-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, буд. 40Б, м. Дніпро
Завершена
1 124 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 621.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 621.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2021 21:43 - 10.06.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
акт огляду
Номер:
734187831f38421ab03fa2421e1b7ef9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005645-c.b7
Назва:
акт огляду
Вимога:
В роздділі 6 Замовник вимагає, що Учасник під час періоду уточнень або подання тендерних пропозицій зобов’язаний здійснити попереднє обстеження об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження, затверджений підписом і печаткою останнього. Разом з бланком акту попереднього обстеження Учаснику надаються контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Наданий Замовником бланк акту попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками. На кожен окремий об’єкт, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, складається окремий акт попереднього обстеження. Скан-копія оригіналу/-ів цього/-их акту/-ів обов’язково надається у складі тендерної пропозиції учасника, що порушує пункт 1 статті 12 Закону України про державні закупівлі, яким передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи позицію АМКУ по попередніх скаргах та його рішення про вилучення даної вимоги з тендерної закупівлі вимагаю вилучити вимогу про надання актів обстежень об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі з тендерної документації. Вимагаємо скасувати дану вимогу як таку що обмежує можливості нашого підприємсва взяти участь в даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 11:57
Вирішення:
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником не вимагається від Учасників надання листів чи інших документів для отримання бланку акту попереднього обстеження, який розміщено у відкритому доступі, а саме у Додатку 9 (для ознайомлення) та жодним чином не обмежує Учасників у можливості здійснення попереднього обстеження об’єкту, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2021 17:49
Вимога
Залишено без розгляду
договори з бюджетними установами
Номер:
5bf1f9e1c34247a39df488e4a2175566
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005645-c.b6
Назва:
договори з бюджетними установами
Вимога:
Додатком 4 до учасників закупівлі підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договора, укладені з бюджетною установою та вимагається надання учасником оригіналу відгуку від замовника згідно поданих аналогічних договорів, з інформацією про найменування послуг; строки виконання та інформацію про якість наданих послуг. Так як передбачається розгляд лише договорів з бюджетною установою отримання в законному порядку такого відгуку є сумнівним так як керівники бюджетних установ є державні службовці (як правило) які в своїй роботі керуються статтею 4 закону України Про державну службу і обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На жаль в обовязках керівників бюджетних установ не передбачено надання відгуків на роботу виконавця за договором. Дана норма є дискримінаційною, що обмежує можливості нашого підприємства взяти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 11:51
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника. Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2021 17:49
Вимога
Відхилено
Щодо персональних даних
Номер:
49a496b20ad84de7890c66de917c95ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005645-c.b5
Назва:
Щодо персональних даних
Вимога:
В додатку 4 передбачено передбачено надання учасником копії трудивих книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу робітників замовника які містять персональні даніщо, протирічить вимогам Закону “Про захист персональних даних” N 2297-VI 1 червня 2010 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 11:50
Вирішення:
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (з додатками) не вимагається надання учасником копії трудивих книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу робітників замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо автотранспорту
Номер:
1cbcfdb69af74a2a97cdddcc7df45fb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005645-c.b4
Назва:
Щодо автотранспорту
Вимога:
В додатку 4 передбачено обовязкову наявність в Учасника автомобіля, так як даний вид робіт не предбачає використання спеціалізованого та неспеціалізованого автотранспорту, при виконанні даного виду робіт передбачається поставка матеріалів транспортом постачальника. Дана вимога є втручанням в господарську діяльність підприємств з боку органів та осіб місцевого самоврядування. Вважаємо дану норму дискримінаційною так як виключить можливість приймати участь нашому підприємству..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 11:49
Вирішення:
Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника транспорту передбачена у зв’язку з необхідністю доставки Підрядником матеріалів для проведення капітального ремонту. Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2021 17:43
Вимога
Залишено без розгляду
наявність офісного приміщення
Номер:
dbb83facebd44c928233dcadc253d9b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005645-c.b3
Назва:
наявність офісного приміщення
Вимога:
В додатку 4 передбачена норма щодо обов'язкової наявності офісного приміщення. Так як законодавством України відсутня норма про обовязкову наявність офісного приміщення, дана вимога є втручанням в господарську діяльність підприємств з боку органів та осіб місцевого самоврядування. Вважаємо дану норму дискримінаційною так як виключить можливість приймати участь нашому підприємству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 11:46
Вирішення:
Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника.
Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких підприємств.
Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2021 17:43
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
96eb31d1d79a4cc89434e6c8c86eb44e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005645-c.b2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за надані послуги (виконані роботи) за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів) (не менше 2 х). Дана норма є дискримінаційною та порушує частину другу статті 318 Цивільного кодексу України. Усі суб'єкти права власності є рівними перед законом. Вимагаємо скасувати дану вимогу стосовно договору/договорів з бюджетною установою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 09:05
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2021 17:43
Вимога
Залишено без розгляду
Протиріччя в тендерній документації
Номер:
f6e7fffb65df45718a2ad92fc517592b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005645-c.b1
Назва:
Протиріччя в тендерній документації
Вимога:
Обовязковими до виконання учасником є вимога якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. в той же час до несуттєвих помилок віднесено випадок коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), крім того до несуттєвих порушень віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Прошу усунути дане протиріччя в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 09:03
Вирішення:
У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.06.2021 17:43