємних зображень…», тобто зображень повинно бути кілька, у учасника одне.
В ДКТ вказано «…готового об’єкту будівництва…» На макеті відображені не зрозумілі об’єкти які не ідентифікуються з жодною будівлею замовника. Якщо учасник хотів зобразити головний та адміністративний корпуси лікарні то він буде зобов’язаний (в процесі заміни вікон) знести два поверхи головного корпус і половину адміністративного разом з вхідною групою. Перебудувати перехід, таким чином щоб він йшов і на перший і на другий поверх одночасно а під ним могла пролізти тільки миша.
В ДКТ вказано «…з урахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному об’ємі робіт згідно технічного завдання…». Технічне завдання вимагає виконання
1. робіт у головному корпусі, адмінбудівлі, інфекційному корпусі, господарському корпусі , харчоблоці, моргу і гаражі. 7 об’єктів. Учасник не надав жодного зображення будівлі, які б можна було ідентифікувати як будівлі замовника.
Підсумовуючи, надане зображення ні за змістом ні за кількістю ні за відповідністю технічному завданню ні за результатами завершених робіт не відповідає ДКТ. Зображення надане учасником виключно кольорове і 3Д це єдині 2 параметри які пов’язують це зображення х ДКТ. Але чи є будь який кольоровий 3Д малюнок бути частиною Документації конкурсних торгів?
Враховуючи викладене, прошу прийняти скаргу до розгляду та усунути наявні порушення, а саме у відповідності до абз. 4, 6, п.п. 3.1, п. 3 ДКТ та п.4 ч.1 ст. 30 Закону, відхилити пропозицію конкурсних торгів ПП «Архстрой Фасад» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.07.2017 12:39
Вирішення:Згідно 6.1.3. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник надає у складі тендерної пропозиції графічний дизайн-макет (у вигляді кольорових об’ємних зображень (3d візуалізація), збережених у загальноприйнятих форматах програмних засобів, наприклад jpeg., pdf., тощо) готового об’єкту будівництва, та з урахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному об’ємі робіт згідно технічного завдання до цієї документації.
У складі пропозиції учасника надано кольорове об’ємне зображення об’єкту будівництва (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 118, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51). В той же час, згідно вимог тендерної документації не передбачалось надання таких зображень щодо всіх ракурсів об’єкту будівництва. Отже, дану норму тендерної документації слід тлумачити в цілому в контексті відсутності або наявності документу як такого. Учасником надано відповідний документ, отже порушень вимог тендерної документації в цій частині не вбачається.
Принагідно повідомляємо, що згідно п. 1.1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з переліком інформації, визначеної тендерною документацією. У відповідності до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель ПП «Станбуд-Черкаси» як учасник торгів не завантажило жодного документу з переліку, визначеного тендерною документацією для подання у складі тендерної пропозиції. Отже, у випадку розгляду вашої пропозиції у порядку ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), така пропозиція була б відхилена згідно ст. 30 Закону. Таким чином, Вами не обгрунтовано наявність фактів порушення Ваших законних прав та охоронюваних законом інтересів як учасника торгів з приводу прийняття рішення про намір укласти договір з ПП "Архстрой Фасад" за результатами проведення електронного аукціону та розгляду тендерної пропозиції учасника. Довідково: згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
За результатами розгляду Вашого звернення підстав для його задоволення не вбачається.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Прийняти скаргу до розгляду та усунути наявні порушення
Номер:7c27d4f122e549f5ba574708cbab6a14
Пов'язана кваліфікація:ПП Архстрой Фасад, UA-EDR 40224937
Ідентифікатор запиту:UA-2017-06-12-000262-a.c2
Назва:Прийняти скаргу до розгляду та усунути наявні порушення
Вимога:
Голові тендерного комітету
Вх. №____ від ________ року КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої
медичної допомоги» Черкаської міської ради
Росенко Л.О.
Оскарження рішення тендерного комітету
12.06.2017 тендерним комітетом КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» ЧМР (Код в ЄДРПОУ: 05503705, юридична адреса: 18028, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Самійла Кішки, 210) оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 454530007, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» ЧМР по вул. Самійла Кішки, 210 м. Черкаси (заміна вікон)» (Ідентифікатор: UA-2017-06-12-000262-a, ID 1665338acf0b496fafe02486fbb7289f).
За результатами проведення електронного аукціону та розгляду документів тендерної пропозиції учасника у вказаній процедурі відкритих торгів 17.07.2017 тендерним комітетом КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради складено протокол засідання №б/н про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт будівлі КЗ "Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги" ЧМР по вул Самійла Кішки, 210 м. Черкаси (заміна вікон) (далі-Протокол), та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ПП «Архстрой Фасад» (ЄДРПОУ: 40224937, юридична адреса: вул. Котовського, будинок 97/2, квартира 24, місто Черкаси, Черкаська область, Україна, 18023).
На нашу думку вказане рішення тендерного комітету є передчасним та необгрунтованим і таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та права інших учасників процедури закупівлі.
Так, у Протоколі зазначено, що згідно п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі, в даному випадку ПП «Архстрой Фасад» - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Але вказаний факт не відповідає дійсності, у звязку із не поданням ПП «Архстрой Фасад» на розгляд тендерного комітету всіх документів, які, відповідно до умов документації конкурсних торгів (далі-ДКТ), є обовязковими для кваліфікації у процедурі закупівлі, а саме:
1. В порушення п.п.1.1, п.1, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – не надано інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону;
2. В порушення п.п. 5.4, п.5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – не надано інформацію у довільній формі про відсутність підстав зазначених у п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону;
3. не надано інформацію щодо дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля;
4. В порушення п.п. 6.1.3, п.6, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – відсутній графічний дизайн-макет готового обєкту будівництва з врахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному обємі робіт згідно технічного завдання;
5. В порушення п. 7, Розділу Інструкція з підготовик тендерної пропозиції – не надано довідку у довільній формі про кожного субєкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, прошу прийняти скаргу до розгляду та усунути наявні порушення, а саме у відповідності до абз. 4, 6, п.п. 3.1, п. 3 ДКТ та п.4 ч.1 ст. 30 Закону, відхилити пропозицію конкурсних торгів ПП «Архстрой Фасад» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2017 14:18
Вирішення:Щодо питання 1: «1. В порушення п.п.1.1, п.1, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – не надано інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону».
Спосіб документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі визначено у відповідності до п. 5.4 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно п. 5.2. вказаного розділу Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На виконання вимог тендерної документації учасником ПП «Архстрой Фасад» (далі - Учасник) надано довідки у довільній формі про відсутність підстав згідно п.п. 2, 4, 6, 10 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», отже учасником дотримано вимог тендерної документації щодо способу документального підтвердження відсутності підстав згідно ст. 17 Закону.
Також наголошуємо, що положення тендерної документації слід тлумачити в комплексі (наприклад – підтвердження наявності/відсутності певного факту, обставини, тощо (зміст) та спосіб документального підтвердження такого факту, обставини, тощо (форма)), а не користуватись окремими витягами з тексту тендерної документації для підтвердження своєї суб’єктивної думки.
Щодо питання 2: «2. В порушення п.п. 5.4, п.5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – не надано інформацію у довільній формі про відсутність підстав зазначених у п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону;».
Згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Згідно ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно п. 5.6. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник торгів ПП «Архстрой Фасад» за своїм статусом є юридичною особою, відповідно такий учасник не надає інформацію про підтвердження відсутності підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону, яка стосується виключно фізичних осіб-учасників.
В той же час, учасник-юридична особа надає інформацію у довільній формі про відсутність підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону. У складі пропозиції учасника надано довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 37, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51).
Також слід зазначити, що положеннями тендерної документації не передбачено подання будь-яких листів-пояснень у випадку наявності обставин згідно ч. 4 ст. 16 Закону, а саме неможливості надати документ, існування якого для даного учасника не передбачається чинним законодавством.
Щодо питання 3: «3. не надано інформацію щодо дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля;».
В частині «не надано інформацію щодо дотримання діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці» повідомляємо, що така інформація не вимагалась згідно тендерної документації для її подання у складі тендерної пропозиції.
В той же час згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно п. 6.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, в тому числі із зазначенням переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, в тому числі вказаних у зазначених нормативно-правових актах.
У складі пропозиції учасника надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 27, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51), згідно якого вбачається, що учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», а так само зазначено перелік обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, в тому числі вказаних у зазначених нормативно-правових актах. Отже, учасником в даній частині вимоги тендерної документації.
Щодо питання 4: «4. В порушення п.п. 6.1.3, п.6, Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – відсутній графічний дизайн-макет готового об’єкту будівництва з врахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному об’ємі робіт згідно технічного завдання».
Згідно 6.1.3. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник надає у складі тендерної пропозиції графічний дизайн-макет (у вигляді кольорових об’ємних зображень (3d візуалізація), збережених у загальноприйнятих форматах програмних засобів, наприклад jpeg., pdf., тощо) готового об’єкту будівництва, та з урахуванням прогнозованих візуальних результатів завершених у повному об’ємі робіт згідно технічного завдання до цієї документації.
У складі пропозиції учасника надано кольорове об’ємне зображення об’єкту будівництва (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 118, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51). В той же час, згідно вимог тендерної документації не передбачалось надання таких зображень щодо всіх ракурсів об’єкту будівництва. Отже, дану норму тендерної документації слід тлумачити в цілому в контексті відсутності або наявності документу як такого. Учасником надано відповідний документ, отже порушень вимог тендерної документації в цій частині не вбачається.
Щодо питання 5: «5. В порушення п. 7, Розділу Інструкція з підготовик тендерної пропозиції – не надано довідку у довільній формі про кожного субєкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Згідно п. 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді довідки в довільній формі, (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (далі - субпідрядник) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі.
У складі пропозиції учасника надано довідку щодо залучення субпідрядника (документ пропозиції «ТД3.pdf», сторінка 40, завантажений в систему 11 липня 2017 14:51), згідно змісту якої вбачається, що учасник планує виконувати роботи самостійно, без залучення субпідрядників.
Таким чином, викладені Вами зауваження щодо змісту пропозиції учасника не підтверджуються інформацією, що оприлюднена в електронній системі закупівель, а отже підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.