• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи(Капітальний ремонт (утеплення та оздоблення фасадів) адміністративної будівлі Відділу поліції № 1 (м. Сквира) Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області за адресою: Київська область м.Сквира вул. Слобідська, 5)

Капітальний ремонт (утеплення та оздоблення фасадів) у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.

Завершена

1 995 591.91 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 978.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2021 16:31 - 22.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: ba40f00a03dd4dc3a71703217222f071
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-009852-b.c5
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення тендерного комітету ГУНП в Київській області протокол №201 від 23 вересня 2021 року, щодо визначення переможця у процедурі закупівлі за UA-2021-06-07-009852-b Головне управління Національної поліції в Київській області (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-07-009852-b) щодо предмету закупівлі Капітальний ремонт (утеплення та оздоблення фасадів) адміністративної будівлі Відділу поліції № 1 (м. Сквира) Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області за адресою: Київська область м. Сквира, вул. Слобідська, 5» ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 на очікувану вартість 1 995 591,91 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 26 липня 2021 10:00. 27 липня 2021 року по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: - ТОВ "АМК РЕМ-БУД", - ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25". В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "КЛАСИ-КА КОМФОРТУ" (протокол №204 від 23 вересня 2021 року (див. Додаток 1)) та опубліко-вано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким рішенням з наступних причин: 1. ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не надав у повному обсязі інформацію відповідно Додатку 3 Форма тендерної пропозиції та відступив від форми запропонованої Замовником. «Форма «Тендерна пропозиція» подається на фірмовому бланку учасника закупівлі у вигляді, наведеному нижче. Учасник закупівлі не повинен відступати від даної фор-ми.» У складі пропозиції учасника наявна тендерна пропозиція, яка не відповідає формі, яка запропонована Замовником. В тексті пропозиції відсутній номер оголошення «Ми, (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю (найме-нування предмету закупівлі та номер оголошення) згідно з технічними вимогами тен-дерної документації Замовника торгів….» (див. Додаток 2 1 Тендерна пропозиція) Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не відповідає техні-чним вимогам Замовника. У технічному завданні Замовника (Додаток 2 до Тендерної документації) зазначено на-ступне «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 120 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі», але учасник в локаль-ному кошторисі на загальнобудівельні роботи використовує плити теплоізоляційні з мінеральної вати 135 (1000х600х150) 1,2м2 (п. 51 Локального кошторису), що суперечить вимогам технічного завдання Замовника. (див. Додаток 3 8 Кошторис завірений учас-ником) Неможливо виконати утеплення мінеральними плитами товщиною 120 мм пли-тами мінеральними товщиною 150 мм, як пропонує ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не відповідає технічним вимогам Замовника. 3. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не містить машин, які необхідні для виконання робіт, що зазначені у Додатку 2. У довідці в довільній формі, в якій вказані тип, модель і кількість обладнання, будіве-льних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, що зазначені у Додатку 2 до цієї тендерної документації та які будуть включені Учасником у відповідних розрахун-ках в складі кошторисної документації відсутні автомобiлi-самоскиди, якими буде здійсню-ватися перевезення грунту на відстань до 10 км. (див. Додаток 4 37 Довідка МТБ) Таким чином ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» не підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт, що зазначені у Додатку 2. 4. У складі пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» відсутній скан з оригіналу або нотаріально завірена копія сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) ві-дповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим ор-ганом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитова-ний в установленому порядку (НААУ). Відповідно до п.12 Додатку 3 Тендерної документації «…12. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендер-ної пропозиції має надати скан з оригіналу або нотаріально завірено копію сертифіка-ту на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (на-дання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сер-тифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який офіційно акредитований в установленому порядку (НААУ)..» (див. Додаток 5 15.2 Чинна Сертифікація ISO+акредитація-1) У складі пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» відсутній скан з оригіналу або нотаріально завірена копія сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконан-ня будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «КЛА-СИКА КОМФОРТУ» не відповідає іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної до-кументації і має бути відхилена. ПРОШУ: 1) Прийняти скаргу ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» за процедурою закупівлі № UA-2021-06-07-009852-b до розгляду; 2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ " КЛАСИКА КОМФОРТУ " Переможцем процедури закупівлі № UA-2021-06-07-009852-b До скарги додаємо: 1. Додаток 1 Протокол № 201 від 23.09.2021 2. Додаток 2 1 Тендерна пропозиція 3. Додаток 3 8 Кошторис завірений учасником 4. Додаток 4 37 Довідка МТБ 5. Додаток 5 15.2 Чинна Сертифікація ISO+акредитація-1
Дата розгляду скарги: 19.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.10.2021 19:31
Автор: ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 528b92656d7a4d90985721f7ab9336d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-009852-b.c4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення тендерного комітету ГУНП в Київській області протокол №158 від 11 серпня 2021 року, щодо визначення переможця у процедурі закупівлі за UA-2021-06-07-009852-b Головне управління Національної поліції в Київській області (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-07-009852-b) щодо предмету закупівлі Капітальний ремонт (утеплення та оздоблення фасадів) адміністративної будівлі Відділу поліції № 1 (м. Сквира) Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області за адресою: Київська область м. Сквира, вул. Слобідська, 5» ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 на очікувану вартість 1 995 591,91 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 26 липня 2021 10:00. 27 липня 2021 року по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: - ТОВ "АМК РЕМ-БУД", - ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25". В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (протокол №158 від 11 серпня 2021 року (див. Додаток 1)) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким рішенням з наступних причин: 1. ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Відповідно до Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п.3 Інша інформація І. Документи, що додатково надаються Учасниками в складі тендерної пропозиції: - Ліцензія та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (якщо ні, то надається довідка про це в довільній формі). Учасником ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в складі його тендерної пропозиції не надавалася довідка в довільній формі, з зазначенням чинних норм законодавства, що підтверджують відсутність необхідності ліцензуванні та/або отримання дозволів для здійснення діяльності передбаченою цією закупівлею. Будівельна ліцензія (ліцензія на будівельні роботи) - це рішення, прийняте органом ліцензування щодо наявності в конкретного суб’єкта господарювання права на здійснення будівельної діяльності. Ліцензуванню в Україні підлягає будівництво не всіх об'єктів, а тільки чітко визначеного їх кола. Зокрема, як передбачено Ліцензійними умовами, ліцензію слід обов’язково отримувати для об’єктів будівництва, які за класами наслідків є: − об’єктами з середніми наслідками (клас СС2); − об’єктами зі значними наслідками (клас СС3). Щодо об’єктів із незначними наслідками (клас СС1), то для їх будівництва ліцензія не є необхідною. Окрім того, 18 березня 2020 року набрала чинності Постанова КМУ від 13.03.2020 року № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду», якою скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність: − Постанову КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури». − Постанову КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві». − Постанову КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)». Таким чином, з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. В свою чергу, виконання робіт підвищеної небезпеки вимагає отримання спеціальних дозвільних документів, не залежних від факту одержання ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва. У відповідності до положень ст. 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно абз. 8 ст. 1 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства (далі - декларація) - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру. Тобто, роботи підвищеної небезпеки виконуються як на підставі «Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки», так/або і на підставі «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці». Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 77 від 3 лютого 2021 р, затверджено відповідний порядок та додатки до нього: - Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Додаток 2 група А); - Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 2 група Б); - Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Група А); - Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б). Учасником ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в складі його тендерної пропозиції, 22.06.2021 р. було подано файл в форматі (.pdf) з назвою «47 Ліцензії та дозволи» (Додаток 2 47 Ліцензії та дозволи) В файлі містяться сканкопії наступних документів ТОВ "АМК РЕМ-БУД": • Ліцензія від 04.04.2016 р. № 13-Л виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України ТОВ "АМК РЕМ-БУД", з додатками. • Дозвіл № 2525.16.32 від 21.09.2016 р. виданого ГУ Держпраці у Київській обл. ТОВ "АМК РЕМ-БУД"; • ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. ТОВ "АМК РЕМ-БУД" • ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. ТОВ "АМК РЕМ-БУД" • Звіт про аудит системи управління ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці учасником ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в складі його тендерної пропозиції не надавалась. Згідно Дозволу № 2525.16.32 від 21.09.2016 р. виданого ГУ Держпраці у Київській обл. ТОВ "АМК РЕМ-БУД", останньому дозволяється виконувати: - роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу; В додатку № 2 до тендерної документації Технічне завдання наведено роботи, що виконуються в рамках закупівлі, в т.ч. й ті, що відносяться до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, але в складі тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД", відсутні дозволи на право виконувати роботи підвищеної небезпеки, передбачені «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107), а саме: - п. 7 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу – «Роботи в колодязях, шуфрах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)», яким відповідають наступні роботи з додатку № 2 тендерної документації: № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість 3 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 1 м3 171,92 8 Засипання вручну траншей, пазух котлованiв та ям, група ґрунту 1 м3 147 Разом з тим на вимогу Замовника усунути невідповідності стосовно матеріально-технічної бази протягом 24 годин ТОВ "АМК РЕМ-БУД" надали уточнену довідку про наявність обладнання, будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, що зазначені у Додатку 2 до цієї тендерної документації та які будуть включені Учасником у відповідних розрахунках в складі кошторисної документації.(Додаток 3 Довідка про наявність обладнання 06-08-21 та Додаток 8 2 Кран PPM 280 ATT) В цій довідці Учасник зазначив кран на автомобільному ходу РРМ 280 АТТ 2009 р. та не надав дозвіл на виконання робіт машинами, механізмами, устаткованням підвищеної небезпеки відповідно п. 7 Групи А Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки «….7. Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників…..» передбачені «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (Додаток 4 Про затвердження переліку машин, ... _ від 03.02.2021 № 77) Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Одним з елементів верховенства права є принцип правової визначеності. Згідно з ним орган оскарження має приймати однакові рішення в аналогічних ситуаціях. Відповідно Антимонопольний комітет не мав би приймати рішення, які суперечать один одному У відповідності до рішень АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель аналогічна ситуація була розглянута АМКУ та прийнято рішення, що Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації. (Рішення № 12835-р/пк-пз від 01.07.2020 , https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-01-000236-b)( Додаток 7 рішення від 01.07.2020 № 12835) Наведені вище докази вказують на те, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не відповідає вимогам тендерної документації в частині надання дозволів та/або ліцензій на право здійснення діяльності, передбаченою цією закупівлею та необхідних для виконання будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації. 2. ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не надав у повному обсязі інформацію відповідно Додатку 3 Форма тендерної пропозиції. У складі пропозиції Учасник повинен заповнити та подати Тендерну пропозицію, яка наведена у Додатку 3 цієї тендерної документації. «….Форма «Тендерна пропозиція» подається на фірмовому бланку учасника закупівлі у вигляді, наведеному у Додатку 3. Учасник закупівлі не повинен відступати від даної форми…..» (Додаток 5 Додаток-3-зміни) У складі пропозиції учасника наявна тендерна пропозиція відповідно до форми визначеної Додатком 3, але відсутня інформація про термін дотримання Учасником умов тендерної пропозиції. «…..Ми згодні дотримуватись умов нашої тендерної пропозиції (цифрами) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій…..» (Додаток 6 43 Тендерна пропозиція UA-2021-06-07-009852-b) Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не відповідає вимогам тендерної документації в частині строку дотримання умов тендерної пропозиції. ПРОШУ: 1) Прийняти скаргу ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» за процедурою закупівлі № UA-2021-06-07-009852-b до розгляду; 2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Переможцем процедури закупівлі № UA-2021-06-07-009852-b До скарги додаємо: 1. Додаток 1 Протокол № 158 від 11.08.2021 2. Додаток 2 47 Ліцензії та дозволи 3. Додаток 3 Довідка про наявність обладнання 06-08-21 4. Додаток 4 Про затвердження переліку машин, ... _ від 03.02.2021 № 77 5. Додаток 5 Додаток-3-зміни 6. Додаток 6 43 Тендерна пропозиція UA-2021-06-07-009852-b 7. Додаток 7 рішення від 01.07.2020 № 12835 8. Додаток 7 рішення від 01.07.2020 № 12835 9. Додаток 9 Про затвердження Порядку видачі дозволів від 26.10.2011 № 1107
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 19:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2021 16:06
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2021 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувано рішення тендерного комітету Протокол № 158 від 11.08.2021 щодо розгляду учасників та визначення переможця ТОВ «АМК РЕМ-БУД» (код ЄДРПОУ 38256839)-Рішення тендерного комітету Протокол № 200 від 23.09.2021. Рішеня АМК виконано.
Автор: ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: bf009c99c5bd4b1ca6e78ec0e197753f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-009852-b.a3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з визначенням ТОВ "АМК РЕМ-БУД" ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через наявність наступних підстав для відхилення пропозиції учасника. Відповідно до розділу 5 п 3 частини 1 І. Документи, що додатково надаються Учасниками в складі тендерної пропозиції: - Ліцензія та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (якщо ні, то надається довідка про це в довільній формі). У складі пропозиції учасника наявна ліцензія і довідка стосовно строку дії ліцензії, але відсутній дозвіл на право виконання робіт визначених Технічним завданням у Додатку 2 або пояснення стосовно його не надання. Технічним завданням передбачено виконання робіт, які виконуються можуть виконуватися за наявності дозволу, а саме: • Розробка ґрунту вручну в ТРАНШЕЯХ глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ґрунту 1 - 171,92 м3 • Засипання вручну ТРАНШЕЙ, пазух КОТЛОВАНІВ та ям, група ґрунту 1- 147 м3 Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) роботи в колодязях, шурфах, ТРАНШЕЯХ, КОТЛОВАНАХ, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) виконуються за наявності відповідного дозволу. Просимо Замовника звернути увагу на виявлену невідповідність іншим вимогам тендерної документацції та відхилити пропозицію учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до вимог тендерної Учасники мають надати Ліцензію ТА/АБО дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (якщо ні, то надається довідка про це в довільній формі). У складі тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ - БУД» міститься ліцензія від 04 квітня 2016 р. №13-Л, де в додатках до ліцензії зазначено в тому числі наступні види робіт: 4.00.00 будівельно монтажні роботи, 4.01.00 розробка ґрунтів, улаштування ґрунтових споруд, 1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних . Додатково також надано: сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) зі сферою сертифікації в тому числі: організація будівництва будівель, улаштування основ і фундаментів, будівництво житлових і нежитлових будівель; сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) зі сферою сертифікації в тому числі: організація будівництва будівель, улаштування основ і фундаментів, будівництво житлових і нежитлових будівель. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «АМК РЕМ - БУД» відповідає вимогам встановленим Замовником у тендерній документації, а Замовник при визначенні переможця керувався також вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність при проведенні закупівлі. Тендерна пропозиція ТОВ «АМК РЕМ - БУД» є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 89664e704fc74900b55ab175bc1e00f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-009852-b.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Головне управління Національної поліції в Київській області оприлюднив закупівлю UA-2021-06-07-009852-b на Капітальний ремонт (утеплення та оздоблення фасадів) адміністративної будівлі Відділу поліції № 1 (м. Сквира) Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області за адре-сою: Київська область м.Сквира, вул. Слобідська, 5» ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.» Ознайомившись з Тендерною документацією (далі – Документація) затвердженою рішен-ням тендерного комітету ГУНП в Київській області протокол №96 від 4 червня 2021 року ми ви-явили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, дис-кримінують учасників та обмежують наше право на участь у зазначеній закупівлі, враховуючи наступне: 1. Відповідно до Додатку 1 п. 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповід-ності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.п. 3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів). Аналогічним буде вважатися договір з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту. Договір має бути виконаний Учасником. Крім того, по зазначеним до-говорам вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/, якщо закупівля здійснювалась через систему електронних закупівель на веб-порталі Уповноваже-ного органу або вказати посилання на публічне розміщення договору. Вимога, щодо посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua/ або поси-лання на публічне розміщення договору є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Так, відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є виконаний договір, який був публічно розміщений. Але Замовник вирішив обмежити коло учасників, встановивши дискримінаційні вимоги, адже публічно зобов’язані розміщувати свої договори підприємства державної та комунальної власності. ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» має один аналогічний договір, який виконаний в повному обсязі і розміщений https://prozorro.gov.ua/ та інший аналогічний договір з суб’єктом – приватної вла-сності, який не зобов’язаний публічно розміщувати договір, згідно законодавства України. Таким чином така вимога Замовника є обмежуючою та дискримінаційна і порушує принципи здійснен-ня публічних закупівель. Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях за-купівлі. Крім того, відповідно до рішення Постійно діюча адміністративна колегія антимонополь-ного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних за-купівель по справах №3863-р/пк-пз від 28..02.2020, №16419-р/пк-пз від 31.08.2020, № 19242-р/пк-пз від 13.10.2020 визначила, що вимога щодо публічного розміщення аналогічного договору є дискримінаційною. Враховуючи вищесказане, ця вимога має бути виключена з Документації. 2. Відповідно до Додатку 1 п. 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відпо-відності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про пу-блічні закупівлі” п.п. 3.2. Учасник подає аналогічні договори, які вказано у довідці з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) та ли-ста-відгука (листів – відгуків) від контрагента (-ів), який (-і) вказано у довідці, адресова-ний (-і) замовнику, у якому (-их) має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, по-силання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума вико-наних робіт, інформацію про введення об’єкта в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифікату готовності із посиланням на веб – портал Єдиної державної си-стеми у сфері будівництва та знімок екрану з сайту Державної архітектурно – буді-вельної інспекції України, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, контакту особу та номер телефону. Повідомлення про початок виконання будівельних робіт та/або Декларація про готовність до експлуатації об’єкта та/або Декларація про початок будівельних робіт та/або сертифікат го-товності відноситься до компетенції Замовника будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції, на які Підрядник не має ніякого впливу. За дії Замовника Підрядник не несе відпо-відальності, а лише виконує та не порушує умови визначені Замовником у Договорі. Відповідно до постанови № 218 від 13 березня 2020 р. «Про ліквідацію Державної архіте-ктурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» така інспекція була ліквідована і на момент проведення Закупівлі не працює. Отже Замовник не має право вимагати інформації (знімок екрану з сайту) ліквідованого органу. Інформація про введення об’єкта в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифіка-ту готовності із посиланням на веб – портал Єдиної державної системи у сфері будівництва та знімок екрану з сайту Державної архітектурно – будівельної інспекції України жодним чином не відноситься до підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Учасника, а лише обмежує коло учасників, які в повному обсязі виконали свої договори, але їх Замовники так і не отримали Сертифікат готовності. «ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» має аналогічні договори, довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) та листи-відгуки від контрагентів, в яких зазначено інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, контакту особу та номер телефону, але не має змоги прийняти участі в закупівлі так, як інформація про введен-ня об’єкта в експлуатацію та сертифікат готовності відсутні на вказаних ресурсах з неві-домих нам причин. Враховуючи вищесказане, ця вимога є дискримінаційною і має бути виключена з Документа-ції. 3. Відповідно до статті 22 п. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазнача-ються такі відомості: …… 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;….. У тендерній документації Розділ 1 п. 4.3. вказано наступне: «місце виконання робіт: «Украї-на, вул. Київська, 25 смт. Іванків Київська область; Кількість: 1 робота.», а предметом за-купівлі є «Капітальний ремонт (утеплення та оздоблення фасадів) адміністративної будівлі Відділу поліції № 1 (м. Сквира) Білоцерківського РУП ГУНП в Київській області за адресою: Київська область м.Сквира, вул. Слобідська, 5» ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищесказане просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме зазначити достовірну інформацію про місце, де повинні бути виконані роботи. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2021 23:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.07.2021 18:45
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2021 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до тендерної документації на виконання вимог рішення від 06.07.2021 № 15208-р/пк-пз ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Автор: ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Логічні колізії в пунктах ТД, які суперечать один одному

Номер: f21f9f695fcb4f3099aa6157676dacd4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-009852-b.b1
Назва: Логічні колізії в пунктах ТД, які суперечать один одному
Вимога:
Шановний замовнику! відповідно до вимог тендерної документації пункт 3.8. «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організації) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). Електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис уповноваженої особи.» При цьому в Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфкритеріїв передбачених ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагається «3.2. Учасник подає аналогічні договори, які вказано у довідці з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) та листа-відгука (листів – відгуків) від контрагента (-ів), який (-і) вказано у довідці, адресований (-і) замовнику, у якому (-их) має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, інформацію про введення об’єкта в експлуатацію із зазначенням номеру та дати сертифікату готовності із посиланням на веб – портал Єдиної державної системи у сфері будівництва та знімок екрану з сайту Державної архітектурно – будівельної інспекції України, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, контакту особу та номер телефону». Таким чином п. 3.2. передбачає подачу Лист- відгуку написаного після оголошення даної закупівлі. Окрім цього п.1. Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «1.2. На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасники повинні надати : - щодо кожної одиниці власного обладнання та матеріально – технічної бази свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копії технічних паспортів або інші документи, що підтверджують право власності. - щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально – технічної бази свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копії технічних паспортів або інші документи, а також договір оренди (користування тощо) і лист згоду від орендодавця щодо незаперечення використання техніки для виконання робіт, що є предметом закупівлі. ». Таким чином п.3.8. ТД Замовника не дозволяє Учасникам надавати обов’язкові документи, що вимагаються цією ж ТД, а саме:договір оренди (користування тощо) і лист згоду від орендодавця щодо незаперечення використання техніки для виконання робіт, що є предметом закупівлі.(Яким чином Учасник може визначити обсяг необхідної матеріально-технічної бази та технологій до оприлюднення Оголошення в електронній системі закупівель та заключити договори оренди/найму тощо зі ншими суб’єктами господарської діяльності для виконання робіт передбачених предметом даної закпівлі). При цьому Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників що суперечить ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; На основі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства, усунути логічні колізії в пунктах ТД які суперечать один одному (п.3.8. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД та Додаток №1 до ТД). З повагою, Директор ПП "АМТ-ГРУПП" Шевченко В.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організації) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за ВИКЛЮЧЕННЯМ ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). Відповідно до умов проекту договору «Підрядник розпочинає виконання робіт в строк, що не перевищує 10 днів з дня укладання договору», а отже Учасник має підтвердити Замовнику наявність обладнання та матеріально – технічної бази для виконання робіт. Обладнання та матеріально – технічна база можуть бути власними або орендованими або залученими тощо. Отже, в Учасників є право вибору щодо надання документів на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази. Також слід відмітити, що договори оренди/надання послуг тощо потрібні Замовнику для перевірки вартості роботи машин і механізмів, що використовуються Учасником при розрахунку договірної ціни.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2021 10:02