• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для чищення (код за ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)

Пропозиція подається українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.

Завершена

143 197.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 431.97 UAH
Період оскарження: 07.06.2021 13:26 - 11.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення замовника

Номер: 8f87430a09944e499d3e69b5cab40899
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005323-b.b2
Назва: Порушення замовника
Вимога:
Згідно Закону України про «Публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Повторюємось: У вимогах до предмету закупівлі замовником визначено тару у якій повинна бути поставлена продукція для чищення (засіб для ручного миття посуду, засіб для миття скляних та дзеркальних поверхонь, засіб для очищення сантехнічного обладнання) - каністра 5 літрів та жодного слова про матеріал з якого повинна бути виготовлена тара. Натомість зазанчено: Вимоги до пакування, маркування та етикування: Перед відправкою продукція має бути перевірена на цілісність та відсутність пошкоджень, відповідність заданим характеристикам. Тара, її пакування та розміщення повинні забезпечувати цілісність предмету закупівлі, щоб унеможливити його пошкодження під час транспортування. Тара та пакування не підлягають поверненню. Маркування продукції повинно бути виконано чітко, якісно та надійно. Кожна пакувальна одиниця, безпосередньо на упаковці, повинна мати чітке написання: - найменування підприємства-виробника; - країни - виробника; - номеру партії; - дата виробництва та терміну придатності. Відхилення пропозиції ФОП Петрова Інна Миколаївна є безпідставним та незаконним. Шановний Замовник, Ви грубо порушуєте норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель, що містить ознаки корупції за яке законом «Про запобігання корупції» встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність за надання переваги одному потенційному Учаснику порівняно з іншими . Стаття 1 ЗУ «Про запобігання корупції» під корупцією розуміється використання особами, зазначеними і перерахованими у відповідному нормативному акті, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди вказаній особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Відповідно ст. 364 Кримінального кодексу України зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Нагадуємо також про відповідальність Уповноваженої особи Замовника, яку вона несе згідно абз. 3 ч. 1 ст. 2 та абз.11 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зі змінами, чия діяльність або бездіяльність трактується як адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Зразок рішення суду із притягненням до подібної відповідальності - http://reyestr.court.gov.ua/Review/72100568. З метою сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення вчинення порушень бюджетного законодавства, що може призвести до незаконного витрачання бюджетних коштів - вимагаємо відмінити рішення про визнання петеможцем ТОВ «Волиньфармімпекс» та визнати ФОП Петрова Інна Миколаївна переможцем закупівлі. В іншому випадку, ми будемо вимушені звернутися з заявами в Державну аудиторську службу, Національне антикорупційне бюро України та в інші спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянувши вимогу учасника спрощеної закупівлі UA-2021-06-07-005323-b Фізичної особи підприємця Петрової Інни Миколаївни від 29.06.2021, щодо неправомірної дискваліфікації учасника спрощеної закупівлі UA-2021-06-07-005323-b повідомляє, що рішення уповноваженої особи від 18 червня 2021 року про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі UA-2021-06-07-005323-b Фізичної особи підприємця Петрової Інни Миколаївни прийнято у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 23.06.2021 року учасником подано вимогу щодо неправомірної дискваліфікації, яку розглянуто, а вимогу фізичної особи-підприємця Петрової Інни Миколаївни відхилено. Пропозиція учасника не відповідає вимогам до предмету закупівлі, зокрема щодо вимог до тари. 29.06.2021 року розглянуто наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію ( Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬФАРМІМПЕКС») та визнано його переможцем. Пропозиція даного учасника відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі ( ч. 11. ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вище вказане, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 1e9efd7f14924982a90f787d1d8f9c27
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005323-b.a1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно протокольного рішення (протоколу) №17 уповноваженої особи управління освіти викоавчого комітету Ковельської міської ради від 18 червня 2021р. було відхилено пропозицію ФОП Петрова Інна Миколаївна у зв´язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі ( у таблиці відповідності технічним характеристикам та ціновій пропозиції учасника упаковка товару не відповідає вимогам до предмету закупівлі визначеним в оголошенні). Згідно Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» в стовпці «Характеристика» Замовник зазначив: Каністра 5 л. Згідно тлумачення на порталі української мови та культури СЛОВНИК.UA (https://slovnyk.ua): КАНІСТРА, и, ж. Металевий або синтетичний (переважно чотирикутний) бак із герметичною кришкою для різних рідин (бензину, гасу тощо). В інструкціях виробника продукції, що входять у склад тендерної пропозиції ФОП Петрова Інна Миколаївна зазначена упаковка засобів. А саме: LILU® PLUS «Зелене яблуко» Засіб для миття дитячого посуду - Каністра HDPE місткістю 5 л, пляшка ПЕТФ місткістю 5 л, пляшка ПЕТФ місткістю 500 мл (полімерні флакони), BALU® POWER GEL «Цитрус» Гель для чищення санвузлів, туалетів - Пляшки HDPE (полімерні флакони) місткістю 1000 мл, каністри HDPE місткістю 5 л, LILU® GLASS Засіб для миття скла, дзеркал та глянцевих поверхонь (з тригером) - Каністра HDPE місткістю 5 л, пляшка ПЕТФ місткістю 5 л, пляшка ПЕТФ місткістю 500 мл з насадкою для розпилення (тригером). Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не уточнював в технічних вимогах до предмету закупівлі з якого саме матеріалу повинна бути виготовлена каністра, тому Учасник запропонував Засіб для миття дитячого посуду LILU® PLUS «Зелене яблуко» та Засіб для миття скла LILU® GLASS в тарі (мається на увазі ємніть чи пляшка чи каністра чи бак 5000 мл) з матеріалу ПЕТ , та Гель для чищення санвузлів BALU® POWER GEL «Цитрус» в тарі в тарі (мається на увазі ємніть чи пляшка чи каністра чи бак 5000 мл) з матеріалу HDPE. Згідно Закону України про «Публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищеперечислене та факт того, що пропозиція ФОП Петрова Інна Миколаївна дає можливість зекономити бюжетні кошти у розмірі 89 171,50 грн. (вісімдесят дев´ять тисяч сто сімдесят одна грн. 50 коп.) вимагаємо повернути ФОП Петрова Інна Миколаївна на кваліфікацію, пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та визнати її переможцем закупівлі. В іншому випадку ми будемо вимушені звертатись з відповідними заявами та клопотаннями до розпорядника державних коштів, Державну аудиторську службу України, до правоохоронних органів, прокуратуру тощо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянувши вимогу учасника спрощеної закупівлі UA-2021-06-07-005323-b фізичної особи-підприємця підприємця Петрової Інни Миколаївни від 23.06.2021 року, щодо повернення на кваліфікацію та визнання її переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-06-07-005323-b повідомляє, що рішення уповноваженої особи від 18 червня 2021 року про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі UA-2021-06-07-005323-b фізичної особи-підприємця Петрової Інни Миколаївни прийнято у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» , а вимога учасника підлягає відхиленню з наступних підстав. У вимогах до предмету закупівлі замовником визначено тару у якій повинна бути поставлена продукція для чищення (засіб для ручного миття посуду, засіб для миття скляних та дзеркальних поверхонь, засіб для очищення сантехнічного обладнання) - каністра 5 літрів. Учасником спрощеної закупівлі у пропозиції запропоновано по двох засобах товар в тарі поліетиленова плашка (інструкції виробника продукції передбачають виготовлення продукції в тарі 5л поліетиленова пляшка та 5л каністра і не ототожнюється). Отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам до предмету закупівлі, що визначені в оголошенні спрощеної закупівлі UA-2021-06-07-005323-b. Відповідно до п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Необхідно наголосити, що відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції з підстав передбачених ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі є обов’язком замовника згідно з законом і не передбачає виключень, у тому числі якщо пропозиція дає можливість зекономити кошти у великому розмірі. Враховуючи вище вказане, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено