• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становить складову частину житлового будинку за адресою: бульвар Слави, буд.15, м. Дніпро

Завершена

1 124 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 621.50 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 21:28 - 10.06.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

усунення протиріччя

Номер: bf0174006b954e08968b5df1338291c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-010950-b.b7
Назва: усунення протиріччя
Вимога:
Обовязковими до виконання учасником є вимога якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. в той же час до несуттєвих помилок віднесено випадок коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), крім того до несуттєвих порушень віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Прошу усунути дане протиріччя в тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою. Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 18:23
Вимога
Залишено без розгляду

договори з бюджетом

Номер: 51d32267f0834a5dab88db0a7349ab5d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-010950-b.b6
Назва: договори з бюджетом
Вимога:
Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір/договори укладені з бюджетною установою, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за надані послуги (виконані роботи) за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів). Дана норма порушує частину другу статті 318 Цивільного кодексу України. Усі суб'єкти права власності є рівними перед законом та є дискримінаційною так як обмежує можливості нашого підприємства взяти участь в даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 18:23
Вимога
Залишено без розгляду

щодо офісного приміщення

Номер: a5031598b27445ae8d38b48dc2f68129
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-010950-b.b5
Назва: щодо офісного приміщення
Вимога:
В додатку 4 передбачена норма щодо обов'язкової наявності офісного приміщення. Так як законодавством України відсутня норма про обовязкову наявність офісного приміщення, дана вимога є втручанням в господарську діяльність підприємств з боку органів та осіб місцевого самоврядування. Вважаємо дану норму дискримінаційною так як виключить можливість приймати участь нашому підприємству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація. Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника. Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких підприємств. Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 18:23
Вимога
Залишено без розгляду

наявність автомобіля

Номер: 4e4a4d7daedd4d14b73fc36f7930f920
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-010950-b.b4
Назва: наявність автомобіля
Вимога:
В додатку 4 передбачена норма щодо обов'язкової наявності автомобіля. Так як заплановані роботи передбачають доставку з складів постачальника транспортом постачальника безпосередньо на місце проведення робітя, дана вимога є втручанням в господарську діяльність підприємств з боку органів та осіб місцевого самоврядування. Вважаємо дану норму дискримінаційною так як виключить можливість приймати участь нашому підприємству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація. Вимога про обов’язкову наявність в Учасника транспорту передбачена у зв’язку з необхідністю доставки Підрядником матеріалів для проведення капітального ремонту. Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 18:12
Вимога
Залишено без розгляду

склад

Номер: 2fe8629666f14529bdd9ccdebd94ac0c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-010950-b.b3
Назва: склад
Вимога:
В додатку 4 передбачена норма щодо обов'язкової наявності складського приміщення. Так як заплановані роботи передбачають доставку з складів постачальника транспортом постачальника безпосередньо на місце проведення робітя, дана вимога є втручанням в господарську діяльність підприємств з боку органів та осіб місцевого самоврядування. Вважаємо дану норму дискримінаційною так як виключить можливість приймати участь нашому підприємству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація. Вимога про обов’язкову наявність в Учасника складського приміщення передбачена у зв’язку з необхідністю зберігання Підрядником матеріалів для проведення капітального ремонту. Додатково повідомляємо, що учасники мають право залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт за предметом даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 18:12
Вимога
Залишено без розгляду

відгук

Номер: 167c1c731e334fb09826a02b1771ebd1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-010950-b.b2
Назва: відгук
Вимога:
Додатком 4 до учасників закупівлі підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договор/договора, укладені з бюджетною установою та вимагається надання учасником оригіналу відгуку від замовника згідно поданих аналогічних договору/договорів, з інформацією про найменування послуг; строки виконання та інформацію про якість наданих послуг. Так як передбачається розгляд лише договорів з бюджетною установою отримання в законному порядку такого відгуку є сумнівним так як керівники бюджетних установ є державні службовці (як правило) які в своїй роботі керуються статтею 4 закону України Про державну службу і обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На жаль в обовязках керівників бюджетних установ не передбачено надання відгуків на роботу виконавця за договором. Дана норма є дискримінаційною, що обмежує можливості нашого підприємства взяти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника. Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 18:12
Вимога
Залишено без розгляду

акт обстеження

Номер: a105f271465c4ca8805fcd8a4b05eec7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-010950-b.b1
Назва: акт обстеження
Вимога:
Замовник вимагає, що Учасник під час періоду уточнень або подання тендерних пропозицій зобов’язаний здійснити попереднє обстеження об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження, затверджений підписом і печаткою останнього. Разом з бланком акту попереднього обстеження Учаснику надаються контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Наданий Замовником бланк акту попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками. На кожен окремий об’єкт, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, складається окремий акт попереднього обстеження. Скан-копія оригіналу/-ів цього/-их акту/-ів обов’язково надається у складі тендерної пропозиції учасника, що порушує пункт 1 статті 12 Закону України про державні закупівлі, яким передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи позицію АМКУ по попередніх скаргах та його рішення про вилучення даної вимоги з тендерної закупівлі вимагаю вилучити вимогу про надання актів обстежень об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі з тендерної документації. Вимагаємо скасувати дану вимогу як таку що обмежує можливості нашого підприємсва взяти участь в даній закупівлі зі збереженням анонімності до початку торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником не вимагається від Учасників надання листів чи інших документів для отримання бланку акту попереднього обстеження, який розміщено у відкритому доступі, а саме у Додатку 9 (для ознайомлення) та жодним чином не обмежує Учасників у можливості здійснення попереднього обстеження об’єкту, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 18:12