-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт тротуару від вул. Зелена, 20 вздовж вул. Курортної, 13, с. Нерубайське. Код ДК 021:2015 45233253-7 – «Влаштування тротуарного покриття»
Завершена
955 287.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 776.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 776.44 UAH
Період оскарження:
04.06.2021 17:39 - 10.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискримінації
Номер:
842dbd55fc434abab4b27603a9e0ec78
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-010585-b.a1
Назва:
Вимога щодо дискримінації
Вимога:
Шановний Замовник чим обумовлена вимога щодо надання копії діючої тимчасової схеми організації дорожнього руху при проведенні дорожніх робіт на території Нерубайської сільської ради (ОТГ) від Департаменту патрульної поліції управління патрульної поліції в Одеській області? Просимо прибрати дану вимогу тому що вона є дискримінаційною та такою що порушує рівні права учасників. Окрім того чим обумовлена потреба в працівниках зі спеціальністю «Автомобільні дороги» зважаючи на те що виконується капітальний ремонт тротуару а не автомобільної дороги?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 12:04
Вирішення:
Шановний учаснику!
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
1. Стосовно надання діючої тимчасової схеми організації дорожнього руху при проведенні дорожніх робіт.
Відповідно до положень Порядку огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, у проектнiй та (або) технологiчнiй документацiї на реконструкцiю, ремонт дiлянки дороги повинно бути передбачено застосування тимчасових типових або тимчасових iндивiдуальних схем ОДР на перiод виконання робiт у межах смуги вiдведення дороги.
Проведення робiт на дiючiй дiлянцi дороги фiзичнi та юридичнi особи здiйснюють пiсля огородження та облаштування технiчними засобами ОДР дiлянки, мiсця проведення робiт згiдно з тимчасовою схемою ОДР, наданiй у: - проектнiй (технологiчнiй) документацiї на реконструкцiю або ремонт дiлянки дороги; - ордерi (або дозволi), одержаному в установленому порядку вiд власника дороги або уповноваженого ним органу.
Ділянки дороги, на яких виконують аварійні роботи, роботи з поточного ремонту та утримання доріг, ліквідації недоліків експлуатаційного стану, визначених перевіркою згідно з ДСТУ 3587, операційний контроль якості робіт слід облаштовувати за тимчасовими типовими схемами ОДР.
Проведення капітального ремонту за предметом закупівлі передбачає розташування будівельних матеріалів, техніки, матерально-технічної бази Учасника на ділянках дороги, що у свою чергу спричинить певні незручності іншим учасникам дорожнього руху. У такому випадку наявність схеми організації дорожнього руху є обов’язковою. Дану схему може отримати будь-які фізичні чи юридичні особи, які планують виконувати ремонті дороги.
Отже, вимога щодо надання Учасниками діючої тимчасової схеми організації дорожнього руху при проведенні дорожніх робіт не є дискримінаційною. Ця вимога встановлюється діючим законодавством України.
2. Стосовно встановлення потреби в працівниках зі спеціальністю «Автомобільні дороги».
Касаційний адміністративний суд встановив, що тротуар, як і проїзна частина, є складовими елементами дороги загалом (постанова у справі № 686/13619/17 від 19.12.2019 року).
Дорога – це не лише проїзна частина, по якій рухається автомобільний транспорт, але й пішохідна зона, в тому числі й тротуар.
У пункті 1.10 ПДР України пояснюється:
- автомобільна дорога, вулиця (дорога) — частина території, зокрема в населеному пункті, з усіма розташованими на ній спорудами (мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів та обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу;
- проїзна частина — елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати декілька проїзних частин, межами яких є розділювальні смуги;
- тротуар — елемент дороги, призначений для руху пішоходів, який прилягає до проїзної частини або відокремлений від неї газоном.
Стаття 1 Закону України «Про автомобільні дороги» визначає, що вулиця – автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів; проїзна частина – частина автомобільної дороги, безпосередньо призначена для руху транспортних засобів; смуга відведення – земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про автомобільні дороги», складовими вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту, стоянки таксі, ТРОТУАРИ, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження, наземні та підземні мережі, майданчики для паркування.
Аналіз змісту значення вищевказаних термінів дає підстави для висновку, що як тротуар, так і проїзна частина є складовими елементами дороги загалом.
Таким чином, Замовник встановлює вимогу щодо наявності в Учасників працівників за спеціальністю «Автомобільні дороги» з метою належного та якісного виконання робіт за предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимога UA-2021-06-04-010585-b.a1 від 09.06.2021 р. не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено