-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
стіл учнівський двохмісний з полицею 6 рост.групи, шафа книжкова, шафа книжкова з антресоллю
Торги не відбулися
637 505.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 187.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 187.53 UAH
Період оскарження:
08.06.2017 17:01 - 20.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
d560418c645c469a90c34e8cc3d4b3e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-000853-c.b3
Назва:
скарга
Вимога:
Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» проводив аукціони з закупівлі меблів.
Для участі в аукціонах свої пропозиції надало і ТОВ “Брік-М”. Після проведення торгів, а саме процедури зниження суми пропозиції, учасники займали наступні місця з відповідними сумами:
UA-2017-06-08-000817-c - Шафа для одягу, Шафа для одягу з антресоллю, Тумба приліжкова (ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому):
1) ТОВ «Брік-М» - 134824,20грн.
2) ФОП "Бушкевич Ганна Онуфріївна" – 167400грн.
3) ФОП Дорундяк Микола Михайлович – 206300грн.
UA-2017-06-08-000843-c - Стілець учнівський 6 рост. гр. (для гуртожитків та навчальних корпусів) (ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них):
1) ТОВ «Брік-М» - 191385,60грн.
2) ФОП Бережна Тетяна Анатоліївна – 247064грн.
UA-2017-06-08-000853-c - стіл учнівський двохмісний з полицею 6 рост.групи, шафа книжкова, шафа книжкова з антресоллю (ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи):
1) ТОВ «Брік-М» - 278327,70грн.
1) ТОВ Арт-Пром – 431834грн.
За результатами проведення аукціонів наші пропозиції виявились найбільш економічно вигідними і були прийняті на розгляд тендерним комітетом Вищого державного навчального закладу України «Буковинського державного медичного університету».
Загальна сума економії бюджетних коштів відносно очікуваної суми закупівлі становить – 545061,50грн.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету №94 від 19.07.2017року нашу пропозицію було відхилено по тендерам UA-2017-06-08-000853-c, UA-2017-06-08-000843-c, UA-2017-06-08-000817-c.
Причиною відхилення стало неналежне оформлення аналогічного договору.
ТОВ «Брік-М» не погоджується з даним рішенням.
За результатами розгляду документів було створено протокол від 03.07.2017 року, де було встановлено, що наданий нами аналогічний договір був оформлений з помилкою. Тендерним комітетом було прийнято рішення продовжити термін розгляду нашої пропозиції.
У відповідь на протокол від 03.07.2017 року нами на електрону адресу Замовника було надано офіційний лист-роз’яснення. В листі вказано, що помилка, яку знайшли в ході розгляду нашої пропозиції є формальною (Закон України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність із міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції» №679-VIII) і ніяким чином не вплине на якість виконання зобов’язань за аукціонами. Про ознаки формальних помилок детально викладено в тендерній документації розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 і «допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій».
На підтвердження завершення розгляду документації Замовником було виставлено вимогу – надати протягом 2-х днів зразки меблів. Початок розгляду відповідності меблів вимогам Замовника є підтвердженням закінчення розгляду документів. Ця вимога була виконана в повному обсязі. Зразки меблів були виготовлені згідно технічних вимог Замовника (за індивідуальними ескізами (не серійне виробництво), надані в строк і відповідали всім технічним характеристикам, які вимагалися Замовником.
Для виготовлення і організації доставки та монтажу зразків було витрачено:
1) Вартість зразків – згідно цінової пропозиції;
2) Транспортування від виробника до Замовника – декларація №997403405;
3) Виїзд збиральника – квитки на потяг.
У заключному протоколі про рішення щодо переможця до ТОВ «Брік-М» зауважень по якості та технічним характеристикам не було. Тобто зауважень до якості меблів немає.
Відповідно, відхилення нашої пропозиції тендерним комітетом по причині невідповідності кваліфікаційним критеріям є неправомірним. Причиною відхилення є формальна помилка. Виявлення формальних помилок не призводить до відхилення пропозиції
Просимо відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «Брік-М».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Буковинський.pdf 25.07.2017 12:48
Дата подачі:
25.07.2017 12:48
Вирішення:
Замовник не буде відміняти своє рішення. Порядок оскарження процедури закупівлі по відкритих торгах визначений ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
оскарження рішення
Номер:
4293ac5ffd1f41bf9291d332299649e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-000853-c.b2
Назва:
оскарження рішення
Вимога:
27 червня 2017 року було оголошено тендер UA-2017-06-27-000505-a згідно номера публічних закупівель Prozorro, з очікуваною вартістю закупівлі 566 660,01 грн.
13 липня 2017 року відбувся аукціон, учасниками якого були ТОВ «ВТП «ВІНПАК» з сумою пропозиції 541 053 грн, та з ТОВ « Брік- М» з сумою пропозиції 398 106,84 . В ході аукціону зниження пропозицій не відбувалося, і на кінець торгів суми пропозицій не змінилися.
Згідно протоколу засідання Тендерного комітету про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір №275 від 13.07.2017 року в присутності Голови тендерного комітету Яхно В.В. і секретаря Білоконного Б.В. та членів тендерного комітету, підтверджено що найнижчу ціну надано учасником ТОВ « Брік -М», та було встановлено, що документація в пропозиції відповідає вимогам тендерної документації. На підставі цього ТОВ»Брік-М» визнано переможцем.
Згідно умов закупівлі, учасник з найкращою ціною, що пройшов кваліфікацію згідно наданих документів, має надати зразок для тендерної комісії для перевірки відповідності вимогам тендерної документації. Такий зразок було надано 17.07.2017 р. та було направлено представника від ТОВ « Брік -М» для підпису протоколу огляду.
19.07.2017 року о 16.42 протоколом №285 Тендерний комітет в тому ж складі відхиляє пропозицію ТОВ « Брік -М» , посилаючись на ст..30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації (невідповідність меблів розмірам, зазначеним в тендерній документації). ТОВ « Брік- М» категорично незгодне з даним протоколом і вбачає в діях тендерного комітету порушення, визначені ст..364 КК України по наступним причинам:
1. Заміри відповідності меблів відбувались некваліфікованою особою, яка товщини залізних стінок, товщини кромок ПВХ та фанери вимірювала учнівською лінійкою та рулеткою невідомого вигляду та виготовлення. Запит про повірку даних приладів або їх невідповідність для даних вимірювань – було категорично відхилено, вказавши, що на «базарі всі вимірювальні рулетки є вірні» і не потребують повірки. Товщини даних матеріалів мають вимірюватись виключно повіреними спеціалізованими приладами, які дають точність для визначення об’єктивних розмірів. При намірі виміряти товщини штангенциркуль - представником комісії було вказано, що у нього відсутні знання для здійснення таких вимірів і він здійснює це вперше на основі інтуїтивних міркувань.
Слід зауважити, що в документах, які регламентують порядок виготовлення меблів, існують допустимі норми відхилень від розмірів. Ці показники змінюються від 1 до 3% залежно від виробу відносно еталонного розміру. Відхилення від розмірів в межах допустимих норм не впливає на якість подальшого користування меблями, не змінює їх функціонального призначення і не може бути основою для визнання їх такими, що не відповідають технічним характеристикам, а саме — розмірам.
2. Під час вимірювань представник комісії постійно відлучався в інший кабінет для телефонних перемовин і при поверненні наполягав на зменшенні розмірів вимірювань. Представник комісії вказував на пряме спілкування із зацікавленими особами від представника підприємства , яке надало вищу ціну та заводом-виробником, який представляло дане підприємство. Представник комісії вказував на пряму комунікацію та натиск від вищевказаних осіб, що суперечить чинному законодавству і являється кримінальним злочином.
3. Під час вимірювань були присутні представники громадськості для об’єктивного вимірювання. Було відхилено бажання включити у протокол їх особи, які категорично не погоджувались із вимірюваннями та способом їх проведення.
4. Під час вимірювань голова тендерної комісії залучав до процесу зацікавлених осіб від Відділу освіти Вінницького району, зокрема начальника і слідував чітким вказівкам від даної особи, що суперечить чинному законодавству та являється злочином.
5. Під час завершення вимірювань було відхилено вимогу представника ТОВ «Брік-М» про залучення повірених інструментів вимірювання, погрожуючи відхиленням вказано підприємства за несвоєчасне надання зразків.
6. Було категорично відмовлено головою комісії та сторонніми особами, зокрема начальником відділу освіти Вінницького району, яка не має жодного відношення до даної закупівлі, про включення непогодження з результатами вимірювання, відсутністю знань члена комісії та невідповідністю інструментів у протокол вимірювання, що є злочинним діянням.
7. Всі заміри відбувались в зухвалій формі, не дотримуючись елементарних вимог, з порушенням будь-яких вимог та з відкритим бажанням відхилення даних зразків. Представник комісії вказував на невідповідність вказаних зразків, порівнюючи їх з невідомими меблями невідомого походження , які не мають відношення до даного процесу і даного виробника.
8. Відбувалась відкрита упередженість до представника ТОВ «Брік-М» та бажання заключити договір з учасником, що надав вищу ціну.
В результаті, тендерний комітет визнав переможцем учасника, цінова пропозиція якого була набагато вищою. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з рішення тендерного комітету є підстави вважати, що дані принципи грубо порушені, оскільки своїми діями відділ освіти Вінницької райдержадміністрації не об’єктивно оцінив тендерні пропозиції учасника, що надав нижчу цінову пропозицію та завдав своїми діями шкоди охоронюваним законом інтересам держави, тому що пропозиція переможця ТОВ«ВТП «ВІНПАК» перевищила найнижчу ціну на 142 946,16 грн. Це є ознакою злочину, передбаченого ст. 367 КК України.
Згідно вище викладеного,
Прошу:
1. Визнати протокол № 285 від 19.07.2017 року недійсним.
2. Надати для повірки, методи вимірювання, стандарти ДСТУ, якими користувався представник тендерної комісії.
3. Притягнути до дисциплінарної відповідальності членів комісії, за порушення правил закупівлі, задіяння третіх осіб та зловживанням службовим становищем.
4. Здійснити повторне вимірювання зрізків відповідними інструментами із залученням кваліфікованих осіб та за урахуванням документів, що регламентують правила виготовлення меблів.
Пов'язані документи:
Учасник
- заява пдф.pdf 24.07.2017 15:02
Дата подачі:
24.07.2017 15:02
Опис причини скасування:
скарга подана помилково
Дата скасування:
25.07.2017 12:24
Вимога
Є відповідь
клопотання про рішення
Номер:
32402578135149c8be90bc61095f135a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-000853-c.b1
Назва:
клопотання про рішення
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» було відхилено нашу пропозицію згідно з тим, що на сайті не було надано аналогічні договори, чим було порушено вимоги до п.5 Розділу «Інструкція з підготовки до тендерної пропозиції» тендерної пропозиції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТ-ПРОМ» не погоджується з цим рішенням, тому що на сайті було надано лист про аналогічні договори, відгуки від постійних клієнтів та комерційну таємницю (де є чітке пояснення, що компанія ТОВ «АРТ-ПРОМ» надасть копії всіх аналогічних договорі за потребою замовника). До 20.07.2017 не було жодного дзвінка від Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» з проханням надати чи пояснити чому не надано копії аналогічних договорів.
Вважаю, що якби тендерний комітет хотів закупити меблі він мав можливість звернутися до учасників аукціону для цього ми всі данні надали.
Ми самостійно дзвонили до Бучинської Аліни Василівни та питали, чому нас Дискваліфіковано на що не отримали чіткої відповіді.
Прошу відповідні органи розглянути мою скаргу, та перевірити дії тендерного комітету Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» на наявність порушень процедури, та цілей проведення державних закупівель.
Прошу цей тендер вважати дійсним та переглянути можливість укласти договір.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2017 17:39
Вирішення:
Замовник не буде відміняти своє рішення. Порядок оскарження процедури закупівлі по відкритих торгах визначений ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено