• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами ДК 021:2015: 44170000-2 (Алюхолст, стрічка алюмінієва)

Поставка товару здійснюється окремими партіями, за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення. Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника на склад покупця за адресою: 02094, Дніпровський район м. Києва, вул. Гната Хоткевича, 38. Загальний обсяг поставки може бути зменшений в залежності від потреб та реального фінансування покупця. Оплата - протягом 60 банківських днів з дати підписання накладних.

Завершена

265 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2017 10:11 - 20.07.2017 11:00
Вимога
Відхилено

Прохання про перегляд рішення про дискваліфікацію

Номер: b653a50c88fd49be9461c5fe96cbd359
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-17-000227-b.b1
Назва: Прохання про перегляд рішення про дискваліфікацію
Вимога:
У зв'язку з дуже швидким прийняттям рішення про дискваліфікацію, ми не встигли подати оновлену пропозицію з новими цінами і документами підтверджуючими якість продукції. Просимо переглянути ваше рішення і прийняти рішення на користь нашої пропозиції як більш економічно вигідної і дозволяє заощадити 29000 грн. державних коштів. Також хотілося б відзначити що в поданому в складі документів переможця ФОП САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ ТУ ALU немає жодного слова про каучук.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі Замовник) у відповідь на вашу вимогу повідомляє. Допорогова закупівля Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами ДК 021:2015: 44170000-2 (Алюхолст, стрічка алюмінієва), оголошення UA-2017-07-17-000227-b (далі Закупівля) здійснюється із застосуванням електронної системи закупівель. Під час проведення Закупівлі Замовник керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (нині ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35 (далі Порядок). Під час здiйснення Закупiвлі Замовник дотримується таких принципiв здiйснення закупiвель: добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв; максимальна економiя та ефективнiсть; вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель; недискримiнацiя учасникiв; об’єктивна та неупереджена оцiнка пропозицiй; запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням. Відповідно до підпункту 6.3. Порядку пiд час оголошення Закупiвлi Замовник розмiщує в Системi iнформацiю про предмет, очiкувану вартiсть Закупiвлi, умови договору, порядок i умови проведення Закупiвлi, строк подання пропозицiй, а також вимоги до учасників та iншу iнформацiю, яка, на його думку, є необхiдною для проведення Закупiвлi. Замовником разом з оголошенням про проведення Закупівлі розміщено тендерну документацію (файл тендерная документація_плити, стрічки 2.doc), у якій зазначено порядок проведення Закупівлі та вимоги до учасників. Пунктом 2 Розділу V Тендерної документації передбачена умова, що у випадку невідповідності наданих документів, передбачених Тендерною документацією, вимогам Замовника або у випадку надання документів не в повному обсязі до завершення прийому пропозицій, Учасника буде дискваліфіковано на підставі не відповідності умовам Закупівлі. Ненадання тендерної пропозиції, приведеної до показників електронного аукціону (після завершення терміну подання пропозицій) не є підставою для дискваліфікації. Варто зазначити, що у перiод уточнень Користувачi Системи мають можливiсть звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усi питання/вiдповiдi зберiгаються в Системi та є доступними всiм Користувачам Системи для перегляду незалежно вiд статусу Закупiвлi. Замовник має право вносити змiни в iнформацiю та документи щодо оголошеної Закупiвлi до початку прийому пропозицiй. Уся iсторiя змiн документiв, внесених у цей перiод, зберiгається i доступна для перегляду Користувачам Системи. Запитів щодо роз’яснень вимог до учасників та/або зміни умов тендерної документації у період уточнень до Замовника не надходило. Найбільш економічного вигідною пропозицією за результатами аукціону електронна система визначила пропозицію учасника ТОВ «ЕХОКОР» (далі Учасник). Вимогами тендерної документації передбачалася необхідність надати учасниками у складі пропозиції наступні документи: - Цінову пропозицію, оформлену відповідно до форми Додатку № 1 Тендерної документації. Цінова пропозиція (початкова), подана Учасником, не відповідає формі встановленій Замовником, так як Учасник залишив не заповненими стовбець табличної частини форми «ТУ/ГОСТ/ДСТУ/інше». - Повну копію аналогічного договору (разом з усіма додатками) в електронному (сканованому) вигляді на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (за 2014 – 2017 рр.) (Підпункт 1.2. Додатку № 2 Тендерної документації). Учасником не надано у складі пропозиції сканкопії аналогічного договору. - Документи на підтвердження якості товару та його відповідності діючій нормативно-технічній документації. Учасником не надано у складі пропозиції документів на підтвердження якості товару та його відповідності діючій нормативно-технічній документації. Рішення про дискваліфікацію прийнято у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника ТОВ «ЕХОКОР» вимогам Закупівлі. Зазначимо, що Порядком не передбачено встановлення крайнього раннього терміну прийняття рішення про дискваліфікацію учасників чи визначення переможця Закупівлі. Завершення електронного аукціону є підставою для початку розгляду пропозицій учасників, починаючи від найнижчої, з подальшим прийняттям відповідних рішень. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ФОП Самойлов Олексій Анатолійович. Пропозиція ФОП Самойлов Олексій Анатолійович відповідає вимогам Закупівлі, у тому числі і в технічній частині, що підтверджено наданими документами.
Статус вимоги: Відхилено