• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція (8 Лотів)

Завершена

3 604 370.99 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 26.93 UAH
Період оскарження: 13.06.2017 16:05 - 26.06.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Гарантійний лист

Номер: 800b5d5618754088ae10756514ffcf95
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-13-000698-c.a1
Назва: Гарантійний лист
Вимога:
Відповідно до пункту 3.3. Додатку 4 Тендерної документації щодо процедури відкритих торгів ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (8 Лотів), яка затверджена рішенням тендерного комітету державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України», оформленого Протоколом від 13.06.2017 року №343, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником (надати копії доручень або договорів про співпрацю, інших документів, якими виробник доручає їм діяти від його імені), про можливість поставки предмету закупівлі. Вважаємо, що таке формулювання звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами / філіями, що суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі, і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі законного походження разом із супровідними документами на нього (реєстраційне посвідчення на лікзасіб, сертифікат виробника щодо якості / відповідності лікзасобу, інструкції для медичного застосування лікзасобу, висновок уповноваженого державного органу щодо якості ввезеного лікзасобу). Такі дії Замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Схожої думки притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 (додається). У зв’язку з цим, а також задля уникнення можливих оскаржувань та затягування процесу закупівель просимо Замовника внести відповідні зміни у вище згадану Тендерну документацію та дозволити взяти участь у закупівлі іншим, ліцензованим на реалізацію лікарських засобів особам, що володіють предметом закупівлі, однак не зв’язані з виробником медичних препаратів, його представництвом / філією.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваш запит №238 Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» надає роз’яснення щодо тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (8 Лотів) (оголошення номер UA-2017-06-13-000698-c) стосовно п. 3.3. пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені).» Повідомляємо, що тендерна документація складалася з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вказана вимога документації конкурсних торгів не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє. Розглянувши Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – АМКУ) від 31.03.2016 року №618-р/пк-ск хочемо зауважити, що в тендерній документації комунального закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» містить вимогу, що відрізняється від вимоги, що зазначення в нашій тендерній документації, а саме: «… учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), який підтверджує можливість поставки …» та не містить: «…або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені).». Відповідно до вищевказаного Рішення АМКУ №618-р/пк-ск не має жодних підстав вважати нашу вимогу дискримінаційною. Також, хочемо зазначити, що дане питання вже підіймалося і розглядалося в АМКУ та рішенням якого, скарга не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси потенційних учасників, про що свідчить Рішення АМКУ №782-р/пк-ск від 27.05.2017 року та Рішення АМКУ №975-р/пк-ск від 16.05.2016 року. Відповідно до вищевикладеного тендерний комітет не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено