• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина (Паливна деревина (Пелети)

Завершена

762 804.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 628.04 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 08:38 - 20.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії замовника, щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 76e8418294d7446087821d4b197840cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-000153-c.b5
Назва: СКАРГА на дії замовника, щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
від 19.07.2021р.№1 До Антимонопольного комітету України Замовник рішення, якого оскаржується: Комунальний заклад "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради код ЄДРПОУ 03189274 Юридична адреса : 35602УкраїнаРівненська областьДубно Вул. Широка, буд. 3 Скаржник: ТОВ «Захід-Схід-Енерго+» код ЄДРПОУ 41571873 Юридична адреса : 35680, Україна, Рівненська область, Дубенський район смт.Смига вул.Заводська, 1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-08-000153-c СКАРГА на дії замовника, щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 08 червня 2021 року Комунальним закладом "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради (далі по тексту – Замовник) було опубліковано в системі Прозоро інформацію про початок процедури відкритих торгів по предмету закупівлі - Деревина (Паливна деревина (Пелети) (Класифікація за ДК 021:2015:03410000-7: Деревина) на загальну суму 762 804,68грн. з ПДВ. Переможцем аукціону, який відбувся 24.06.2021р. став ТОВ «Захід-Схід-Енерго+» (далі по тексту - Переможець), як такий який запропонував найвигіднішу пропозицію (найнижчу ціну) - 687 671,96грн. з ПДВ. Своїм рішенням (протокол засідання тендерного комітету) від 29.06.2021р. Замовник підтвердив та визнав, що тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації Замовника і є найбільш економічно вигідною, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно умов тендерної документації Замовника - Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.3 Відхилення тендерних пропозицій - Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) Учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави визначені частинною першою статті 17 цього Закону; -не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей; -не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) Тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що визначені тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3)Переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; -не надав копію Ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інформація про відхилення тендерної, у тому числі підстави такого відхилення, (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. У період до моменту (29.06.2021р.) визнання переможцем ТОВ «Захід-Схід-Енерго+» процедури відкритих торгів по предмету закупівлі - Деревина (Паливна деревина (Пелети) (Класифікація за ДК 021:2015:03410000-7: Деревина), Замовник не звертався до ТОВ «Захід-Схід-Енерго+», щодо уточнення чи виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей. Відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» - виписка та витяг формуються на підставі інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну особу або фізичну особу-підприємця, може отримати будь-яка особа. Згідно ч.5 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до с.1 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" визначення публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Умовами тенедерної документації Замовника передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (Розділ III п.1 ,5 та Додаток4 тенедерної документації). Виходячи із умов тендерної документації Замовника та приписів ЗУ «Про публічні закупівлі», скасування рішення про відхилення пропозиції Переможця торгів можливе лише, а саме : переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (Переможець не відмовлявся, що він не бажає підписувати договір); не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (Переможець в електронній системі закупівель підтвердив відсутність підстав, документи висвітлені у електронній системі у публічному доступі 06.07.2021р.); не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону (виробництво та продаж паливних гранул не підпадає під ліцензування або діяльності на яку необхідно мати документи дозвільного характеру); не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (умовами тендерної документації не вимагалось забезпечення виконання договору про закупівлю). Замовник, в оскаржуваному рішенні вказує на те, що у виписці та інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – не достатньо інформації для визначення Переможця, якої саме інформації не достатньо не вказано. Підсумовуючи викладене, Замовник протиправно дискваліфікував ТОВ «Захід-Схід-Енерго+» як Переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі - Деревина (Паливна деревина (Пелети) (Класифікація за ДК 021:2015:03410000-7: Деревина) лише на своїх безпідставних припущеннях та без посилань на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Отже, у Замовника відсутні юридичні та фактичні підстави для відхилення або дискваліфікації Переможця (ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+") у відповідності до умов тендерної документації та ЗУ “Про публічні закупівлі”. Виходячи із вищевикладеного та керуючись ст.5, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення від 12.07.2021р. Комунального закладу "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради з скасування рішення з визначення Переможця ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" (дискваліфікація Переможця) неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення від 12.07.2021р. Комунального закладу "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради з скасування рішення з визначення Переможця ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" (дискваліфікація Переможця). 4. Зобов’язати Комунальний заклад "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради прийняти нове рішення, згідно з яким повернути на етап кваліфікації та визначення переможця процедури закупівлі - ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". 5. Зобов’язати Комунальний заклад "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради прийняти нове рішення, згідно з яким визнати переможцем процедури закупівлі - ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". Додаток: копія протоколу про намір укласти договір від 29.06.21р.; копія рішення про дискваліфікацію від 12.07.2021 Директор Алімов П.Г. ТОВ «Захід-Схід-Енерго»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.07.2021 11:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2021 16:26
Дата виконання рішення Замовником: 26.08.2021 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17559-р/пк-пз від 30.07.2021 виконано, а саме: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Захід-Схід-Енерго+» за процедурою відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Деревина (Паливна деревина (Пелети)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «03410000-7» (Номер оголошення: UA-2021-06-08-000153-c).
Автор: ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+", Євген Олешко +380673021523 tovzseplus@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про залишення вимоги UA-2021-06-08-000153-c.c3 від 30.06.2021р. (Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ " Код ЄДРПОУ:2965113034) без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін.

Номер: 25c66311b2b341e987bc647e1e19081d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-000153-c.c4
Назва: Вимога про залишення вимоги UA-2021-06-08-000153-c.c3 від 30.06.2021р. (Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ " Код ЄДРПОУ:2965113034) без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін.
Вимога:
від 01.07.2021р. №2 на UA-2021-06-08-000153-c.c3 від 30.06.2021р. Вимога про залишення вимоги UA-2021-06-08-000153-c.c3 від 30.06.2021р. (Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ " Код ЄДРПОУ:2965113034) без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін. 1. Щодо інформації про кінцевих бенефіціарів. Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: - для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права; Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. Отже, норма пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" на яку посилається Учасник-скаржник у свої вимозі стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи і не застосовується якщо засновником юридичної особи є фізичні особи. Згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-06/38247-06 щодо застосування законодавства у сфері закупівель, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери закупівель: "У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається". Законно відхилити тендерну пропозицію учасника через відсутність відомостей про кінцевого бенефіціарного власника в ЄДР замовник може лише у одному випадку – якщо засновником юридичної особи-учасника є інша юридична особа, відомості про кінцевого бенефіціарного власника якої не внесено в ЄДР. В такому випадку оскаржити відхилення тендерної пропозиції в АМКУ не вдається. Приклад такого рішення АМКУ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-17-008169-c (рішення від 16.02.2021№2792.pdf). У розділі "Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника" – інформація відсутня. Разом з тим, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника. Отже, ставлю Замовника до відома, відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" по причині відсутності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника можна лише у тому випадку, коли засновником/засновниками/одним із засновників даної юридичної особи (учасника тендеру) є інша (інші) юридичні особи, і саме про їх бенефіціарних власників в ЄДР відсутня інформація. У ЄДР відсутня інформація (або частина інформації) про засновників ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" - юридичними особами, засновниками ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" є виключно (100%) фізичні особи, відомості про яких внесено до реєстру. 2. Щодо відсутності підстав передбачених ч.2 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Згідно ч.5 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до с.1 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" визначення публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Відповідно умов тендерної документації Замовника - Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.3 Відхилення тендерних пропозицій - Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) Учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави визначені частинною першою статті 17 цього Закону; -не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей; -не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) Тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що визначені тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; Умовами тенедерної документації Замовника передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (Розділ III п.1 ,5 та Додаток4 тенедерної документації). Підсумовоую викладене, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (абз.1 ч.2 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі”). Тобто, у Замовника наявна інформація та відомо, що будь-яких взаємовідносин Замовника із Учасником (ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+") у попердніх періодах до участні у процедурі закупівлі не було та відповідно ніяких договорів між Замовником та Учасником (ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+") не було укладено та ніяких зобов'язань не виникало протягом останніх трьох років. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі — (абз.3 ч.2 ст.17 ЗУ “Про публічні закупівлі”). Отже, у Замовника відсутні юридичні та фактичні підстави для відхилення або дискваліфікації Учасника-Переможця (ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+") у відповідності до умов тендерної документації та ЗУ “Про публічні закупівлі”. Виходячи із вищевикладено, вимоги Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" Код ЄДРПОУ:2965113034) є безпідставними та надуманим - вдруге. На підставі викладено, повторно (вдруге) прошу Замовника, вимогу UA-2021-06-08-000153-c.c3 від 30.06.2021р. Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" Код ЄДРПОУ:2965113034) залишити без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін. На сам кінець звертаю увагу Замовника на те, що у сканкопії доданої вимоги UA-2021-06-08-000153-c.c3 від 30.06.2021р. Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" Код ЄДРПОУ:2965113034) на нашу думку присутні фальсифікації у вигляді накладення сканкопії печатки та підпису, що в свою чергу вже підпадає під кваліфікацію та санкцію статті 358 Кримінального кодексу України - “Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів”. Директор П.Г. Алімов ТОВ “Захід-Схід-Енерго+”
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за надану інформацію. Ваша вимога розцінена як лист-роз'яснення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

скасування рішення

Номер: fe0fa97b9c2040ccbaff7e9c453a210e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-000153-c.c3
Назва: скасування рішення
Вимога:
Звертаємось до Вас про повернення на кваліфікацію та прийняття рішення про дискваліфікацію Учасника «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". тому що його пропозиція не відповідає вимогам ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”. У свою чергу, згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 № 755-IV, з наступними змінами (далі – Закон 755-IV) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про ПРИЧИНУ його відсутності. Таким чином, відсутність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань що до кінцевого бенефіціарного власника (контролера) необґрунтована учасником «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". . На порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". у зв’язку з наявністю підстави, передбаченою пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону. Зокрема, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result стосовно «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера). Також згідно частини 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Учасником «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" не надано довідки/або належного підтвердження що вимагалося ТД, а саме додатком №3 Розділ ІІІ. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі: - Довідка про відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» за невідхилення тендерної пропозиції, які підлягали відхилинню відповідно до закону – тягне за собою адміністритавну відповідальність на кожного з членів тендерного комітету хто прийняв дане рішення в розмірі від 25500 до 51 000 грн. Ми Вимагаємо від Вас скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" Принагідно зазначаємо, що у випадку не скасування незаконного рішення ми будему змушені звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України, а також шляхом залучення громадських об'єднань, із заявами до органів державного фінансового контролю для проведення мониторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" 2965113034 42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, ВУЛИЦЯ КОРЖІВСЬКА, будинок 65, квартира 42) від 30.06.2021 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-08-000153-c. Відповідно до статті 17-1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Документи, що подаються заявником для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи 1. Для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника щорічно, починаючи з наступного року з дати державної реєстрації юридичної особи, протягом 14 календарних днів подаються такі документи: 1) заява про підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника; 2) структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства; 3) витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент; 4) нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента. Згідно п. 58 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» структура власності - документально підтверджена система взаємовідносин фізичних та юридичних осіб, трастів, інших подібних правових утворень, що дає змогу встановити всіх кінцевих бенефіціарних власників, у тому числі відносини контролю між ними, або відсутність кінцевих бенефіціарних власників; Відповідно Закон вимагає нормативно-правового акта, згідно якого була б затверджена форма та зміст структури власності, та юридичні особи змогли б вносити інформацію про кінцевого бенефіціарного власника згідно цієї структури власності. 08 червня 2021 року за № 768/36390 Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» (далі - Наказ про структуру власності). Наказ про структуру власності опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» 11 червня 2021 року та набирає чинності через місяць із дня його офіційного опублікування, тобто з 11 липня 2021 року. Звертаємо увагу, що відповідно до частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) мають міститися відомості про кінцевих бенефіціарних власників (далі - КБВ) та які зареєстровані до набрання чинності Наказом про структуру власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ. Таким чином, у період з 11 липня 2021 року по 10 жовтня 2021 року (включно) необхідно подати державному реєстратору документи, передбачені законом, та здійснити оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ. Для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ державному реєстратору необхідно подати: - заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) - форма 2 або заяву щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування - форма 4; - структуру власності за формою та змістом відповідно до Наказу про структуру власності; - витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі коли засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент; - нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента. Із зразками складання схематичного зображення структури власності можна ознайомитися на офіційному вебсайті Міністерства фінансів України у рубриці «Фінансовий моніторинг» за посиланням: https://mof.gov.ua/uk/samples_of_drawing_up_a_schematic_representation_of_the_ownership_structure-517. Оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ можливо як під час проведення окремої реєстраційної дії відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі - Закон про реєстрацію), так і при вчиненні інших реєстраційних дій, при вчиненні яких передбачено подання документів для встановлення відомостей про КБВ. Таким чином, у період з 11 липня 2021 року по 10 жовтня 2021 року (включно) юридичні особи повинні внести інформацію про кінцевого бенефіціарного власника. Наразі нормативно-правовий акт, яким затверджено Положення про форму та зміст структури власності» не набрав чинності, тому у Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника з підстави, передбаченої п. 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про залишення вимоги Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ " Код ЄДРПОУ:2965113034) без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін.

Номер: 37357950720448cc8a30b0111d457403
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-000153-c.c2
Назва: Вимога про залишення вимоги Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ " Код ЄДРПОУ:2965113034) без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін.
Вимога:
від 30.06.2021р. Вимога про залишення вимоги Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ " Код ЄДРПОУ:2965113034) без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3 ЦКУ однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Аналогічну норму містить і ч. 1 ст. 6 ГКУ (загальні принципи господарювання). Згідно із ч. 1 ст. 42 ГКУ підприємництво — це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Основними принципами підприємницької діяльності, зокрема, є: вільний вибір видів підприємницької діяльності; самостійне формування програми діяльності, вибір постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежене законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільне розпорядження прибутком, що залишається після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом, комерційний розрахунок та власний комерційний ризик (ст. 44 ГКУ). Відповідно до ст. 43 ГКУ принцип свободи підприємницької діяльності полягає в тому, що: підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом; особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами; перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом; здійснення підприємницької діяльності забороняється органам державної влади та органам місцевого самоврядування. Деякими видами господарської діяльності юрособа може займатися тільки після одержання спеціального дозволу (ліцензії) (ч. 3 ст. 91 ЦКУ). Перелік ліцензованих видів діяльності встановлено ст. 7 Закону № 222, відповідно до приписів законодавства України - виробництво та продаж паливних гранул не підпадає під дію даного закону та відповідно ліцензування. Закон України “Про публічні закупівлі” не містить прямої вказівки на обов’язкову наявність в ЄДР чи статуті учасника кодів КВЕД, які стосуються предмету закупівлі. Але головним «тендерним фільтром» є тендерна документація, яка розробляється та затверджується замовником. З одного боку Закону про публічні закупівлі встановлює обов’язковий перелік складових для будь-якої тендерної документації, а з іншого боку, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, у тендерні документації Замовника не вказано обов'язкової умови (вимоги) наявності в Учасника основного (чи додаткового) виду економічної діяльності — виробництво чи продаж паливної гранули (пелети). Окрім того звертаю увагу Замовника на те, що у ТОВ “Захід-Схід-Енерго+” наявний відповідний квед економічної діяльності з виробництва брикетів і гранул для опалення, виготовлених із пресованої деревини або її замінникі — КВЕД 16.29 (дана інформація доступна у публічному доступі). Діяльність, пов'язана з випуском (виготовленням) продукції, включає всі стадії технологічного процесу, а також реалізацію продукції власного виробництва. До продукції власного виробництва відноситься продукція, яка виробляється та реалізується самим підприємством в єдиному технологічному процесі з використанням власної або найманої робочої сили — така позиція викладена у роз'ясненні від 04.01.2019р. Державної фіскальної служби (посилання на дані у публічному доступі — http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/362948.html). Виходячи із вищевикладено, вимоги Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" Код ЄДРПОУ:2965113034) є безпідставними та надуманим. На підставі викладено, прошу Замовника, вимогу Учасника (ФОП "ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" Код ЄДРПОУ:2965113034) залишити без задоволення, а рішення Замовника про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" без змін. Директор П.Г. Алімов ТОВ “Захід-Схід-Енерго+”
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за Вимогу! Ваша інформація буде прийнята до уваги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

скасування рішення про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+".

Номер: b83831835dc74af1980cd524e7be3210
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-000153-c.c1
Назва: скасування рішення про визнання Переможцем «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+".
Вимога:
Шановний Замовник!!! Звертаємось до Вас про повернення на кваліфікацію та прийняття рішення про дискваліфікацію Учасника «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". тому що його пропозиція не вимогам оскільки: Згідно наданої виписки з ЄДР (копія додається) Дані про основні види економічної діяльності: 35. 11 Виробництво електроенергії КВЕД-2010: Клас 35.11 Клас Назва видів економічної діяльності та пояснення до них 35.11 Виробництво електроенергії Цей клас включає: • експлуатацію генеруючих систем із виробництва електроенергії; у т.ч. теплових, ядерних, гідроелектричних і газових турбін, дизельних станцій чи інших поновлюваних джерел Цей клас не включає: • одержування електроенергії від спалювання відходів, див. 38.21 Тобто даний учасник «ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+". не має права на продаж Деревина (Паливна деревина (Пелети), для постачання даної групи товару необхідно мати КВЕД Клас Назва видів економічної діяльності та пояснення до них 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами Цей клас включає: • інші види роздрібної торгівлі будь-якими товарами, не віднесеної до попередніх класів: o пряму торгівлю або торгівлю за допомогою рознощиків (комівояжерів) шляхом обходу клієнтів o торгівлю з використанням торговельних автоматів тощо • пряму торгівлю паливом (пічним паливом, дровами тощо), що його доставляють безпосередньо споживачеві • діяльність позамагазинних аукціонів з роздрібної торгівлі (крім подібної діяльності в мережі Інтернет) • діяльність комісіонерів з роздрібної торгівлі поза магазинами А також зазначаємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» за невідхилення тендерної пропозиції, які підлягали відхилинню відповідно до закону – тягне за собою адміністритавну відповідальність на кожного з членів тендерного комітету хто прийняв дане рішення в розмірі від 25500 до 51 000 грн. Ми Вимагаємо від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+" Принагідно зазначаємо, що у випадку не скасування незаконного рішення ми будему змушені звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України, а також шляхом залучення громадських об'єднань, із заявами до органів державного фінансового контролю для проведення мониторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу Повідомляємо Вас про те, що за результатами розгляду тендерної пропозиції за предметом закупівлі(Паливна деревина (Пелети) код ДК 021:2015 – 03410000-7 (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-08-0000153-с) інформуємо про наступне: Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тому, перевіривши в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result інформацію про наявність видів діяльності встановили наступні види діяльності: 16.10 Лісопильне та стругальне виробництво (основний); 02.20 Лісозаготівлі; 02.40 Надання допоміжних послуг у лісовому господарстві; 16.23 Виробництво інших дерев'яних будівельних конструкцій і столярних виробів; 16.24 Виробництво дерев'яної тари; 16.29 Виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння; 5.11 Виробництво електроенергії; 35.30 Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря; 38.11 Збирання безпечних відходів Відповідно код 16.29 Виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння включає: • виробництво різноманітних виробів з деревини: • рукояток і корпусів для інструментів, щіток, мітел, пензлів • колодок та розтяжок для взуття, вішаків для одягу • предметів домашнього вжитку та кухонного посуду • виробництво статуеток і прикрас, виробів із мозаїкою та інкрустацією • шкатулок і футлярів для ювелірних, ножових і подібних виробів • котушок, шпуль, бобін для ниток і подібних виробів • інших виробів з деревини • оброблення натурального корка, виробництво агломерованого корка • виготовлення виробів з натурального й агломерованого корка, у т.ч. покриттів для підлоги • виробництво плетениці та виробів з рослинних матеріалів для плетіння: матів, циновок, ширм тощо • виробництво кошиків і плетених виробів • виробництво брикетів і гранул для опалення, виготовлених із пресованої деревини або її замінників, таких як мелені зерна кави або боби сої • виробництво дерев'яних рам для дзеркал і картин • виробництво підрамників для полотен художників • виробництво дерев'яних частин для взуття (наприклад, підборів і колодок) • виробництво ручок для парасольок, тростин тощо • виробництво заготовок для виготовлення люльок для паління Відповідно, наявність даних видів діяльності юридично особи говорить про те, що ТОВ «ЗАХІД-СХІД-ЕНЕРГО+» є виробником продукції та має право реалізовувати свою продукцію без наявності відповідного коду класифікатора видів економічної діяльності. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3 ЦКУ однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. Аналогічну норму містить і ч. 1 ст. 6 ГКУ (загальні принципи господарювання). Згідно із ч. 1 ст. 42 ГКУ підприємництво — це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Основними принципами підприємницької діяльності, зокрема, є: вільний вибір видів підприємницької діяльності; самостійне формування програми діяльності, вибір постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежене законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільне розпорядження прибутком, що залишається після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом, комерційний розрахунок та власний комерційний ризик (ст. 44 ГКУ). Відповідно до ст. 43 ГКУ принцип свободи підприємницької діяльності полягає в тому, що: •підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом; •особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами; •перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом; •здійснення підприємницької діяльності забороняється органам державної влади та органам місцевого самоврядування. Тому на основі вищенаведеного можна сказати що до продукції власного виробництва відноситься продукція, яка виробляється та реалізується самим підприємством в єдиному технологічному процесі з використанням власної або найманої робочої сили. Враховуючи вказані дані, в контексті Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні будь-які підстави для скасування тендерним комітетом свого рішення.
Статус вимоги: Відхилено