-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92 (скретч-картки (талони), Дизельне паливо (скретч-картки (талони), Дизельне паливо
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2021 11:47 - 20.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на Протокол № 62 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021 року, яким було визначено переможцем закупівлі ТОВ ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО".
Номер:
47197788bdbf42909f8c9a2c9f848ae4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-07-003804-b.b1
Назва:
Вимога на Протокол № 62 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021 року, яким було визначено переможцем закупівлі ТОВ ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО".
Вимога:
25.06.2021 року в електронній системі prozorro відбувся аукціон по закупівлі: Код ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти: бензин А-92 — 4 000 л (скретч-картки (талони)), дизельне паливо — 4 080 л (скретч-картки (талони)) дизельне паливо — 10 000 л (ідентифікатор закупілі: UA-2021-06-07-003804-b).
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ» (не розглядався)
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" (прийнято)
За результатами розгляду 3 Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (Змовником) в електронній системі закупівель був складений і оприлюднений Протокол № 62 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021 року, яким було визначено переможцем закупівлі ТОВ ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО".
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» категорично не погоджується з визначенням переможцем закупівлі ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", вважає зазначені дії Замовника порушенням основних принципів закупівель, викладених у статті 3 Закону України» Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Відповідно до ФОРМИ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", викладеної в Додатку 2 тендерної документації:
«Алгоритм розрахування пропозиції (заповнення колонок таблиці Додатку 2):
Загальна вартість, грн. без ПДВ = Ціна за одиницю, грн. без ПДВ*Кількість
Загальне ПДВ, грн. = Загальна вартість, грн. без ПДВ*Ставка ПДВ(%)
Загальна вартість, грн. з ПДВ = Загальна вартість, грн. без ПДВ + Загальне ПДВ, грн.
Пропозиція розрахована Учасником за іншим алгоритмом не буде прийматися до розгляду і буде вважатися не дійсною. Ціни, вартість, що відображаються у тендерній пропозиції визначаються з точністю до другого десяткового знаку (другий розряд після коми).»
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" у складі тендерної пропозиції було надано Тендерну пропозицію, яку вимагає Замовник, проте з грубими порушеннями алгоритму розрахування пропозиції (файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf»).
Зокрема стовпчик «Загальна вартість, грн. без ПДВ» розраховано за алгоритмом інакшим, ніж того вимагає Замовник, оскільки значення відрізняються від істинних, у разі правильного розрахунку.
Наголошуємо, що для Тендерної пропозиції Замовник визначив форму, яка подається Учасником на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків)), тобто є імперативною, та виключає відхидення від неї під час заповнення.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Порушення ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" очевидно не підпадає під вичерпний перелік невідповідностей в інформації та/або документах, стосовно яких Замовник має можливість розмістити повідомлення з вимогою про їх усунення.
Замовник у тендерній документації вказав, що: «Пропозиція розрахована Учасником за іншим алгоритмом не буде прийматися до розгляду і буде вважатися не дійсною.»
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, визначеними Замовником, та мала б бути відхилена Замовником, згідно з п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при
розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі
тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також
корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні
закупівлі»).
Статтею 5 Закону передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами, як: 1)
добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та
пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація
учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця
процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наголошуємо, що у віповідності з ст. 164-14 Закону «Порушення законодавства про закупівлі»:
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн).
Отже, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол № 62 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021 року, яким було визначено переможцем закупівлі ТОВ ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО".
2. Відхилити пропозицію ТОВ ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" за п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у звязку з недотриманням вимог Замовника.
3. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Сан Ойл» (ЄДРПОУ 39197130)
В разі незадоволення нашої вимоги, щодо відновлення справедливості та законності, ми вимушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Департаменту захисту економіки Національної поліції України, та залучити Державну аудиторську службу України для здійснення контролю за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_3 Спец центр швидкого реагування Одесса.pdf 30.06.2021 17:13
- Відповідь на вимогу 01.07.2021 14:42
Дата подачі:
30.06.2021 17:14
Вирішення:
Відповідь
на Вимогу про усунення порушення у сфері публічних закупівель
25.06.2021 року в електронній системі prozorro відбувся аукціон по закупівлі 3 Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій: Код ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти: бензину А-92 — 4 000 л (скретч-картки (талони)), дизельного палива — 4 080 л (скретч-картки (талони)) дизельного палива — 10 000 л (ідентифікатор закупілі: UA-2021-06-07-003804-b).
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
- ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ» (не розглядався) з пропозицією 480`556.80 грн з ПДВ,
- ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" (прийнято) з пропозицією 454`281.60 грн з ПДВ.
При проведенні розгляду та оцінки тендерних пропозицій, було виявлено невідповідність розрахунків учасника ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" у формі “Тендерна пропозиція”. Тому учаснику було надано можливість відповідно статті 29 ЗаконуУкраїни “Про публічні закупівлі” усунути невідповідності, відповідно алгоритму розрахунків та умов тендерної документації. 29.06.2021 10:08 в електронній системі prozorro опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: “Просимо відкоригувати форму "Тендерної пропозиції" відповідно умовам тендерної документації”. Учасником було надано відповідь шляхом завантаження в ЦБД Prozorro: 29.06.2021 10:35 оновленого файлу ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ОНОВЛЕНА.pdf.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами, як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пропозиція ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" є найбільш економічно вигідною у порівнянні з пропозицією ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ» на 26 275.20 грн з ПДВ.
Враховуючи вище викладене, відповідно до переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації порушень законодавства та умов тендерної документації виявлено не було. Всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією - в наявності та оформлені належним чином. Ціна за одиницю товару (предмета закупівлі), яку запропонував учасник є нижчою від встановлених роздрібних цін на автозаправних станціях. Уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій був складений і оприлюднений Протокол № 62 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021 року, яким було визначено переможцем закупівлі ТОВ ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО".
Отже, вимога щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та відхилення пропозиції ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" — відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено