-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шпали, стрілочний перевід, клеми, брусся дерев’яні для стрілочних переводів, накладки, підкладки та ін.
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Завершена
2 855 199.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 552.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 552.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2021 10:36 - 09.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
32d36a0e1c604dce8e42f1d702c35a42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-07-000942-c.a4
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРАДИЄНТ СВ", порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 до Скарги Додаток 3 Технічні вимоги.docx 26.08.2021 14:06
- Додаток 1 до скарги Протокол розгляду Градиєнт СВ.docx 26.08.2021 14:06
- Додаток 6 до Скарги Проєкт Договору.doc 26.08.2021 14:06
- Додаток 2 до Скарги Зразок 1.pdf 26.08.2021 14:06
- Скарга.pdf 26.08.2021 14:06
- Додаток 5 До скарги Згода з умовами договору.pdf 26.08.2021 14:06
- Скарга.doc 26.08.2021 14:06
- Додаток 3 до Скарги Інформація про технічні характеристики.pdf 26.08.2021 14:06
- Платіжне доручення.pdf 26.08.2021 16:28
- рішення від 30.08.2021 № 19610.pdf 30.08.2021 19:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2021 № 20337.pdf 08.09.2021 17:47
- рішення від 07.09.2021 № 20337.pdf 10.09.2021 12:31
- Антимон.відповідь скарга Градиєнт СВ.pdf 02.09.2021 12:37
- Антимон.відповідь скарга Градиєнт СВ.docx 02.09.2021 12:37
- Протокол_розгдяду рішення АМКУ Градиєнт СВ.docx 17.09.2021 10:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2021 16:51
Дата розгляду скарги:
07.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 19:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.09.2021 14:10
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2021 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Градиєнт СВ».
Скарга
Виконана замовником
Скарга Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
561223dc7b434d1981e072a520c7d347
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-07-000942-c.c3
Назва:
Скарга
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга:
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТАКО» до розгляду та задовольнити її повністю.
2. Зобов’язати Державне підприємство «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства про публічні закупівлі та усунути будь які дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. СКАРГА.PDF 24.06.2021 12:15
- 3. Лист 121 від 11 03 2021р.PDF 24.06.2021 12:15
- 2. Витяг з інструкції ЦП-0269.PDF 24.06.2021 12:15
- 5. ТУ У.PDF 24.06.2021 12:15
- 4. Методичні вказівки.PDF 24.06.2021 12:15
- Платіжне доручення від 24.06.2021.pdf 24.06.2021 14:01
- Документи до пояснення.PDF 06.07.2021 16:54
- Заперечення на пояснення Замовника.PDF 06.07.2021 16:54
- Документи до пояснення .PDF 07.07.2021 10:04
- рішення від 29.06.2021№14482+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 30.06.2021 14:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 №15529.pdf 09.07.2021 15:00
- рішення від 08.07.2021№15529.pdf 13.07.2021 19:50
- Пояснення текст.doc 05.07.2021 17:21
- скан пояснення.pdf 05.07.2021 17:21
- Протокол_зміни.docx 05.08.2021 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 13:39
Дата розгляду скарги:
08.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2021 14:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.07.2021 19:50
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2021 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо внести зміни, запропоновані Учасником, до тендерної документації, для виключення можливих порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі.
Номер:
276d39afe64641fbacc9b9bf02bf5823
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-07-000942-c.b2
Назва:
Вимагаємо внести зміни, запропоновані Учасником, до тендерної документації, для виключення можливих порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі.
Вимога:
Наше підприємство планує взяти участь в закупівлі. Ретельно вивчивши тендерну документацію, виникло ряд питань та зауважень, а саме:
1. Згідно Додатку 3 Технічні вимоги до предмету закупівлі в таблиці графа 3 Замовником надані данні які « не відповідають технічним умовам виробника, всім технічним стандартам і правилам, встановленим чинним законодавством України для даного виду Товару» (Додаток 4 проект Договору розділ 2 п.2.1.) щодо технічних характеристик товару позицій 13, 14, 15, 17. Замовник надав технічну документацію (ДСТУ, стандарти, технічні умови тощо), яка не відповідає замовленому товару. Нормативні строки служби стрілок і хрестовин для українських залізниць наведені в «Положенні про нормативні строки служби стрілочних переводів у різних експлуатаційних умовах» (ЦП/0101), та встановлюються за погодженням між Замовником і Виробником.
Вимагаємо надати технічну документацію, згідно з якою Замовником установлено нормативні ресурси щодо товару за позиціями 13,14,15,17.
В зв’язку з тим що Замовником наданий технічний опис для нового товару, вимагаємо надати технічний опис та креслення для постачання вживаного товару.
2. Замовник встановив вимоги щодо надання документів на підтвердження якості по позиціям 13,14,15,17 мінімальний перелік (Акт ПУ-81). Форма Акту ПУ-81(Про стан старопридатних матеріалів верхньої будови колії) затверджена наказом Укрзалізниці від 28.12.2007р № 637-Ц. Форма Акту затверджена згідно методичних вказівок про порядок складання звітних та облікових форм у колійному господарстві Укрзалізниць, та є нормативним документом для внутрішнього використання, та не може надаватися іншим суб’єктам підприємницької діяльності, та не має юридичної та правової сили , крім підприємств та організаціях колійного господарства Укрзалізниці.
Вимагаючи надання Акту ПУ-81 Замовник порушив частину 3 статтю 5, та статтю 3 Закону України встановивши дискримінаційні вимоги в тендерній документації до учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Звертаємо увагу що технічні характеристики товару повинні відповідати «Інструкції з улаштування та утримання колії залізниць України ЦП - 0269» Затвердженої наказом 072-Ц від 01.03.2012року. В якій передбачено обов’язково наявність заводських паспортів на стрілочну продукцію, так як в них вказані гарантійні терміни, які не можуть бути меншими ніж вказані виробником, також містять заводський номер та рік виготовлення, так як експлуатація цього товару пов’язана з безпекою руху та життєдіяльністю . Тому вимоги вказані Замовником стосовно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Зразок 1) «Може бути не зазначений рік виготовлення, але лише якщо буде запропонований товар що був у вжитку» - є порушенням «Правил технічної експлуатації міжгалузевого промислового залізничного транспорту України» затверджений наказом 01.10.2009р № 1014.
3. Згідно Додатку 4 проект Договору про закупівлю
- розділ 2 п.2.2 не передбачає поставку товару який був у використанні, та повинен бути новим, що суперечить вимогам Додатку 3.
Звертаємо увагу що прийом вживаного товару позиція № 13,14,15,17 на відповідність технічним та якісним характеристикам. Товар по позиціям № 13,14 може бути перевіреним на відповідність технічним вимогам тільки після укладання стрілочного переводу в колію, або збирання стрілочного переводу на тимчасовому майданчику, в зв’язку з тим що він постачається поелемнтно.
Вимагаємо вказати якими вимірювальними пристроями та обладнанням Замовник буде здійснювати перевірку вживаного товару на відповідність технічним вимогам.
- розділ 2 п.2.5. не передбачено порядок прийому вживаного товару (згідно п.1 Інструкції П-6 передбачено що в договорах поставки можуть бути передбачені особливості приймання відповідних видів продукції і товарів, тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (проект договору) та обумовити порядок прийому вживаного товару.
4. Вимагаємо привести технічний опис товару (Додаток 3) по позиціям 13,14,15,17 згідно паспорту чи формуляру згідно технічних умов на даний товар.
5. Вимагаємо привести до єдиного позначення терміну («товар», «продукція») додаток 3 графа 2, 3.
6. Замовник згідно тендерної документації вимагає від учасника надати мінімально допустимий перелік документів які передбачені Додатком 3 графа 4.(позиція № 1-12,16,18-25), а саме сертифікат відповідності, тим самим порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» ст..22
Звертаємо уваго,що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
7. Замовник згідно тендерної документації Учасника повинен надати гарантійний термін зберігання не менш ніж вказано в Додатку 3 графа 5.(позиція № 1-12,16,18-25), тим самим порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» ст..22
Гарантійний термін зберігання - термін, протягом якого споживчі властивості товару не повинні погіршуватися за умови дотримання вимог нормативних документів. Гарантійний термін зберігання обчислюється від дати виготовлення товару і закінчується датою, визначеною виробником.
За загальними правилами гарантійний строк має зазначатися у паспорті на товар або на його етикетці чи у будь-якому іншому документі, що додається до товару (ч. II ст. 7 Закону України "Про захист прав споживачів").
Гарантійний термін зберігання на товар по позиціям № 13,14,15,17 не визначається виробником згідно технічної документації.
Замовник в тендерній документації Додаток 3 по позиціям № 13,14,15,17 визначає якщо товар запропонований Учасником був вживаний, то не обов’язково зазначати рік виготовлення, тим самим Учасник не має можливості надати гарантійний термін зберігання.
8. Замовник в тендерній документацій Додаток 3 графа 3 по позиціям № 13,14,15,17 надав детальний опис на вживаний товар чи на новий товар? Технічні характеристики до товару залежать від року виготовлення та терміну експлуатації, які мають вплив на геометричні розміри товару, згідно яких встановлюються технічні вимоги до товару, а саме: максимальна швидкість, нормативні ресурси,та інше.
Вимагаємо надати роз’яснення по позиціям № 13,14(детальний опис товару) щодо значення
- «Пакет підкладок до перекладу – 1» (підкладки які ? побутові, гігієнічні, чи інші)?
- «Ящик з деталями стрілочного переводу»-1 ( з якими деталями , та який ящик , його розміри та з якого матеріалу він повинен бути виговлений)
Вимагаємо внести зміни, запропоновані Учасником, до тендерної документації, для виключення можливих порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.PDF 09.06.2021 14:34
Дата подачі:
09.06.2021 14:34
Вирішення:
За пунктами 1, 2, 3, 4, 5, 8 до тендерної документації (далі - ТД) будуть внесені зміни у порядку та строки визначені ЗУ «Про публічні закупівлі». Відстежуйте оприлюднені зміни у системі Прозорро.
Щодо п 6. Вимоги: ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не обмежує коло осіб ким сертифікація може бути замовлена. Заінтересованою стороною можу бути будь-яка фізична чи юридична особа або громадське об’єднання без статусу юридичної особи (резидент чи нерезидент України), що має безпосередній або опосередкований інтерес стосовно діяльності з розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності та/або використання результатів оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову ТД, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова документації порушує Ваші права й законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову документації, у зв’язку зміні до ТД у цій частині не будуть внесені.
Щодо п. 7. Вимоги: ДП «ІЗМ МТП» є не споживачем в розумінні ЗУ «Про захист прав споживачів», тому застосування норм цього закону є некоректним. Відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання врегульовані Господарським кодексом України. Так п. 2 статті 269 ГКУ встановлено, що стандартами, технічними умовами або договором щодо товарів, призначених для тривалого користування чи зберігання, можуть передбачатися більш тривалі строки для встановлення покупцем у належному порядку зазначених недоліків (гарантійні строки). Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами. Керуючись цією нормою ДП «ІЗМ МТП» були визначені мінімально допустимі гарантійні строки (у Додатку 3). Ви, як Учасник, при заповненні Зразку 1 можете встановити гарантійні строки більші ніж визначені у Додатку 3.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2021 11:02
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
82728076860e4c06a21d2639f289c50c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-07-000942-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Детально у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 08.06.2021 10:21
- Відповідь на вимогу.pdf 10.06.2021 15:33
Дата подачі:
08.06.2021 10:21
Вирішення:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу та керуючись п. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляє таке.
Детально у доданому файлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2021 11:02