• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо виготовлення технічних паспортів на об’єкти комунальної власності (навчальні заклади Дніпровського району м. Києва)).

Загальна орієнтовна площа об’єктів, які потребують технічної інвентаризації складає 414056,63 м2

Завершена

1 035 142.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 180.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2017 15:04 - 08.05.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення

Номер: 86c99e83cc24472783c051e36b053328
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-13-001258-b.c6
Назва: Скарга на рішення
Скарга:
Все у скарзі
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.07.2017 14:55
Автор: ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації, Климентьєв Олександр Анатолійович 380503345314 dima@kkk.kiev.ua http://tehpasport.org
Вимога
Є відповідь

Скарга до АМКУ

Номер: d43aedf374b140a6b021d76ea239b36b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-13-001258-b.b4
Назва: Скарга до АМКУ
Вимога:
Всі обставини у скарзі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога була уважно розглянута Тендерним комітетом управління освіти. За результатами розгляду повідомляємо наступне. В тендерній документації була прописана вимога щодо досвіду роботи учасника як суб'єкта господарювання у сфері інвентаризації та паспортизації будівель - не менше 3 років. В складі вашої тендерної пропозиції не було відповідних документів щодо зміни назви організації та підтвердження того, що фірма існує не менше трьох років. Щодо того, що в штаті ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» працюють спеціалісти, які мають багаторічний досвід роботи в сфері надання послуг, що є предметом закупівлі. Інформація, щодо досвіду надання аналогічних послуг штатними працівниками, зазначеними в довідці, не підтверджена копіями трудових книжок. (наприклад, в довідці зазначено, що спеціаліст Волянська С.В. має досвід надання аналогічних послуг 2 роки. В наданій копії трудової книжки вона працює тільки 2 місяці). В тендерній документації була прописана вимога про надання інформації та документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Вами був наданий наказ на призначення директора на підставі Протоколу загальних зборів ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» від 10.11.2016р. № 10/11-16. Проте, загальними зборами ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації № 1» було затверджено Статут (в новій редакції) тим же протоколом № 10/11-16 від 10.11.2016р. Отже, в підставі наказу № 3 зазначено неіснуючий документ. Щодо відсутнього листа-відгука з Національного Києво-Печерського заповідника повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції, розміщеної 12.05.2017р. він був відсутній. Документи, надані після оцінки тендерної пропозиції, комітетом не розглядаються. Щодо заперечення стосовно відсутності копії трудової книжки інженера з технічної інвентаризації нерухомого майна Денисенко С.В. повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції, розміщеної 12.05.2017р. копія трудової книжки Денисенко С.В. відсутня. Файл, названий як Трудова книжка Денисенко С.В. не містить інформації стосовно того, кому саме належить ця трудова книжка (відсутня перша сторінка документу із зазначенням ПІБ). Щодо відсутності проекту договору повідомляємо. В додатку № 6 ТД зазначено, що Проект договору заповнюється Учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції. Крім того, в п.1 розд. 3 ТД зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів у форматі PDF. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника. Вищезазначений документ був наданий в форматі Word, що не відповідає умовам тендерної документації, тому до розгляду не приймався.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: ea435e14a3cf43caa4c89083cc15bf55
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-13-001258-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Просимо скасувати протокол Б/Н від 29.05.2017р. Засідання тендерного комітету Замовника Управління освіти Дніпровської районної в м.Києві державної адміністрації тендерної закупівлі UA-2017-04-13-001258-b з наступних підстав: 1) ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (ідентифікаційний код 40524874) запропонувало найнижчу ціну за виконання робіт по технічній інвентаризації, що є найголовнішим чинником при визнанні переможця. 2) Вимога щодо досвіду роботи учасника як суб`єкта господарювання більше 3-х років у сфері інвентаризації є дискримінаційною, однак нами виконана, оскільки в штаті нашого товариства працюють співробітники, які мають стаж роботи з технічної інвентаризації більше 10 років. Дата реєстрації суб`єкта господарювання нічого не означає в даному випадку. 3) Відсутність документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису тендерної пропозиції теж не відповідає дійсності. Для підтвердження повноважень посадової особи ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» надало Наказ №3 від 10.11.2016р. у зв’язку з тим, що підприємство змінювало назву відповідно до протоколу №10/11-16 від 10.11.2016р. Директор підприємства Климентьєв О.А. обраний директором відповідно до Протоколу №1 від 25.05.2016р. та приступив до обов`язків директора відповідно до наказу №1 від.25.05.2016р.(додаються). Відповідно до чинного законодавства і був виданий наказ №3, який був наданий тендерному комітету. Переобирати директора підприємства з новою назвою законодавчо не було необхідно! Більш того, тендерному комітету було надано виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з якого випливає інформація про директора підприємства. Також ця інформація є в загальнодоступному доступі, оскільки цей реєстр є відкритим і безкоштовним. Також нами був наданий Статут підприємства, з якого видно всі повноваження директора підприємства. 4) Відсутність листа-відгука з Національного Києво-Печерського заповідника як причина відмови теж не є об`єктивною, оскільки договір виконано в строк, акти приймання послуг були підписані і відскановані до тендерної пропозиції. На Ваше прохання надаємо лист-відгук. 5) Відсутність трудової книжки інженера Денисенко С.В. – теж недостовірна інформація. Трудова Книжка була відсканована, надаємо повторно. 6) Відсутність проекту договору – теж не відповідає дійсності, оскільки проект договору будо надано, надаємо повторно. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст. 16 п. 4 - "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником" Виходячи з вищевикладеного, скасувати протокол Б/Н від 29.05.2017р. Засідання тендерного комітету Замовника Управління освіти Дніпровської районної в м.Києві державної адміністрації тендерної закупівлі UA-2017-04-13-001258-b. У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені звернутися до перевіряючих органів у сфері публічних закупівель, в тому числі у правоохоронні органи. Директор ____________О.А. Климентьєв
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: подача іншої
Дата скасування: 31.05.2017 19:09
Скарга
Залишено без розгляду

ПОВТОРНЕ внесення суто дискримінаційних змін до тендерної документації

Номер: 247f0ae18da542eb9bd0bd39cc2636d6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-13-001258-b.b2
Назва: ПОВТОРНЕ внесення суто дискримінаційних змін до тендерної документації
Скарга:
05 травня 2017 о 16 год. 26 хв., - за 34 хвилини до завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (05 травня 2017 о 17:00), Замовником – Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, було ПОВТОРНО внесено суто дискримінаційні зміни до тендерної документації (UA-2017-04-13-001258-b), якими навмисно обмежено коло учасників цієї публічної закупівлі. Варто зазначити, що при першій спробі Замовника 24 квітня 2017 о 20:10 внести аналогічні, обмежуючі конкуренцію, зміни, Скаржником: ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (код ЄДРПОУ: 40524874) було подано скаргу в орган оскарження (номер: UA-2017-04-13-001258-b.b1), дата подання: 26 квітня 2017 о 20:41. 28 квітня 2017 о 13:27 Замовником були скасовані попередньо внесені дискримінаційні зміни до Тендерної документації та відновлено конкурентні засади, визначені Законом. За 34 хвилини до закінчення строку подання пропозицій - 05 травня 2017 о 16:26, Замовник вносить зміни до Тендерної документації під виглядом необхідності збільшення обсягу послуг навмисно, - задля повторного внесення тих самих дискримінаційних умов. При цьому Замовник збільшує очікувану вартість закупівлі з 992 000 UAH з ПДВ до 1 035 142 UAH з ПДВ, але така закупівля взагалі не запланована Замовником, оскільки не відображена в річному плані закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу. Крім того, дата та час внесення останніх змін вибрані Замовником таким чином, щоб унеможливити оскарження дій Замовника відповідно до статті 18 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 № 291, оскільки строк оскарження умов закупівлі - до 08 травня 2017 00:00, – припадає виключно на вихідні та святкові дні, та не дає можливості суб'єкту оскарження, відповідно до Закону, надати до органу оскарження необхідне документальне підтвердження зарахування коштів до Державного бюджету України за подання скарги до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.05.2017 22:30
Автор: ЧП "МІСЬКИЙ ЦЕНТР НЕРУХОМОСТІ", Юрій Возгрін +380675742567 citycenterrealestate@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Зміни в тендерній документації

Номер: 79912c2f6a0148bd94cd32e0ad48bb73
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-13-001258-b.b1
Назва: Зміни в тендерній документації
Скарга:
Просимо видалити з тендерної документації п.4 Додатку №4 Кваліфікаційні вимоги для виконавців послуг з проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна оскільки: 1. Досвід роботи Учасника як суб’єкта господарювання у сфері інвентаризації та паспортизації будівель не менше 3 років – ця вимога є відверто дискримінаційною і не відповідає законодавству України. Суб`єкт господарювання може мати державну реєстрацію наприклад 3 місяці, але в його штаті будуть працювати співробітники з досвідом роботи в сфері інвентаризації більше 10-20 років. Або другий учасник - суб`єкт господарювання, який зареєстрований 15 років тому, але має в штаті працівників, які тільки умовно закінчили інститут. 2. Список кваліфікаційного складу, який буде задіяний при виконанні робіт в кількості не менше 5- дана вимога є дискримінаційною, оскільки ця послуга по інвентаризації може бути виконана одним кваліфікованим працівником на протязі двох днів, визначати кількісний склад працівників підприємства є незаконним. 3. Вимога надання кошторису складеному у програмному комплексі АВК або іншому також є недоцільною і дискримінаційною, оскільки в результаті торгів ціна на послуги іноді падає в 2-3 рази і первинний кошторис можливо застосувати тільки в якості макулатури. Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 16 п. 4 даного закону "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником". Директор ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» О.А. Климентьєв
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.04.2017 20:07
Автор: ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації, Климентьєв Олександр Анатолійович 380503345314 dima@kkk.kiev.ua http://tehpasport.org