• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт умивальної зони, їдальні Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради с. Тарасівка, вул. Садова, буд. 101» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1. Найменування замовника: Тарасівський заклад повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25650839. 4. Місцезнаходження замовника: 75140, Херсонська область, Олешківський район, село Тарасівка, вулиця Садова, 101. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області Наумчук Лариса Костянтинівна, 75140, Херсонська область, Олешківський район, село Тарасівка, вулиця Садова, 101, телефон (05542) 59-4-52, E-mail tarasivka2008@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт умивальної зони, їдальні Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради с. Тарасівка, вул. Садова, буд. 101». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт умивальної зони, їдальні Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради с. Тарасівка, вул. Садова, буд. 101» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75140, Херсонська область, Олешківський район, село Тарасівка, вулиця Садова, 101. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 613 376,40 грн. (шістсот тринадцять тисяч триста сімдесят шість гривень 40 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету України. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «11» червня 2021 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «16» червня 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

613 376.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 133.76 UAH
Період оскарження: 07.06.2021 14:58 - 11.06.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність тендерної документації.

Номер: adfca36c43d442cfac16b42c886ae430
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-007402-b.b2
Назва: Невідповідність тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовник,читайте уважно попередню вимогу.Мова не йде про дискримінаційну вимогу.,Мова йде про правовідносини між власником будівельних відходів,тобто Замовником(споживачем послуг),та надавачем послуг по їх утилізації,І в Постанові кабміну,на яку ви спираєтесь,це в доступній формі прописано. Ще раз наголошую,що поводження з будівельними відходами Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради с. Тарасівка, це ваші відносини з надавачем послуг(учаснику невідомий надавач таких послуг у вашому регіоні , тому ніяких договірних стосунків з ним не має ).Це спроба перекласти свої обовязки на плечі Учасника!!!!Тому вимагаю видалити з тендерної документації вимогу про документальне підтвердження Учасником досвіду поводження з відходами .Дякую за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не актуальна закупівля для учасника.
Дата скасування: 10.06.2021 18:42
Вимога
Відхилено

Невідповідність тендерної документації Замовника.

Номер: 59ebcd343ddc403eb107eb779739c2f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-007402-b.b1
Назва: Невідповідність тендерної документації Замовника.
Вимога:
Замовник в складі тендерної документації прописав вимогу:На підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, учасником в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів. Але дана вимога суперечить чинному законодавству.При розрахунку договірної ціни,до обовязків підрядника відноситься лише погрузка і перевезення будівельного сміття,власником якого є замовник закупівлі.Тому Замовник повинен надати підряднику талони на прийняття сміттєприймальним підприємством цих відходів,а тому і договірні зобовязання повинні бути між власником будівельного сміття і приймальним підприємством. Тому вимагаємо внести необхідні зміни до тендерної документації.В іншому випадку ця вимога буде оскаржена в АМКУ .Дякую за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу від «09» червня 2021 року № UA-2021-06-07-007402-b.b1 щодо «Невідповідності тендерної документації Замовника», Тарасівський заклад повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області повідомляє наступне. Щодо вимоги до замовника в частині договору про утилізацію будівельного сміття. Шановний потенційний учасник. Вимоги щодо надання копію Договору на утилізацію будівельного сміття в Україні регулюються «Законом Про відходи» та постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами». Також хочемо роз’яснити, що на етапі підготовки та подання документів для участі у спрощеній процедурі закупівлі всі компанії знаходяться в статусі потенційних учасників. Визначення терміну учасника надає пункт 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, яка передбачена Замовником у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційною. Даною вимогою не порушується Закон України «Про публічні закупівлі», а саме: стаття 5, частина п’ята статті 14. Тому, Замовником внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом видалення вимоги щодо надання Договору про утилізацію будівельного сміття вноситься не будуть, так як Замовник не порушив Закон «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено