• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів для утворення дошкільного навчально-виховного комплексу за адресою: вул.. Центральна, 1-Д в с. Михайлівка Новомосковського району, Дніпропетровської області)

Торги не відбулися

4 076 761.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 383.81 UAH
Період оскарження: 26.05.2017 12:59 - 07.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога що до усунення порушень

Номер: 4681ad81f5144abab9f120f44a9410f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-26-000750-b.c1
Назва: Вимога що до усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Під час проведення електронних (відкритих) торгів Відділом освіти Новомосковської районної державної адміністрації (надалі Замовник), було відхилено (дискваліфіковано) тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» (надалі Учасник) на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів для утворення дошкільного навчально-виховного комплексу за адресою: вул.. Центральна, 1-Д в с. Михайлівка Новомосковського району, Дніпропетровської області) ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-26-000750-b, про що складений протокол засідання тендерного комітету № 126 від 15 червня 2017 року. Вважаємо, дискваліфікацію пропозиції безпідставною та необґрунтованою з наступних підстав: Товариством з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» були виконані всі вимоги щодо підготовки документів, які входять до тендерної пропозиції та були своєчасно завантажені відповідно до тендерних умов замовника. Причиною дискваліфікації пропозиції було зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме через відсутність наступних документів, а саме: - реєстр наданих документів; - аналогічні договори на капітальний ремонт (додаток №1 п.3 аб.2.2); - відсутня інформація щодо оприлюднення на веб-порталі (згідно чинного законодавства) договору №24 від 14.11.2016р. на реконструкцію покрівлі Новотроїцького НВК на суму 3494806,38 грн. Також було зазначено, що скановані документи ТОВ «Нікопольська-СТК» мають недостатню якість для перевірки інформації. I. По першому пункту, щодо відсутності реєстру наданих документів, повідомляємо, що відповідно до Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,) пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції,) тендерної документації замовника зазначено: - * Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження документів (скановані файли в форматі .pdf, мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), мають містити підпис уповноваженої (посадової) особи учасника та повинні бути скріплені печаткою (за наявності)) - Файли підписувати відповідно назві сканованого документу , або ставити відповідний номер згідно наданого Реєстру поданих документів. ( шрифт та стилістика замовника) Тобто, з останнього випливає, що замовник, в своїй тендерній пропозиції, дає право вибору учаснику завантажувати файли з документами, підписанні згідно назві сканованого документу (наголошується виділенням цієї умови), або створити реєстр документів відповідно тендерної пропозиції. ТОВ «Нікопольська-СТК» завантажила файли з документами, які були підписані згідно назві сканованого документу, тому дискваліфікація з цієї причини є необґрунтованою та незаконною з Вашої сторони, так як Учасником виконані вимоги зазначені в пропозиції. Окрім того, відповідно до п. 2 (Розділу 5 Оцінка тендерних документів) до формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: не зазначення словосполучення «Згідно з оригіналом»; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення у довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку, в довільній формі учасник надав лист-пояснення або гарантійний лист; Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Отже, вважаємо, що відсутність реєстру документів відповідно тендерної пропозиції не є підставою для дискваліфікації Учасника, оскільки відповідно до тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», ці формальні (несуттєві) помилки вважаються такими, що пов'язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а також такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника. II. По другому пункту дискваліфікації пропозиції, щодо відсутності аналогічних договорів, повідомляємо наступне: ТОВ «Нікопольська-СТК» завантажила договори щодо виконання реконструкцій об’єктів нерухомості, з роз’ясненням та посиланням на нормативно-правову базу, згідно чинного законодавства України (лист Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08 серпня 2012 року № 7/17-12982 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту»). Так, Реконструкція — перебудова існуючих об'єктів виробничого та цивільного призначення, пов'язана з удосконаленням виробництва, підвищенням його техніко-економічного рівня та якості продукції, поліпшенням умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміною основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри). Реконструкція будівель — проведення будівельних робіт в цілях зміни існуючих техніко-економічних показників об'єкту і підвищення ефективності його використання, що передбачають: реорганізацію об'єкта, зміну геометричних розмірів і технічних показників, капітальне будівництво, прибудови, надбудови, розбирання та посилення тримальних конструкцій, переобладнання горищного приміщення під мансарду, будівництво та реконструкцію інженерних систем і комунікацій тощо.» Капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта.» «Аналiзуючи статистичнi данi, слiд зазначити, що бiльшiсть об’єктiв соцiальної сфери, якi першочергово потребують проведення капiтального ремонту, — це заклади освiти, установи охорони здоров’я, соцiального забезпечення, спортивнi та фiзкультурно-оздоровчi установи, установи культури й мистецтва. Роботи з капiтального ремонту на об’єктах соцiальної сфери у бiльшостi випадкiв передбачають замiну покрiвлi, вiкон, дверей, утеплення (або гiдроiзоляцiя) фасадiв. Стосовно класифiкацiї зазначених робiт з урахуванням визначення понять слiд враховувати наступне: Роботи по замiнi покрiвлi, вiкон, дверей, утеплення (або гiдроiзоляцiї) фасадiв не передбачають перебудови введених в експлуатацiю об’єктiв будiвництва, змiну їх функцiонального призначення або геометричних розмiрiв. Отже, такi роботи можуть бути класифiкованi як капiтальний ремонт.» Отже, можна зробимо висновок, що «реконструкція» більш складний та більш відповідальний вид робіт ніж «капітальний ремонт». ТОВ «Нікопольська-СТК» виконувала роботи з реконструкцій, в тому числі реконструкція покрівлі «Новотроїцького навчально-виховного комплексу» (3000 м2), що було підтверджено наданням копії договору, копії актів виконання робіт за формою КБ-3 ( що в свою чергу підтверджує виконання договору) та листа відгуку згідно вимоги замовника. Отже, вважаємо, що ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» своєчасно надало Замовнику в електронному вигляді в складі своєї пропозиції перелік кваліфікаційних документів для участі в закупці. До того ж, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII регламентує перелік обставин коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника. Однак, Замовник, приймаючи рішення про дискваліфікацію в протоколі № 126 від 16.06.2017 року не зазначив жодної обґрунтованої підстави передбаченої в ст. 17 вказаного Закону, відхилив пропозицію ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК як такої, що не відповідає вимогам Замовника, та не послався на жоден нормативно законодавчий акт України. III. По третьому пункту дискваліфікації пропозиції, щодо відсутності інформації щодо оприлюднення на веб-порталі (згідно чинного законодавства) договору №24 від 14.11.2016р. на реконструкцію покрівлі Новотроїцького НВК на суму 3494806,38 грн., повідомляємо наступне: Вказаний договір №24 від 14.11.2016р. на реконструкцію покрівлі Новотроїцького НВК на суму 3494806,38 грн. є в системі електронній «PROZZORO» тому надаємо відео-доказ того, що даний договір завантажений до системи. Тому, просимо в подальшому при розгляді тендерних пропозицій уважніше ставитись до проведення електронних (відкритих) торгів. Крім цього, в протоколі не зазначено, які саме документи наданих ТОВ «Нікопольська-СТК» мають недостатню якість сканування. Вважаємо ваші заперечення безпідставними, оскільки, було завантажено як скановані копії документів (як вимагалось замовником) так і завіренні копії в яких чітко відображена вся необхідна інформація для підтвердження як кваліфікаційних умов так і технічних умов замовника. Якими принципами керувався замовник при розгляді пропозиції ТОВ «Нікопольська-СТК» не зрозуміло, але видно чітку дискримінацію або банальну відсутність кваліфікаційного рівня тендерного комітету який розглядав пропозицію. Отже, Рішення про дискваліфікацію порушує Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII і має бути скасовано. Таким чином, просимо усунути порушення та прийняти рішення, яким скасувати протокол (рішення) засідання тендерного комітету № 126 від 16.06.2017 року та визнати переможцем торгів ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК». У разі не задоволення вимоги, ми змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного, Антикорупційного комітетів та до Громадського контролю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: скарга учасником подана з порушенням вимог зазначених в ст.18 Закону «Про публічні
Статус вимоги: Відхилено