-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (наркотичні препарати)
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 127.70 UAH
мін. крок: 0% або 127.70 UAH
Період оскарження:
29.05.2017 14:59 - 10.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника усунути порушення
Номер:
cdd60b6baf7c4fbe8fc4958b96d3ef14
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-29-001295-b.c4
Назва:
Вимога до Замовника усунути порушення
Вимога:
Вимога до Замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що були сприченені прийняттям неправомірного рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Докладніше у доданих документах
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ОКЛ Новака.pdf 18.07.2017 16:37
- рішення від 10.05.2017 2738.PDF 18.07.2017 16:37
- Протокол загальний відхилення Здоровя народу- наркотики 136.pdf 20.07.2017 09:36
Дата подачі:
18.07.2017 16:37
Вирішення:
1.Згідно частини1 пункту 3 та 4 Закону відхилити учасника ТОВ «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоровя народу» , як переможця, по закупівлі Наркотичних препаратів за лотом №1 - Sodium oxybate, Ketamine, Trimeperidine, Diazepamum, Fentanyl
та лотом №2 - Сomb drugs (Morphine, combination), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Щодо зауваження Скаржника про ненадання інформації про підтвердження повноважень посадової особи вважати таким, що не відповідає дійсності.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження умов тендеру
Номер:
a64a3cb17a704909bb150fe55ce8980a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-29-001295-b.b2
Назва:
Оскарження умов тендеру
Вимога:
TOB "ХФП "Здоров'я народу" є провідним українським виробником лікарських засобів, виробництво яких відповідає усім європейським та національним стандартам якості. Серед лікарських засобів, які виробляються нашим підприємством, ми можемо запропонувати наступні лікарські засоби:
Сибазон, таблетки по 5 мг № 10x2, Сибазон 5 мг/мл по 2,0 мл №10(5x2) , Фентанил 0,05 мг/мл по 2 мл №100 (5x20), Фенобарбитал-ЗН, таблетки по 50 мг №50 (10x5) у блістерах, Фенобарбитал-ЗН, таблетки по 100 мг №50 (10x5), Морфин-ЗН, таблетки 10 мг №10, Морфин-ЗН, таблетки 5 мг №10x5, Промедол-ЗН, 20 мг/мл по 1 мл №100 (5x20) (шлях введення) у блістерах у необхідній кількості та за вартістю виробника.
Проте, Додаток №2 до Тендерної документації містить наступні вимоги: "Запропоновані Учасником лікарські засоби повинні повністю відповідати технічним вимогам зазначеним у специфікації, у протилежному випадку тендерні пропозиції будуть відхилені за невідповідність умовам тендерної документації."
Поряд з цим, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника містить посилання на конкретну форму випуску, активні речовини та термін зберігання, що я посилання на конкретну конструкцію лікарського засобу, однак не містить жодного обґрунтування необхідності цього посилання, що прямо заборонено положеннями ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та не сприяє відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції. Скарга у прикріпленному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Scan_20170602_121623.pdf 02.06.2017 17:37
- Протокол №48 внесення змін до ТД по скарзі -Наркотики.doc 08.06.2017 15:40
Дата подачі:
02.06.2017 17:37
Вирішення:
Задовільнити вимоги скаржника ТОВ «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоровя народу» та внеси зміни у тендерну документацію згідно підпункт 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
внести зміни у додатки №1 та №2 тендерної документації з визначенням переліку лікарських засобів за міжнародною непатентованою назвою(МНН) та виключенням торгових назв, вилучення з технічних характеристик термінів придатності(зберігання) лікарських засобів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
оскарження умов тендерної документації
Номер:
962a854a93c748bf9bdb5e9c21893a7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-29-001295-b.a1
Назва:
оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Замовником Закарпатська обласна клінічна лікарня ім.. А.Новака (далі - Замовник) 29.05.2017 року було оголошено відкриті торги на закупівлю «код за ДК 021:2015– 33600000-6 – Фармацевтична продукція» (оголошення UA-2017-05-29-001295-b).
Дана процедура закупівлі товарів за державні кошти регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та здійснюється за такими принципами (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
Під час вивчення тендерної документації, яка була оприлюднена Замовником на веб-порталі уповноваженого органу було виявлено наступне.
Відповідно до п. 3 Додатку 2 Тендерної документації Учасникам у складі пропозиції необхідно надати:
«3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки товару зі строками придатності не менше 80% від встановленого терміну придатності, у обсязі та у строк поставки , визначений в цій тендерній документації.»
Тобто вказана вимога Тендерної документації фактично зобов'язує учасника процедури закупівлі, який одночасно не є виробником предмету закупівлі отримати від виробника предмету закупівлі гарантії, або поручительство в тому, шо постачальник (учасник, який визнаний переможцем торгів) належним чином виконає умови договору поставки предмету закупівлі у кількості та в терміни визначені Тендерною документацією.
При цьому істотні умови договору, які наведені у Додатку 6 Тендерної документації та є обов'язковими для постачальника (учасника, який визнаний переможцем торгів) і замовника, чітко визначають їх права та обов'язки, а також товар, який повинен поставлятися, його кількість, якість і терміни поставки. Крім того, кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість: реєстраційні посвідчення, сертифікати якості виробника, копія висновку контрольно-аналітичної лабораторії та інші документи, передбачені чинним законодавством України. Також, У разі поставки товару більш низької якості, ніж вимагається умовами Договору, або поставки неналежного товару, Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару, а якщо товар уже оплачений – вимагати повернення сплаченої суми. У такому разі Постачальник зобов’язаний замінити неякісний/ неналежний товар або повернути отримані кошти у строк 7 робочих днів, відповідно до вимоги Замовника. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Водночас вказані істотні умови договору не встановлюють такого виду забезпечення виконання зобов'язань постачальника як порука, внаслідок якої поручитель, тобто виробник предмету закупівлі поручається перед замовником за виконання постачальником свого обов'язку з поставки предмета закупівлі в необхідній кількості і терміни, визначені вказаним договором.
Звертаємо вашу увагу на те, що забезпечення виконання зобов'язань однією із сторін договору можливо в порядку встановленому Главою 49 Книги п'ятої Цивільного кодексу України. При цьому забезпечення виконання зобов'язань гарантією можливе лише банком, іншою фінансовою установою або страховою організацією, а договір поруки, як й інші види забезпечення виконання зобов'язань, вчиняються у письмовій формі.
Крім того, згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних осіб у складі тендерної· пропозиції не може бути підставою для її відхилення. замовником.
Зміст вимог до тендерної документації, які визначені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не дає права замовнику вимагати від учасника будь-яких гарантійних листів від третіх осіб, а неподання учасником таких листів в складі тендерної пропозиції не є підставою для прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, або для прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, яким чином виробник предмету закупівлі, який одночасно не є учасником процедури закупівлі гарантуватиме замовнику виконання постачальником (учасником, який визнаний переможцем торгів) зобов'язань з поставки предмету закупівлі в необхідній кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені Тендерною документацією, тоді як безпосередні відносини замовника й учасника з поставки предмету закупівлі визначаються істотними умовами договору, які наведені у Додатку 6 Тендерної документації і які не передбачають залучення третіх осіб в якості гарантів чи поручителів.
Також просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, чи буде вважатися виконанням вимог цього пункту надання учасником гарантійного листа від власного імені з підтвердженням того, що запропоновані ним лікарські засоби, які є предметом закупівлі, будуть поставлятися в кількості зі строками придатності та в терміни визначені Тендерною документацією і пропозицією учасника.
Також просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, чи буде неподання учасником гарантійного листа, передбаченого цим пунктом, підставою для прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, або для прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Для забезпечення дотримання всіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі просимо виключити з тендерної документації п. 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №47 відповідь на скаргу-запитНаркотики.doc 02.06.2017 15:49
Дата подачі:
30.05.2017 12:58
Вирішення:
Скаржником не доведено та документально не підтверджено, яким чином зазначені вище вимоги Тендерної документації порушують його права чи законні інтереси та перешкоджають йому взяти участь у процедурі закупівлі.
Вважати викладені зауваження у скарзі-запиті учасника безпідставними та такими що не підлягають до задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискрімінаційних вимог тендерної документації
Номер:
dc0cb2062cb64beeb245648c4f08b053
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-29-001295-b.c3
Назва:
Оскарження дискрімінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Оскарження дискрімінаційних вимог тендерної документації, встановлених Замовником
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 09.06.2017 17:34
- Скан-копія платіжного доручення 09.06.2017 17:34
- Додаток 2 до Скарги.pdf 09.06.2017 17:34
- Додаток 3 до Скарги.PDF 09.06.2017 17:34
- Додаток 4 до Скарги.PDF 09.06.2017 17:34
- Протокол №49 внесення змін до ТД по скарзі -Наркотики до рішення АМКУ.doc 12.06.2017 15:26
- Протокол №53 від 07.07.2017.pdf 07.07.2017 14:45
- Рішення від 14.06.2017 № 3837 + Лист замовнику.pdf 14.06.2017 20:35
- Інформація про перенесення та лист Замовнику № UA-2017-05-29-001295-b.pdf 29.06.2017 13:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2017 № 4312.pdf 04.07.2017 17:05
- Рішення від 03.07.2017 № 4312.pdf 06.07.2017 20:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2017 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.07.2017 20:27
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2017 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Розподіл предмету закупівлі на частини - лоти , виокремивши в окремий лот препарат «Морфін в комбінації» та внесені відповідні зміни у додатки №1 та №2 тендерної документації.