• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015-45310000-3 (Електромонтажні роботи), а саме — Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадія – РП) на капітальний ремонт з встановленням системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху), на об’єкті: Навчальний корпус № 8 Держаного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одесса, вул. Фонтанська дорога, 4

Завершена

54 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 540.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 12:46 - 14.06.2021 16:00
Вимога
Відхилено

щодо сертифікатів

Номер: 32e5a108f173486d8394871c3153ebdf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-001412-a.b4
Назва: щодо сертифікатів
Вимога:
Шановний замовник! Вважаємо вимогу щодо надання Учасником Сертифікат ISO 50001:2011 "Системи енергетичного менеджменту", Сертифікат, виданий органом сертифікації, який підтверджує, що учасник відповідає вимогам стандарту SIS.COVID-FREE:2020, Сертифікат ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги». Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 50001:2011, 27001:2013, SIS.COVID-FREE:2020 ) дискримінаційної. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робі протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перед к вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ISO 50001:2011, 27001:2013, SIS.COVID-FREE:2020 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Під час підготовки оголошення замовником дотримано всі принципи здійснення публічних закупівель. Відповідно до ст. 14 Закону «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.» Дані документи може отримати будь – який учасник, який відповідає вимогам та стандартам вищезазначених сертифікатів. Практика АМКУ та судів з цього питання є аналогічною з поясненням Замовника. Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: a5ae66c0bd254ac1acccda31870e476c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-001412-a.b3
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Шановний Учасник згідно оголошення, предмет закупівлі – ДК 021:20215 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи), а саме – Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадія РП) на капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюваня ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху. Однак згідно Додатку 4 до оголошення Учасник повинен надати у складі пропозиції документи, які не мають відношення до предмету закупівлі та є дискримінаційними. Просимо Вас внести зміни, а саме видалити наступні вимоги: - Учасник у складі пропозиції повинен надати копію/скановану копію договору на вивезення сміття, чинний не менше ніж до 31.12.2021 року$ - Ліцензія на надання послуг/виконання робіт протипожежного призначення або документу, що підтверджує її наявність, виданий відповіднім органом. - Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій не раніше 2020 року про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник. - Декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні та складські приміщення учасника з відміткою про реєстрацію в ДСНС. - Копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства). Якщо учасник надає декларацію - в графі місце виконання робіт повинні бути зазначені всі адреси об’єктів Замовника де будуть виконуватися роботи/надаватись послуги або вказано «на об’єктах замовника по Україні згідно укладених договорів» - Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 11 000 000,00 грн. та термін дії даного договору - не менше ніж до кінця 2021 року На керівника робіт надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: Загальний курс з ОП; Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Правил охорони праці під час роботи з інструментом і пристроями ; Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті Проходження навчання з питань пожежної безпеки; Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів ; Правил експлуатації електрозахисних засобів; Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів ; Правил роздрібного ринку електричної енергії. На директора надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу! або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Загальний курс з ОП; - Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); - Проходження навчання з питань пожежної безпеки - Проходження навчання та/або перевірку знань з електробезпеки Копію сертифікату, виданий органом сертифікації персоналу, який підтверджує, що директор та /або інший працівник Учасника, зазначений у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку, підтвердили кваліфікацію як уповноваженого з системи протидії COVID-19 (термін дії даного сертифікату щонайменше до 31.12.2021 року). На всіх працівників, зазначених в довідці, надаються наступні документи: - особисту медичну книжку за формою №1-ОМК затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. з відміткою про проходження медичного огляду, чинну не менше ніж до 31.12.2021 року - медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о затверджену наказом МОЗ України № 527 від 28.07.2014р. з відмітками про проходження медичного огляду чинного не менше ніж до 31.12.2021 р. Вказані вимоги не відносяться до предмета закупівлі. Цілком є дискримінаційні. Просимо Вас внести зміни або ми будемо вимушені звернутися у контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником розглянуто вимогу, виходячи з вимоги повідомляємо про наступне: 1. «Учасник у складі пропозиції повинен надати копію/скановану копію договору на вивезення сміття, чинний не менше ніж до 31.12.2021 року» – вилучено з оголошення 2. «Ліцензія на надання послуг/виконання робіт протипожежного призначення або документу, що підтверджує її наявність, виданий відповіднім органом. Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій не раніше 2020 року про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що Учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати Учасник. Декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні та складські приміщення учасника з відміткою про реєстрацію в ДСНС. Копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства). Якщо учасник надає декларацію - в графі місце виконання робіт повинні бути зазначені всі адреси об’єктів Замовника де будуть виконуватися роботи/надаватись послуги або вказано «на об’єктах замовника по Україні згідно укладених договорів. Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 11 000 000,00 грн. та термін дії даного договору - не менше ніж до кінця 2021» - вирішено залишити, так як об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – об’єкта на якому постійно або тимчасово перебувають працівники та студенти, тобто є об’єктом підвищеної небезпеки. Замовнику вкрай необхідно, щоб роботи виконувались переможцем – який має всі необхідні дозволи та ліцензії, та балансова вартість навчального корпусу складає більше 11 000 000,00 грн, тому дана сума договору страхування розрахована відповідно до суми можливого збитку, які може нанести невірне проектування систем. Вимога не підлягає задоволенню. 3. «На керівника робіт надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: Загальний курс з ОП; Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Правил охорони праці під час роботи з інструментом і пристроями; Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; Проходження навчання з питань пожежної безпеки; Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів; Правил експлуатації електрозахисних засобів; Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів; Правил роздрібного ринку електричної енергії. На директора надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу! або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: Загальний курс з ОП; Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); Проходження навчання з питань пожежної безпеки; Проходження навчання та/або перевірку знань з електробезпеки» - прийнято рішення вилучити вимоги з оголошення. 4. « Копію сертифікату, виданий органом сертифікації персоналу, який підтверджує, що директор та /або інший працівник Учасника, зазначений у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку, підтвердили кваліфікацію як уповноваженого з системи протидії COVID-19 (термін дії даного сертифікату щонайменше до 31.12.2021 року). На всіх працівників, зазначених в довідці, надаються наступні документи: - особисту медичну книжку за формою №1-ОМК затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. з відміткою про проходження медичного огляду, чинну не менше ніж до 31.12.2021 року; - медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о затверджену наказом МОЗ України № 527 від 28.07.2014р. з відмітками про проходження медичного огляду чинного не менше ніж до 31.12.2021» - у зв’язку з складною епідеміологічною ситуацією, з метою дотримання правил загальнонаціонального карантину, Замовником встановлені дані вимоги, задля забезпечення безперервності робочого процесу об’єкту та недопущення розповсюдження короновірусної хвороби вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо визначення предмету закупівлі

Номер: 3acaa6b4c35a46ac83b03a89a0cf79dd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-001412-a.b2
Назва: Щодо визначення предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Шановний Учасник згідно оголошення, предмет закупівлі – ДК 021:20215 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи), а саме – Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадія РП) на капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюваня ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху. Звертаємо Вашу увагу, що роботи з розробки проектно-кошторисної документації за ДК ще є ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги з інженерного планування». Тому просимо Вас зазначити предмет закупівлі згідно запланованих робіт згідно єдиного класифікатора закупівлі (ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК (ДК 021:2015)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником було підібрано код з єдиного закупівельного словника ( ДК 021:2015) та предмет закупівлів вірно, по коду робіт – які будуть виконуватися згідно розробленого проекту. Вимога не підлягає задоволенню!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо аналогічних договорів

Номер: b4a1d2924df444de9c17e34bea931e43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-001412-a.b1
Назва: щодо аналогічних договорів
Вимога:
Доброго дня! У додатку № 3до оголошення, Учасник повинен надати не менше 3-х аналогічних договорів з документами, що підтверджують їх виконання в повному обсязі. Вважаємо що вимогами щодо надання довідки про досвід виконання аналогічного договору у кількості не менше 3-х є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ, такою що порушує вимоги ст..3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та такою, що обмежує коло потенційних учасників і як наслідок є дискримінацією. Просимо Вас внести зміни або ми будемо вимушені звернутися у контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення, найближчим часом в оголошення будуть внесені відповідні зміни та розміщено на веб – порталі уповноваженого органу.
Статус вимоги: Задоволено