-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а)
Завершена
1 016 168.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 161.68 UAH
мін. крок: 1% або 10 161.68 UAH
Період оскарження:
04.06.2021 16:21 - 10.06.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірного визначення перможця
Номер:
edc7c905766b4199b0e3b74902997c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-010011-b.c4
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення перможця
Вимога:
Вимога щодо неправомірного визначення перможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога школа 5 Соснова.PDF 24.06.2021 09:05
Дата подачі:
24.06.2021 09:05
Вирішення:
Уповноваженою особою вимога щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі приватне підприємство «Виробничо-комерційний центр «Гранд» (далі – ПП «ВКЦ «ГРАНД») за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а) від 24.06.2021 року уважно розглянута.
З приводу зазначених у вимозі питань повідомляємо наступне.
1. Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. Зокрема повинна бути зазначена інформація про тип (найменування) обладнання, будівельно-монтажних машин та механізмів, приміщення.
Учасником закупівлі ПП «ВКЦ «ГРАНД» у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зміст якої відповідає вимогам оголошення Замовника.
2. Відповідно до вимог оголошення учасник мав надати у складі пропозиції свідоцтво (сертифікат) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком, а також документи, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії. Надання інших документів, які стосуються електротехнічної лабораторії оголошенням не передбачалося.
У складі пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД» Свідоцтво про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, яке засвідчує, що за результатами аудиту, стан системи вимірювання метрологічного підрозділу електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД» відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Також у складі пропозиції учасником надано Акт складений за результатами добровільного оцінювання системи керування вимірюваннями метрологічного підрозділу електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД», Настанову з якості електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД», Паспорт електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД», Положення про метрологічний підрозділ-електротехнічну лабораторію.
Замовник вважає, що надані учасником документи підтверджують факт володіння електротехнічної лабораторії, що прямо зазначено у Сертифікаті.
3. Відповідно до вимог оголошення у складі пропозиції учасник мав надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання робіт (не менше 5 осіб) складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 4.
У складі пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД» надано довідку про працівників у якій зазначено всю інформацію передбачену формою довідки. Дійсно, у колонці освіта учасником зазначено здобутий працівниками освітньо-кваліфікаційний рівень, що належить до відповідного рівня освіти та фактично дає повну інформацію про освіту.
Щодо зазначення інформації про «спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд», то при заповненні учасник мав зазначити існуючу інформацію. Дана вимога була виконана учасником.
Щодо зазначення інформації про стаж роботи. У формі довідки Замовник визначив, що учасник має зазначити про загальний стаж роботи працівника та стаж роботи за вказаною посадою. Інформацію потрібно подати – зазначивши кількість років та/або місяців. Фактично Замовник дав учасникам можливість у зручній формі підрахувати стаж і зазначити його у роках, місяцях, або роках з місяцями конкретно про це вказавши. За загальним правилом стаж роботи вимірюється саме у таких величинах. У свою чергу ПП «ВКЦ «ГРАНД» при заповненні відповідної інформації дотримано вимоги оголошення про проведення закупівлі.
4. Відповідно до вимог оголошення учасник у складі пропозиції мав надати щотижневий план графік виконання ремонтних робіт.
За своєю природою календарний графік виконання робіт конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо видів робіт, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього документа забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо.
Фактично даний документ окреслює строки та послідовність виконання робіт, тобто період часу протягом якого має завершитися їх виконання. Зауважуємо, що учасником закупівлі ПП «ВКЦ «ГРАНД» розрахунок вартості робіт було здійснено саме згідно тих технічних вимог, які були визначені замовником в оголошенні, а саме локальних кошторисах, підсумковій відомості ресурсів та ін. кошторисних документах, чим дотримано вимоги оголошення про проведення закупівлі.
5. У складі пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД» надано заключні акти про проходження працівниками періодичних медичних оглядів. На зазначених документах наявна дата їх складання, підписи уповноважених осіб та відповідні печатки. Затверджені списки працівників є додатками до заключних актів виданих закладом системи охорони здоров’я. Надані учасником документи відповідають вимогам оголошення про проведення закупівлі.
6. У складі пропозиції учасник повинен надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання робіт (не менше 5 осіб) складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 4.
У свою чергу ПП «ВКЦ «ГРАНД» надано відповідну довідку та зазначено інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Серед іншого учасником надано копії цивільно-правових угод укладених з працівниками. Зауважуємо, що надання документів, які б підтверджували факт перебування працівників у відносинах з відповідним підприємством або їх характер та умови замовником не вимагалося. Вся інформація про наявних працівників мала бути подана у вигляді заповненої довідки.
Окремо слід зазначити, що Замовником окремо не визначалося на яких умовах будуть залучатися працівники (трудового договору, цивільно-правовим договором, або ін.). Зауважуємо, що замовником здійснюється розгляд тих документів, надання яких передбачалося вимогами оголошення про проведення закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави для задоволення цієї вимоги.
Уповноваженою особою вимога щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі приватне підприємство «Виробничо-комерційний центр «Гранд» (далі – ПП «ВКЦ «ГРАНД») за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а) від 24.06.2021 року уважно розглянута.
З приводу зазначених у вимогі питань повідомляємо наступне.
1. Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. Зокрема повинна бути зазначена інформація про тип (найменування) обладнання, будівельно-монтажних машин та механізмів, приміщення.
Учасником закупівлі ПП «ВКЦ «ГРАНД» у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зміст якої відповідає вимогам оголошення Замовника.
2. Відповідно до вимог оголошення учасник мав надати у складі пропозиції свідоцтво (сертифікат) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком, а також документи, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії. Надання інших документів, які стосуються електротехнічної лабораторії оголошенням не передбачалося.
У складі пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД» Свідоцтво про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, яке засвідчує, що за результатами аудиту, стан системи вимірювання метрологічного підрозділу електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД» відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Також у складі пропозиції учасником надано Акт складений за результатами добровільного оцінювання системи керування вимірюваннями метрологічного підрозділу електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД», Настанову з якості електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД», Паспорт електротехнічної лабораторії ПП «ВКЦ «ГРАНД», Положення про метрологічний підрозділ-електротехнічну лабораторію.
Замовник вважає, що надані учасником документи підтверджують факт володіння електротехнічної лабораторії, що прямо зазначено у Сертифікаті.
3. Відповідно до вимог оголошення у складі пропозиції учасник мав надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання робіт (не менше 5 осіб) складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 4.
У складі пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД» надано довідку про працівників у якій зазначено всю інформацію передбачену формою довідки. Дійсно, у колонці освіта учасником зазначено здобутий працівниками освітньо-кваліфікаційний рівень, що належить до відповідного рівня освіти та фактично дає повну інформацію про освіту.
Щодо зазначення інформації про «спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд», то при заповненні учасник мав зазначити існуючу інформацію. Дана вимога була виконана учасником.
Щодо зазначення інформації про стаж роботи. У формі довідки Замовник визначив, що учасник має зазначити про загальний стаж роботи працівника та стаж роботи за вказаною посадою. Інформацію потрібно подати – зазначивши кількість років та/або місяців. Фактично Замовник дав учасникам можливість у зручній формі підрахувати стаж і зазначити його у роках, місяцях, або роках з місяцями конкретно про це вказавши. За загальним правилом стаж роботи вимірюється саме у таких величинах. У свою чергу ПП «ВКЦ «ГРАНД» при заповненні відповідної інформації дотримано вимоги оголошення про проведення закупівлі.
4. Відповідно до вимог оголошення учасник у складі пропозиції мав надати щотижневий план графік виконання ремонтних робіт.
За своєю природою календарний графік виконання робіт конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо видів робіт, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього документа забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо.
Фактично даний документ окреслює строки та послідовність виконання робіт, тобто період часу протягом якого має завершитися їх виконання. Зауважуємо, що учасником закупівлі ПП «ВКЦ «ГРАНД» розрахунок вартості робіт було здійснено саме згідно тих технічних вимог, які були визначені замовником в оголошенні, а саме локальних кошторисах, підсумковій відомості ресурсів та ін. кошторисних документах, чим дотримано вимоги оголошення про проведення закупівлі.
5. У складі пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД» надано заключні акти про проходження працівниками періодичних медичних оглядів. На зазначених документах наявна дата їх складання, підписи уповноважених осіб та відповідні печатки. Затверджені списки працівників є додатками до заключних актів виданих закладом системи охорони здоров’я. Надані учасником документи відповідають вимогам оголошення про проведення закупівлі.
6. У складі пропозиції учасник повинен надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання робіт (не менше 5 осіб) складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 4.
У свою чергу ПП «ВКЦ «ГРАНД» надано відповідну довідку та зазначено інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Серед іншого учасником надано копії цивільно-правових угод укладених з працівниками. Зауважуємо, що надання документів, які б підтверджували факт перебування працівників у відносинах з відповідним підприємством або їх характер та умови замовником не вимагалося. Вся інформація про наявних працівників мала бути подана у вигляді заповненої довідки.
Окремо слід зазначити, що Замовником окремо не визначалося на яких умовах будуть залучатися працівники (трудового договору, цивільно-правовим договором, або ін.). Зауважуємо, що замовником здійснюється розгляд тих документів, надання яких передбачалося вимогами оголошення про проведення закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави для задоволення цієї вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
d79955e19fa244639d62c14506421ebb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-010011-b.c3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Щодо неправомірної дискваліфікації та скасування протокольного рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга школа 5 Соснова.PDF 23.06.2021 10:19
Дата подачі:
23.06.2021 10:19
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Нормами вказаного закону визначено загальні умови проведення закупівель, порядок організації закупівельної діяльності замовника та порядок застосування конкурентних процедур. Порядок проведення спрощених закупівель визначено у ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважуємо, що у разі наявності більше 1 пропозиції здійснюється автоматичне призначення аукціону, за результатами якого визначається порядок розгляду поданих пропозиції на відповідність встановлених кваліфікаційних та технічних вимог. Розгляд пропозицій здійснюється у порядку зростання починаючи з найнижчої цінової пропозиції
Наголошуємо, що автоматичне визначення електронною системою переможця аукціону не є остаточним рішення щодо визначення переможця закупівлі.
Як передбачено нормами ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої.
Під час розгляду пропозиції ТОВ «Пожежне спостереження – Чернігів», замовником було встановлено дійсну невідповідність учасника встановленим в оголошенні про проведення закупівлі вимогам, про що і було зазначено у протоколі про відхилення пропозиції учасника.
Зокрема, учасником закупівлі - ТОВ «Пожежне спостереження – Чернігів» здійснено розрахунок вартості капітального ремонту згідно технічних вимог, які не відповідають вимогам замовника.
Враховуючи вищезазначене у замовника відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників
Номер:
3f89d62851234e9bb6b1a5fa4e3806cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-010011-b.b2
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Вимагаю видалити вимогу щодо надання Учасником «10.8. документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії» стосовно надання послуг зі встановлення протипожежного обладнання (встановлення систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням), так як згідно законодавства України підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії не є обов’язковим, а для виконання такого виду робіт зазначених у технічному завданні Замовника не закріплено на законодавчому рівні. Тому враховуючи вище наведене вважаємо вимогу щодо «Документальне підтвердження наявності власної сертифікованої електротехнічної лабораторії» дискримінаційною, яка дуже скорочує кількість потенційних учасників. Оскільки, наявність в учасника власної електротехнічної лабораторії не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, то, ваша вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників і цим Ви порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України "Про публічні закупівлі" (статтю 3 Закону та частину 4 статті 22 Закону "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"). Тому, вважаємо за доцільне: 1. Виключити дану вимогу щодо "10.8. надання документів, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії " з тендерної документації як таку, що є дискримінаційною, незаконною та такою, що обмежує коло учасників. 2. Внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2021 16:53
Вирішення:
Шановний Учаснику. Проектно-кошторисною документацією на виконання зазначених робіт, яка підтверджена позитивним висновком експертизи, передбачено виконання пуско-налагоджувальних та вимірювально-настроюваних робіт, які можливо виконати лише за наявності сертифікованої електротехнічної лабораторії.
Наявність у власності потенційного учасника закупівлі власної сертифікованої електротехнічної лабораторії гарантує замовнику, по-перше, вчасне виконання відповідних робіт, без затримок та додаткових ризиків при залученні сторонніх осіб, також гарантує наявність відповідних спеціалістів, які можуть якісно та на належному рівні забезпечити виконання таких робіт.
У зв’язку з вищезазначеним дана вимога не носить дискримінаційний характер та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність власної лабораторії
Номер:
571a502c8a6e48329b077ab202a381a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-010011-b.b1
Назва:
Наявність власної лабораторії
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати «10.8. документи, що підтверджують наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії.». Шановний Замовник, а на підставі ЯКОГО ЗАКОНОДАВЧОГО ДОКУМЕНТА Ви вимагаєте це? Згідно Постанови 852, яка є основним законодавчим документом, регламентуючим діяльність підприємств, які надають послуги пожежного призначення наявність лабораторії не обов'язкова, більш того: обладнання пожежного призначення мають особливість - ремонт цього обладнання повинен здійснюватись лише на підприємстві - ВИРОБНИКА, тому НАВІЩО Вам лабораторія не зрозуміло. Тому враховуючи вище наведене , вважаємо цю вимогу не тільки дискримінаційною, яка скорочує кількість потенційних учасників, але і безглуздою до Вашого предмету закупівлі. До того ж, згідно закону України «Про публічна закупівлі» індифікатори ризику Замовників вже працюють і не залежний моніторінг аудиторскої служби теж. Тому вимагаємо видалити цю вимогу та не дискрімінувати інших Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2021 16:33
Вирішення:
Шановний Учаснику. Проектно-кошторисною документацією на виконання зазначених робіт, яка підтверджена позитивним висновком експертизи, передбачено виконання пуско-налагоджувальних та вимірювально-настроюваних робіт, які можливо виконати лише за наявності сертифікованої електротехнічної лабораторії.
Наявність у власності потенційного учасника закупівлі власної сертифікованої електротехнічної лабораторії гарантує замовнику, по-перше, вчасне виконання відповідних робіт, без затримок та додаткових ризиків при залученні сторонніх осіб, також гарантує наявність відповідних спеціалістів, які можуть якісно та на належному рівні забезпечити виконання таких робіт.
У зв’язку з вищезазначеним дана вимога не носить дискримінаційний характер та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено